Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on foreign affairs policies
Advise on insurance policies
Advise on insurances
Audit policy recommendations
Audit recommendations
CAPS
Court audit policies and standards
Develop foreign affairs policies recommendations
Government Audit Policy Directorate
Market insurance policies
Monitor policy proposals
Oversee policy proposals
Produce foreign affairs policies suggestions
Provide foreign affairs policies solutions
Recommend insurance policy
Supervise policy recommendations

Vertaling van "Audit policy recommendations " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
oversee policy proposals | supervise policy recommendations | audit policy recommendations | monitor policy proposals

toezicht houden op beleidsvoorstellen


produce foreign affairs policies suggestions | provide foreign affairs policies solutions | advise on foreign affairs policies | develop foreign affairs policies recommendations

raad geven over buitenlands beleid | advies geven over buitenlands beleid | adviseren over buitenlands beleid


advise on insurances | market insurance policies | advise on insurance policies | recommend insurance policy

adviseren over verzekeringspolissen | advies geven over verzekeringspolissen | raad geven over verzekeringspolissen


Government Audit Policy Directorate

Directie Accountancy Rijksoverheid | DAR [Abbr.]


Court audit policies and standards | CAPS [Abbr.]

Beleidslijnen en normen voor de controle van de Kamer


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Further to the audit undertaken late 2001 by DG Regional Policy of the financial management and control systems of the ISPA implementing agencies, main findings were sent to the Bulgarian authorities early in 2002 together with recommendations on improvements needed to meet the requirements of Article 9 of the ISPA Regulation.

In vervolg op de eind 2001 door DG Regionaal Beleid uitgevoerde controle op de financiële beheers- en controlesystemen van de uitvoerende instanties voor ISPA-maatregelen, zijn begin 2002 de belangrijkste bevindingen toegezonden aan de Bulgaarse autoriteiten, met aanbevelingen voor noodzakelijke verbeteringen om te voldoen aan de bepalingen van artikel 9 van de ISPA-verordening.


An audit to assess the adequacy of the financial management and control systems and to provide recommendations was carried out by DG Regional Policy in November 2002.

In november 2002 heeft DG Regionaal Beleid een controle uitgevoerd om de geschiktheid van de financiële beheers- en controlesystemen te beoordelen en om aanbevelingen te doen.


The main findings of the audit by DG Regional Policy of the financial management and control systems of the ISPA Implementing Agencies were sent to the Hungarian authorities early 2002 together with recommendations on how to meet the requirements of Article 9 of the ISPA Regulation.

De belangrijkste bevindingen van de controle door DG Regionaal Beleid van de systemen voor financieel beheer en controle van de uitvoerende instanties voor ISPA-maatregelen zijn begin 2002 aan de Hongaarse autoriteiten toegezonden, tezamen met de aanbevelingen voor noodzakelijke verbeteringen om te voldoen aan de bepalingen van artikel 9 van de ISPA-verordening.


A second audit to assess the adequacy of the financial management and control systems and to provide recommendations on their improvement was carried out by DG Regional Policy in November 2002.

In november 2002 heeft DG Regionaal Beleid een tweede controle uitgevoerd om de geschiktheid te beoordelen van de financiële beheers- en controlesystemen en om aanbevelingen voor de verbetering ervan te doen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Further to the audit undertaken in 2001 by DG Regional Policy of the financial management and control systems of the ISPA implementing agencies, the main findings together with recommendations on improvements needed to meet the requirements of Article 9 of the ISPA Regulation were sent to the Polish authorities early in 2002.

In vervolg op de in 2001 door DG Regionaal Beleid uitgevoerde controle van de financiële beheers- en controlesystemen van de uitvoerende instanties van ISPA zijn de belangrijkste bevindingen begin 2002 aan de Poolse autoriteiten toegezonden, tezamen met aanbevelingen voor noodzakelijke verbeteringen om te voldoen aan artikel 9 van de ISPA-verordening.


