Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Provide end-of-life care
Support service users at end of life
Support service users at the end of life
Support social service users at the end of life

Vertaling van "Support service users at the end life " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
provide end-of-life care | support service users at the end of life | support service users at end of life | support social service users at the end of life

gebruikers van sociale diensten ondersteunen aan het einde van hun leven
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
a clear and comprehensible explanation of how any services referred to in Article 3(5) to which the end-user subscribes might in practice have an impact on the internet access services provided to that end-user.

een duidelijke en begrijpelijke uitleg over de wijze waarop de in artikel 3, lid 5, bedoelde diensten waarop de eindgebruiker zich abonneert in de praktijk de internettoegangsdiensten die aan die eindgebruiker worden aangeboden, kunnen beïnvloeden.


funds shall not be commingled at any time with the funds of any natural or legal person other than payment service users on whose behalf the funds are held and, where they are still held by the payment institution and not yet delivered to the payee or transferred to another payment service provider by the end of the business day following the day when the funds have been received, they shal ...[+++]

de geldmiddelen worden op geen enkel tijdstip vermengd met de geldmiddelen van een andere natuurlijke persoon of rechtspersoon dan de betalingsdienstgebruikers voor wier rekening de geldmiddelen worden aangehouden; wanneer zij aan het einde van de werkdag volgend op de dag waarop de middelen zijn ontvangen, nog door de betalingsinstelling worden aangehouden en nog niet aan de begunstigde of aan een andere betalingsdienstaanbieder zijn overgemaakt, worden zij op een afzonderlijke rekening gestort bij een kredietinstelling of belegd in veilige, liquide activa met een lage risicogra ...[+++]


And it can bring fragmentation of services provision to an end, so that their full benefits are available to all industries and users across the EU. In order to support these objectives, the Commission is adopting together with this proposal a Recommendation on consistent non-discrimination obligations and costing methodologies to promote competition and enhance the bro ...[+++]

Het kan tevens de fragmentatie van dienstverlening beëindigen, zodat de volledige voordelen ervan ten goede komt aan alle bedrijfstakken en gebruikers binnen de EU. Om deze doelstellingen te ondersteunen, stelt de Commissie behalve dit voorstel ook een aanbeveling vast over consistente verplichtingen tot non-discriminatie en kostenmethodologieën om de concurrentie te bevorderen en investeringen in breedband aantrekkelijker te maken[1]. Door deze aanbeveling worden de concurrentie en investeringen in snelle netwerken bevorderd, doordat de prijzen voor kopertoegang op lange termijn stabiel blijven, doordat wordt gegarandeerd dat toegangvra ...[+++]


25. Reiterates its previous call for the establishment of national dedicated physical or electronic information contact points and support agencies for SMEs in line with the ‘one-stop shop’ principle, offering access to various sources of information and support services, structured according to the life-cycle of a business;

25. herhaalt zijn voorgaande verzoek tot oprichting van nationale specifieke fysieke of virtuele informatiecontactpunten en steunagentschappen voor het MKB in aansluiting op het „één loket”-beginsel, die toegang bieden tot diverse bronnen van informatie en ondersteunende diensten, die zijn ingericht overeenkomstig de levenscyclus van een bedrijf;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
25. Reiterates its previous call for the establishment of national dedicated physical or electronic information contact points and support agencies for SMEs in line with the ‘one-stop shop’ principle, offering access to various sources of information and support services, structured according to the life-cycle of a business;

25. herhaalt zijn voorgaande verzoek tot oprichting van nationale specifieke fysieke of virtuele informatiecontactpunten en steunagentschappen voor het MKB in aansluiting op het „één loket”-beginsel, die toegang bieden tot diverse bronnen van informatie en ondersteunende diensten, die zijn ingericht overeenkomstig de levenscyclus van een bedrijf;


24. Reiterates its previous call for the establishment of national dedicated physical or electronic information contact points and support agencies for SMEs in line with the ‘one-stop shop’ principle, offering access to various sources of information and support services, structured according to the life-cycle of a business;

24. herhaalt zijn voorgaande verzoek tot oprichting van nationale specifieke fysieke of virtuele informatiecontactpunten en steunagentschappen voor het MKB in aansluiting op het "één loket"-beginsel, die toegang bieden tot diverse bronnen van informatie en ondersteunende diensten, die zijn ingericht overeenkomstig de levenscyclus van een bedrijf;


80. Encourages Member States in co-operation with SME organisations to set up, building on existing structures such as the Enterprise Europe Network and Europe Direct offices, national dedicated physical or electronic information contact points and support agencies for SMEs in line with the 'one-stop shop" principle, offering access to various sources of information and support services, structured according to the life cycle of a business ...[+++]

80. moedigt de lidstaten aan om in samenwerking met MKB-organisaties specifiek nationale, fysieke of elektronische informatiecontactpunten op te richten, die voortborduren op bestaande structuren als het Enterprise Europe Network en de diensten van Europa Direct, en in overeenstemming met het éénloketsysteem agentschappen voor steunverlening in te voeren voor het MKB, die toegang bieden tot diverse informatiebronnen en diensten voor steunverlening en die gestructureerd zijn volgens de bestaanscyclus van een bedrijf;


80. Encourages Member States in co-operation with SME organisations to set up, building on existing structures such as the Enterprise Europe Network and Europe Direct offices, national dedicated physical or electronic information contact points and support agencies for SMEs in line with the 'one-stop shop’ principle, offering access to various sources of information and support services, structured according to the life cycle of a business ...[+++]

80. moedigt de lidstaten aan om in samenwerking met MKB-organisaties specifiek nationale, fysieke of elektronische informatiecontactpunten op te richten, die voortborduren op bestaande structuren als het Enterprise Europe Network en de diensten van Europa Direct, en in overeenstemming met het éénloketsysteem steun te geven aan agentschappen voor het MKB die toegang bieden tot diverse informatiebronnen, en diensten te steunen die gestructureerd zijn volgens de bestaanscyclus van een bedrijf;


2. National regulatory authorities may specify, inter alia, the quality of service parameters to be measured and the content, form and manner of the information to be published, including possible quality certification mechanisms, in order to ensure that end-users, including disabled end-users, have access to comprehensive, comparable, reliable and user-friendly information.

2. De nationale regelgevende instanties kunnen onder andere de te hanteren parameters voor de kwaliteit van de dienst, alsook de inhoud, vorm en wijze van bekendmaking van de te publiceren informatie, met inbegrip van mogelijke kwaliteitscertificerings-regelingen, bepalen teneinde ervoor te zorgen dat de eindgebruikers, inclusief eindgebruikers met een handicap, toegang hebben tot volledige, vergelijkbare, betrouwbare en gebruikersvriendelijke informatie.


2. National regulatory authorities may specify, inter alia, the quality of service parameters to be measured and the content, form and manner of the information to be published, including possible quality certification mechanisms, in order to ensure that end-users, including disabled end-users, have access to comprehensive, comparable, reliable and user-friendly information.

2. De nationale regelgevende instanties kunnen onder andere de te hanteren parameters voor de kwaliteit van de dienst, alsook de inhoud, vorm en wijze van bekendmaking van de te publiceren informatie, met inbegrip van mogelijke kwaliteitscertificerings-regelingen, bepalen teneinde ervoor te zorgen dat de eindgebruikers, inclusief eindgebruikers met een handicap, toegang hebben tot volledige, vergelijkbare, betrouwbare en gebruikersvriendelijke informatie.




Anderen hebben gezocht naar : provide end-of-life care     Support service users at the end life     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Support service users at the end life' ->

Date index: 2021-03-28
w