Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Model Curriculum for Colleges of Education

Vertaling van "Model Curriculum for Colleges Education " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Model Curriculum for Colleges of Education

Modelonderwijsleerplan
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
· Support educational institutions in developing new business and educational models and launch large-scale research and policy experimentations to test innovative pedagogical approaches, curriculum development and skills assessment.

· onderwijsinstellingen ondersteunen bij de ontwikkeling van nieuwe bedrijfs‑ en onderwijsmodellen en grootschalige experimenten inzake onderzoek en beleid opstarten om innovatieve didactische benaderingen, de ontwikkeling van onderwijsprogramma's en de beoordeling van vaardigheden uit te testen.


Laying the foundations for the creation of an online education tool with an available model-curriculum on non-proliferation and disarmament issues to become operational 24 months after the starting of the contract;

Het leggen van de grondslagen voor de totstandbrenging van een online-onderwijsinstrument dat een modelcurriculum beschikbaar stelt met betrekking tot non-proliferatie en ontwapeningsaangelegenheden, en dat 24 maanden na het begin van de looptijd van het contract operationeel moet worden;


The Project will ultimately aim at laying the foundations for the creation of an online education tool with an available model-curriculum on non-proliferation and disarmament issues.

Het uiteindelijke doel van het project is het leggen van de grondvesten voor een online-onderwijsinstrument waarin een modelcurriculum beschikbaar wordt gesteld voor aangelegenheden op het gebied van non-proliferatie en ontwapening.


45. Reiterates its full support for European structures and projects in the area of education and training and stresses, in particular, the contribution of the European Security and Defence College (ESDC) to the promotion of a common security culture, as well as its potential in identifying and developing cost-saving collaborative projects between national institutions; welcomes the decision of the Council of 12 April 2013 to strengthen the College by providing it with legal capacity and wit ...[+++]

45. herhaalt zijn volledige steun aan Europese structuren en projecten op het vlak van onderwijs en opleiding en benadrukt in het bijzonder de bijdrage van de Europese veiligheids- en defensieacademie (EVDA) aan de bevordering van een gemeenschappelijke veiligheidscultuur en zijn potentieel om kostenbesparende samenwerkingsprojecten tussen nationale instellingen te identificeren en te ontwikkelen; verheugt zich over het besluit van de Raad van 12 april 2013 om de academie te versterken door haar handelingsbevoegdheid te geven en door ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
45. Reiterates its full support for European structures and projects in the area of education and training and stresses, in particular, the contribution of the European Security and Defence College (ESDC) to the promotion of a common security culture, as well as its potential in identifying and developing cost-saving collaborative projects between national institutions; welcomes the decision of the Council of 22 April 2013 to strengthen the College by providing it with legal capacity and wit ...[+++]

45. herhaalt zijn volledige steun aan Europese structuren en projecten op het vlak van onderwijs en opleiding en benadrukt in het bijzonder de bijdrage van de Europese veiligheids- en defensieacademie (EVDA) aan de bevordering van een gemeenschappelijke veiligheidscultuur en zijn potentieel om kostenbesparende samenwerkingsprojecten tussen nationale instellingen te identificeren en te ontwikkelen; verheugt zich over het besluit van de Raad van 22 april 2013 om de academie te versterken door haar handelingsbevoegdheid te geven en door ...[+++]


The raft of reforms that took place during this period included a new National Curriculum, and the establishment of the Malta College of Arts, Science and Technology (MCAST) to provide universally accessible vocational and professional education and training, the Malta Qualifications Council, the Malta Centre for Restoration (now Conservation Centre and Institute), the Centre for the Arts and Creativity and the Maltese Language Cou ...[+++]

De grote hoeveelheid hervormingen die plaatsvonden in deze periode omvatten een nieuw nationaal curriculum en de oprichting van het Malta College of Arts, Science and Technology (MCAST), ter verzorging van algemeen toegankelijk beroeps- en professioneel onderwijs en opleidingen, de Malta Qualifications Council, het Malta Centre for Restoration (tegenwoordig het Conservation Centre and Institute), het Centre for the Arts and Creativity en de Maltese Language Council.


Changes included the launch of a new National Curriculum needed to address the quality requirements of education in schools and for the setting up of the Malta College of Arts, Science and Technology (MCAST).

De hervormingen omvatten de introductie van een nieuw nationaal curriculum dat nodig was om aan de kwaliteitseisen van onderwijs in scholen te voldoen en de oprichting van het Malta College of Arts, Science and Technology (MCAST).


However, the Commission is respectful of the autonomy of sports organisations and considers that the decisions about such competitions or competitions on the United States of America model of college championships belong to the relevant sports and education institutions.

De Commissie respecteert echter de autonomie van sportorganisaties en is van oordeel dat de besluitvorming over dergelijke wedstrijden of wedstrijden volgens het model van Amerikaanse collegekampioenschappen behoort te liggen bij de betreffende sport- en onderwijsinstellingen.


Decentralisation of management authority takes many forms, and there is no one ideal model, but the trend towards it is very general within the EU. Greater freedom for leaders enables them to have a different sort of partnership with public authorities, not just bilateral but multilateral, embracing not only other actors in the education or training system (such as universities or teacher training colleges ...[+++]

De decentralisatie van de administratieve verantwoordelijkheid neemt velerlei vorm aan en er bestaat niet één enkel ideaal model, maar deze trend is zeer algemeen binnen de EU. Wanneer de schoolleiding over grotere vrijheid van handelen beschikt, kan zij een ander soort samenwerkingsverband met overheden aangaan, niet alleen bilateraal maar ook multilateraal, waarbij niet slechts andere actoren bij het onderwijs- of opleidingsstels ...[+++]


Decentralisation of management authority takes many forms, and there is no one ideal model, but the trend towards it is very general within the EU. Greater freedom for leaders enables them to have a different sort of partnership with public authorities, not just bilateral but multilateral, embracing not only other actors in the education or training system (such as universities or teacher training colleges ...[+++]

De decentralisatie van de administratieve verantwoordelijkheid neemt velerlei vorm aan en er bestaat niet één enkel ideaal model, maar deze trend is zeer algemeen binnen de EU. Wanneer de schoolleiding over grotere vrijheid van handelen beschikt, kan zij een ander soort samenwerkingsverband met overheden aangaan, niet alleen bilateraal maar ook multilateraal, waarbij niet slechts andere actoren bij het onderwijs- of opleidingsstels ...[+++]




Anderen hebben gezocht naar : Model Curriculum for Colleges Education     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Model Curriculum for Colleges Education' ->

Date index: 2024-05-08
w