Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse available services
Analyse customer service questionnaires
Analyse customer service surveys
Analyse rehabilitation services
Conduct analysis on customer surveys
Determine rehabilitation services
Identify available services
Identify trends in results of customer surveys
Manage utilization of e-services available to clients
Medical services not available in home
Public telecommunication transport service
Public telecommunications service
Seats available on non-scheduled services
Service availability performance
Telecommunications service available to the public
Work with clients e-services
Work with e-services available to clients
Work with eservices available to clients

Vertaling van "Analyse available services " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
analyse available services | determine rehabilitation services | analyse rehabilitation services | identify available services

beschikbare diensten identificeren


conduct analysis on customer surveys | identify trends in results of customer surveys | analyse customer service questionnaires | analyse customer service surveys

enquêtes inzake klantendienst analyseren | onderzoeken inzake klantendienst analyseren


work with clients e-services | work with eservices available to clients | manage utilization of e-services available to clients | work with e-services available to clients

werken met e-diensten die beschikbaar zijn voor klanten


Medical services not available in home

medische zorg thuis niet beschikbaar


public telecommunication transport service | public telecommunications service | telecommunications service available to the public

openbare telecommunicatiedienst


seats available on non-scheduled services

stoelen niet-geregelde luchtdiensten


service availability performance

beschikbaarheidsprestatie van een dienst
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In this respect, national regulatory authorities should assess the impact on the availability and general quality of internet access services by analysing, inter alia, quality of service parameters (such as latency, jitter, packet loss), the levels and effects of congestion in the network, actual versus advertised speeds, the performance of internet access services as compared with services other than internet access services, and ...[+++]

In dit verband dienen nationale regelgevende instanties het effect op de beschikbaarheid en de algemene kwaliteit van de internettoegangsdiensten te beoordelen door onder meer parameters voor de kwaliteit van de dienst (zoals wachttijden („latency”), variatie in vertraging („jitter”), pakketverlies), de niveaus en de gevolgen van netwerkcongestie, reële snelheden versus geadverteerde snelheden, de prestaties van de internettoegangsdiensten in vergelijking met andere diensten dan internettoegangsdiensten, en kwaliteit zoals ervaren door eindgebruikers, te analyseren.


The gaps and overlaps point to the need for a Data Centre for natural resources, a lead or central service to act as an “information hub” bringing together all available, relevant information, to monitor and analyse it and to provide policy relevant information to decision makers.

Het bestaan van lacunes en overlappingen toont aan dat er behoefte is aan een datacentrum voor natuurlijke hulpbronnen, d.w.z. een gangmakende of centraliserende instantie die als informatieknooppunt fungeert, alle beschikbare relevante informatie bijeenbrengt, monitort en analyseert en de besluitvormers beleidsrelevante informatie toelevert.


‎11. Wonders whether, against the ‎background of increasing technological ‎convergence, the provisions laid down by ‎the Commission in its communication on ‎the application of State aid rules to ‎public service broadcasting, setting out complex procedures ‎for assessing and analysing audiovisual ‎services offered by public providers, which ‎go beyond the scope of normal ‎broadcasting activities and are made ‎available on new platforms, a ...[+++]

‎11. vraagt zich af of de voorschriften in de mededeling van de Commissie betreffende de toepassing van de regels inzake staatssteun op de publieke omroep voor omslachtige beoordelings- en onderzoeksprocedures voor audiovisuele diensten van publieke aanbieders die verder gaan dan de gebruikelijke omroepactiviteiten en via nieuwe distributieplatforms worden aangeboden, in het licht van de toenemende technische convergentie nog passend zijn, temeer daar de gebruikers niet meer kunnen uitmaken of het om een klassieke lineaire omroepdienst, een dienst op afroep of een andere audiovisuele dienst gaat; ‎


11. Wonders whether, against the background of increasing technological convergence, the provisions laid down by the Commission in its communication on the application of State aid rules to public service broadcasting, setting out complex procedures for assessing and analysing audiovisual services offered by public providers, which go beyond the scope of normal broadcasting activities and are made available on new platforms, are still appropriate, in particular given that it is increasingly difficult for users to tell whether the serv ...[+++]

11. vraagt zich af of de voorschriften in de mededeling van de Commissie betreffende de toepassing van de regels inzake staatssteun op de publieke omroep voor omslachtige beoordelings- en onderzoeksprocedures voor audiovisuele diensten van publieke aanbieders die verder gaan dan de gebruikelijke omroepactiviteiten en via nieuwe distributieplatforms worden aangeboden, in het licht van de toenemende technische convergentie nog passend zijn, temeer daar de gebruikers niet meer kunnen uitmaken of het om een klassieke lineaire omroepdienst, een dienst op afroep of een andere audiovisuele dienst gaat;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
4. Member States shall take the necessary measures to enable investigative units or services to attempt to identify the victims of the offences referred to in Articles 3 to 7, in particular by analysing child pornography material, such as photographs and audiovisual recordings transmitted or made available by means of information and communication technology.