38. Urges the Agencies to standardise the structure of their AARs in accordance with the format used by the Commission's Directorates-General (DGs) and, accordingly, to provide detailed and complete information on: the implementation of their AWP, budget and staff policy plan, indicators for the budgetary management such as year-end spending (i.e. the budget commitments made by the Agency in the final three months of the year), management and internal control systems, internal/external audit findings, the follow-up to the audit recommendations ...[+++]

38. dringt er bij de agentschappen op aan de structuur van hun AAR's te standaardiseren overeenkomstig het model dat de directoraten-generaal (DG's) van de Commissie hanteren en dienovereenkomstig gedetailleerde en volledige informatie te verstrekken over: de uitvoering van hun AWP, begroting en personeelsbeleidsplan, indicatoren voor het begrotingsbeheer zoals uitgaven aan het einde van het jaar (d.w.z. de begrotingsvastleggingen die het agentschap in de laatste drie maanden van het jaar heeft gedaan), beheer en interne controlesystemen, bevindingen inzake interne/externe controles, de follow-up van de controleaanbevelingen, de kwijting ...[+++]


38. Urges the Agencies to standardise the structure of their AARs in accordance with the format used by the Commission’s Directorates-General (DGs) and, accordingly, to provide detailed and complete information on: the implementation of their AWP, budget and staff policy plan, indicators for the budgetary management such as year-end spending (i.e. the budget commitments made by the Agency in the final three months of the year), management and internal control systems, internal/external audit findings, the follow-up to the audit recommendations ...[+++]

38. dringt er bij de agentschappen op aan de structuur van hun AAR's te standaardiseren overeenkomstig het model dat de directoraten-generaal (DG's) van de Commissie hanteren en dienovereenkomstig gedetailleerde en volledige informatie te verstrekken over: de uitvoering van hun AWP, begroting en personeelsbeleidsplan, indicatoren voor het begrotingsbeheer zoals uitgaven aan het einde van het jaar (d.w.z. de begrotingsvastleggingen die het agentschap in de laatste drie maanden van het jaar heeft gedaan), beheer en interne controlesystemen, bevindingen inzake interne/externe controles, de follow-up van de controleaanbevelingen, de kwijting ...[+++]


6. Congratulates the Agency on the fact that all eight recommendations of the Internal Audit Service considered to be ‘very important’ have been implemented; notes that those recommendations related to the follow-up to the implementation of the internal control standard audit and human resources management (e.g.: staff policy, renewal of contracts ending in 2008, independence of the selection committees, training services and tran ...[+++]

6. feliciteert het Agentschap met het feit dat alle acht de – als „zeer belangrijk” aangemerkte – aanbevelingen van de dienst Interne Audit (IAS) ten uitvoer zijn gelegd; merkt op dat deze aanbevelingen betrekking hebben op de follow-upregels voor de implementatie van standaardprocedures voor interne controle en personeelsbeheer (bijvoorbeeld personeelsbeleid, verlenging van contracten die in 2008 verstrijken, onafhankelijkheid van selectiecomités, opleidingsvoorzieningen en transparantie bij bevorderingsprocedures);


6. Congratulates the Agency on the fact that all eight recommendations of the Internal Audit Service considered to be 'very important' have been implemented; notes that those recommendations related to the follow-up to the implementation of the internal control standard audit and human resources management (e.g.: staff policy, renewal of contracts ending in 2008, independence of the selection committees, training services and tran ...[+++]

6. feliciteert het Agentschap met het feit dat alle acht de – als “zeer belangrijk” aangemerkte – aanbevelingen van de dienst Interne Audit (IAS) ten uitvoer zijn gelegd; merkt op dat deze aanbevelingen betrekking hebben op de follow-upregels voor de implementatie van standaardprocedures voor interne controle en personeelsbeheer (bijvoorbeeld personeelsbeleid, verlenging van contracten die in 2008 verstrijken, onafhankelijkheid van selectiecomités, opleidingsvoorzieningen en transparantie bij bevorderingsprocedures);


100. Observes that the Commission's position on the results of Court audits often varies, depending on the areas examined; notes that, with regard to own resources, the Commission often declares itself to be in agreement with the Court's recommendations, but that, with regard to the common agricultural policy, structural policy and external actions, it is frequently critical of the results of the Court's audits and its observation ...[+++]

100. wijst erop dat het standpunt van de Commissie met betrekking tot de resultaten van de audits van de Rekenkamer varieert naar gelang de onderzochte sectoren; merkt op dat de Commissie met betrekking tot de eigen middelen vaak instemt met de aanbevelingen van de Rekenkamer, maar zich op het gebied van het gemeenschappelijk landbouwbeleid, het structuurbeleid en het externe beleid vaak kritisch uitlaat over de resultaten en de opmerkingen van de Rekenkamer;


w