Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve advertising measures for the vehicles
Administer advertisement samples
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Advertising medium
Advertising support
Advertising vehicle
Buyer - advertising space
Deceptive advertising
EBIC
Ensure advertising furniture maintenance
Ensure maintenance of the advertising furniture
Ensuring maintenance of the advertising furniture
European Business and Innovation Centre
European Observatory for SMEs
Execute advertising measure for vehicles
Execute advertising measures for a vehicle
Execute advertising measures for the vehicles
False advertising
Furnish advertisement samples
Keep up advertising furniture
Misleading advertising
Provide advertisement samples
SMEs
SMUs
Small and medium-sized businesses
Small and medium-sized enterprises
Small and medium-sized undertakings
Subliminal advertising
Unfair advertising

Vertaling van "Advertising medium " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advertising medium | advertising support | advertising vehicle

reclamemiddel






advertising [ advertisement | advertising campaign ]

reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]


ensure advertising furniture maintenance | keep up advertising furniture | ensure maintenance of the advertising furniture | ensuring maintenance of the advertising furniture

onderhoud van reclamepanelen garanderen | onderhoud van reclamepanelen uitvoeren | zorgen voor onderhoud van reclamepanelen


administer advertisement samples | furnish advertisement samples | provide advertisement samples | provide advertisement samples

reclamestalen aanbieden


execute advertising measure for vehicles | execute advertising measures for a vehicle | achieve advertising measures for the vehicles | execute advertising measures for the vehicles

promotieacties voor voertuigen uitvoeren | reclameacties voor voertuigen uitvoeren


small and medium-sized enterprises [ EBIC | European Business and Innovation Centre | European Observatory for SMEs | small and medium-sized businesses | small and medium-sized undertakings | SMEs | SMUs ]

kleine en middelgrote onderneming [ E.G.-BIC | EBIC | Europees bedrijfsinnovatiecentrum | Europee warnemingspost voor het MKB | KMO | midden- en kleinbedrijf ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
in the medium and long term, consumers appreciate products of a consistently high quality; the advertising of quality control schemes which aim to achieve consistently high quality standards is likely to promote consumer confidence in Community agricultural production, improve farm incomes and thus promote the development of the sector as a whole moreover, quality products clearly have specific characteristics which are not shared by other similar products; advertising of these characteristics will not mislead the consumer and is also likely to contribu ...[+++]

Op middellange en lange termijn waardeert de consument producten die van een constant goede kwaliteit zijn. Aangenomen mag worden dat reclame voor kwaliteitscontrolesystemen waarmee een constant hoge kwaliteit wordt beoogd, het vertrouwen van de consument in landbouwproducten uit de Gemeenschap versterkt, het landbouwinkomen verbetert en zo de ontwikkeling van de gehele sector bevordert. Bovendien is het duidelijk dat kwaliteitsproducten specifieke kenmerken bezitten die soortgelijke andere producten niet hebben. Reclame voor die kenmerken misleidt de consument niet en draagt waarschijnlijk ook bij tot de ontwikkeling van de sector. Om d ...[+++]


any advertisement for any form or medium of distance selling and marketing concerning a specific model of domestic range hood contains a reference to the energy efficiency class, if the advertisement discloses energy-related or price information.

in alle reclameadvertenties voor elke vorm of elk medium van verkoop op afstand en marketing betreffende een specifiek model van huishoudelijke afzuigkap waarin energiegerelateerde of prijsinformatie is opgenomen, de energie-efficiëntieklasse wordt vermeld.


any advertisement for any form or medium of distance selling and marketing concerning a specific model of oven contains a reference to the energy efficiency class, if the advertisement discloses energy-related or price information.

in alle reclameadvertenties voor elke vorm of elk medium van verkoop op afstand en marketing betreffende een specifiek model van oven waarin energiegerelateerde of prijsinformatie is opgenomen, de energie-efficiëntieklasse wordt vermeld.


The internet, which differs radically from other means of communication (owing to its anonymity, the speed of exchanges, its extensive reach, the combination of text, video and music and the fact that it is difficult for national authorities to monitor), has become an important advertising medium.

Internet onderscheidt zich radicaal van andere communicatiemiddelen (anonimiteit, snelheid van de communicatie, zeer ruime verspreiding, combinatie van tekst, video, muziek enz., moeilijke controle door de nationale autoriteiten) en is een belangrijk reclamekanaal geworden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
limit or restrict the advertising of vacancies in the press or through any other medium or subject it to conditions other than those applicable in respect of employers pursuing their activities in the territory of that Member State.

het aanbieden van werk in de pers of langs andere weg beperken of onderwerpen aan andere voorwaarden dan die welke gelden voor werkgevers die werkzaamheden uitoefenen op het grondgebied van deze staat.


– (DE) Mr President, even though everything has really been said already, I should like to add something, as it is a matter of great concern to me that the European Capital of Culture really become what we have believed it should be all along, namely an advertising medium for European culture.

– (DE) Mijnheer de Voorzitter, eigenlijk is alles al gezegd, maar ik zou er toch nog iets aan willen toevoegen. Er is mij namelijk veel aan gelegen dat de Culturele Hoofdstad van Europa zich ontwikkelt tot datgene, wat het in onze optiek altijd al had moeten zijn, namelijk een promotiemiddel voor de Europese cultuur.


– (DE) Mr President, even though everything has really been said already, I should like to add something, as it is a matter of great concern to me that the European Capital of Culture really become what we have believed it should be all along, namely an advertising medium for European culture.

– (DE) Mijnheer de Voorzitter, eigenlijk is alles al gezegd, maar ik zou er toch nog iets aan willen toevoegen. Er is mij namelijk veel aan gelegen dat de Culturele Hoofdstad van Europa zich ontwikkelt tot datgene, wat het in onze optiek altijd al had moeten zijn, namelijk een promotiemiddel voor de Europese cultuur.


Advertising is a short-form medium, glimpsed on a page or in a 30-second video spot.

Reclame is een kortstondig medium, dat vluchtig lezend of kijkend naar een televisiespotje van dertig seconden wordt waargenomen.


In its resolution of 14 March 1990 Parliament voted in favour of extending the scope of the proposed Directive to any “advertising medium and sponsored activities”.

In zijn resolutie van 14 maart 1990 stemde het Parlement voor de uitbreiding van het toepassingsgebied van de richtlijn tot "elk reclamemedium en alle gesponsorde activiteiten".


Without prejudice to more specific provisions of food law, the labelling, advertising and presentation of food or feed, including their shape, appearance or packaging, the packaging materials used, the manner in which they are arranged and the setting in which they are displayed, and the information which is made available about them through whatever medium, shall not mislead consumers.

Onverminderd specifieke bepalingen van de levensmiddelenwetgeving mogen de etikettering van, de reclame voor en de aanbiedingsvorm van levensmiddelen en diervoeders, met inbegrip van de vorm, het uiterlijk en de verpakking ervan, het gebruikte verpakkingsmateriaal, de wijze waarop zij worden gepresenteerd, de omgeving waarin zij zijn uitgestald, alsmede de informatie die erover wordt verstrekt via ongeacht welke kanalen, de consument niet misleiden.


w