4. De lidstaten nemen de nodige maatregelen om onderzoekeenheden en -diensten in staat te stellen de slachtoffers van de in de artikelen 3 tot en met 7 genoemde strafbare feiten te identificeren, in het bijzonder door de analyse van kinderpornografisch materiaal, zoals foto's en audiovisuele opnames die door middel van informatie- en communicatietechnologie worden doorgegeven of ter beschikking gesteld.


28. Points out that borders are not an obstacle to organised crime; considers it necessary, therefore, for the external dimension of organised crime to be integrated into the framework of Europe's effort to combat the phenomenon; notes that it is important, to that end, to involve more deeply the European External Action Service and the Joint Situation Centre (SitCen); calls on the Commission to continue to hone the effectiveness of and regularly update agreements on judicial and investigative cooperation with non-EU countries aimed at combating cross-border organised crime; calls, furthermore, for due account to be taken when drafti ...[+++]

28. wijst erop dat grenzen geen belemmering vormen voor de georganiseerde criminaliteit; acht het derhalve noodzakelijk ook de externe dimensie van het fenomeen te integreren in het Europese kader ter bestrijding van de georganiseerde criminaliteit; merkt op dat het van belang is de Europese Dienst voor extern optreden en het gemeenschappelijk Situatiecentrum (Sitcen) hier meer bij te betrekken; vraagt de Europese Commissie steeds effectiever vorm te geven aan de samenwerkingsovereenkomsten op justitieel en onderzoeksgebied met derde landen ter bestrijding van de grensoverschrijdende criminaliteit, en deze constant bij te werken; verlangt bovendien dat bij de opstelling van dergelijke overeenkomsten voldoende rekening wordt gehouden met ...[+++]


28. Points out that borders are not an obstacle to organised crime; considers it necessary, therefore, for the external dimension of organised crime to be integrated into the framework of Europe's effort to combat the phenomenon; notes that it is important, to that end, to involve more deeply the European External Action Service and the Joint Situation Centre (SitCen); calls on the Commission to continue to hone the effectiveness of and regularly update agreements on judicial and investigative cooperation with non-EU countries aimed at combating cross-border organised crime; calls, furthermore, for due account to be taken when drafti ...[+++]

28. wijst erop dat grenzen geen belemmering vormen voor de georganiseerde criminaliteit; acht het derhalve noodzakelijk ook de externe dimensie van het fenomeen te integreren in het Europese kader ter bestrijding van de georganiseerde criminaliteit; merkt op dat het van belang is de Europese Dienst voor extern optreden en het gemeenschappelijk Situatiecentrum (Sitcen) hier meer bij te betrekken; vraagt de Europese Commissie steeds effectiever vorm te geven aan de samenwerkingsovereenkomsten op justitieel en onderzoeksgebied met derde landen ter bestrijding van de grensoverschrijdende criminaliteit, en deze constant bij te werken; verlangt bovendien dat bij de opstelling van dergelijke overeenkomsten voldoende rekening wordt gehouden met ...[+++]


Nevertheless, the services of the General for Agriculture and Rural Development (the services of the for Agriculture and Rural Development) continue to monitor the market and to analyse the available data and will not hesitate to take action if the situation so requires.

Desalniettemin blijven de diensten van het Directoraat-generaal Landbouw en plattelandsontwikkeling (de diensten van de commissaris voor Landbouw en plattelandsontwikkeling) de marktontwikkelingen volgen en de beschikbare gegevens analyseren, waarbij zij niet zullen aarzelen om op eventueel gewijzigde marktomstandigheden te reageren.


[17] The objective of the study (preliminary results are available, completion date of the study is 2009) is to analyse the requirements in terms of interoperability of electronic signatures for different e-Government applications and services taking into account the relevant provisions of the e-Signatures Directive and their national implementation.

[17] Het onderzoek (er zijn voorlopige resultaten beschikbaar; het onderzoek loopt tot 2009) heeft tot doel de vereisten op het gebied van de interoperabiliteit van elektronische handtekeningen voor verschillende e-overheidstoepassingen en -diensten te analyseren, met inachtneming van de betrokken bepalingen van de Richtlijn inzake e-handtekeningen en de omzetting ervan in de nationale wetgeving van de lidstaten.


analyse and evaluate existing ECEC services at local, regional and national level in terms of their availability, affordability and quality, as outlined in these conclusions.

De bestaande diensten voor OOJK op lokaal, regionaal en nationaal niveau te analyseren en te beoordelen op beschikbaarheid, betaalbaarheid en kwaliteit, in overeenstemming met deze conclusies.


w