Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
B To B
B-to-B
B-to-C
B2B
B2B commerce
B2C
B2C commerce
Business to business
Business-to-business
Business-to-business commerce
Business-to-business e-commerce
Business-to-business electronic commerce
Business-to-business transactions
Business-to-consumer
Business-to-consumer commerce
Business-to-customer
Chamber of commerce
Chamber of commerce and industry
Chambers of commerce
Cybercommerce
E commerce organisation
E commerce structure
E-commerce
E-commerce system
E-commerce systems
Electronic commerce
Elimination of trade barriers
Internet commerce
Liberalisation of commerce
Liberalisation of trade
Liberalization of trade
M-commerce
Mobile e-commerce
Mobile electronic commerce
Online commerce
Virtual commerce

Vertaling van "B2B commerce " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
B2B | B2B commerce | B-to-B | Business-to-business | Business-to-business commerce | Business-to-business transactions

E-handel tussen bedrijven onderling | Elektronische handel tussen bedrijven onderling | Handel tussen bedrijven onderling


business-to-business e-commerce | business-to-business electronic commerce | B2B [Abbr.]

elektronisch zakendoen tussen bedrijven | elektronische handel tussen bedrijven | B2B [Abbr.]


electronic commerce [ cybercommerce | e-commerce | Internet commerce | online commerce | virtual commerce ]

elektronische handel [ cybercommerce | e-commerce | handel via Internet | on-linehandel | virtuele handel ]


e commerce organisation | e commerce structure | e-commerce system | e-commerce systems

e-handelssystemen | elektronische handelssystemen | internetverkoopsystemen


business to business | business-to-business | B To B [Abbr.] | B2B [Abbr.]

b2b | business-to-business


m-commerce | mobile e-commerce | mobile electronic commerce

m-commerce | mobiele elektronische handel


chamber of commerce and industry [ chamber of commerce | Chambers of commerce(ECLAS) ]

Kamer van Koophandel en Industrie [ Kamer van Koophandel ]


liberalisation of trade [ elimination of trade barriers | liberalisation of commerce | liberalization of trade ]

liberalisering van het handelsverkeer [ afschaffing van beperkingen | afschaffing van handelsbelemmeringen | handelsliberalisatie ]


E-commerce | Electronic commerce | Online commerce

Elektronische handel | Elektronische verkoop | Handel on-line


B2C | B2C commerce | B-to-C | Business-to-consumer | Business-to-consumer commerce | Business-to-customer

Elektronische handel tussen bedrijven en consumenten | Handel tussen bedrijven en consumenten
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The bulk of e-commerce activity is represented by business-to-business (B2B), which makes up more than two-thirds of the total value of e-commerce transactions.

Het leeuwendeel van de omzet in de elektronische handel komt voor rekening van de sector business-to-business (B2B), die voor meer dan tweederde van de totale waarde van de elektronische handelstransacties verantwoordelijk is.


Electronic commerce is already developing dynamically in inter-business trading (so called business to business or B2B e-commerce) , with companies undertaking major restructuring of their operations in many sectors - banking, insurance, automobile manufacturing etc. This is bringing about fundamental change in the way companies operate in all sectors of the economy 'old' and 'new'.

Elektronische handel ontwikkelt zich nu al op dynamische wijze in het zakelijk handelsverkeer (de zogenaamde "business to business" of B2B e-commerce), waarbij bedrijven grote herstructureringen van hun activiteiten ondernemen in vele sectoren: bankwezen, verzekeringen, autofabricage enz. Dit zorgt voor een fundamentele verandering in de wijze waarop bedrijven in alle sectoren van de economie, zowel de 'oude' als de 'nieuwe', opereren.


E-commerce, both business-to-consumer and business-to business (B2C and B2B) are radically changing the ways in which companies and markets are organised.

E-handel, zowel tussen onderneming en klant als tussen ondernemingen onderling (resp'. business-to-customer' en 'business-to-business' of B2C en B2B genoemd), brengt ingrijpende veranderingen teweeg in de wijze waarop ondernemingen en markten georganiseerd zijn.


Moreover, to promote cheap, simple and quick redress and thus offer an efficient alternative to more costly and lengthy court proceedings, the Commission is currently preparing a legislative proposal to promote Alternative Dispute Resolution (ADR) schemes in the EU, including the possible development of an EU-wide online dispute resolution system for e-commerce transactions covering both B2B and B2C situations.

Om bovendien goedkope, eenvoudige en snelle verhaalprocedures te bevorderen en zo een doeltreffend alternatief te bieden voor kostbare en langdurige gerechtelijke procedures, werkt de Commissie momenteel aan een wetgevingsvoorstel om alternatieve geschillenregeling in de EU te bevorderen, waaronder de mogelijke ontwikkeling van een Europees onlinesysteem voor geschillenregeling voor onlinetransacties zowel tussen bedrijven onderling als tussen bedrijven en consumenten.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
2. Welcomes the Commission’s new communication on e-commerce and online services, published on 11 January 2012, which aims to develop a coherent framework for e-commerce via the building of trust and the extension of e-commerce and online services to the B2B, B2C, C2C and G2G sectors; calls on the Commission to report by the end of 2012 on the progress made on the 16 ‘Main Actions’ as set out under the five priority areas of the communication;

2. verwelkomt de nieuwe mededeling van de Commissie inzake e-handel en online diensten, gepubliceerd op 11 januari 2012, dat gericht is op het ontwikkelen van een duidelijk kader voor de e-handel, door het vertrouwen te vergroten en de e-handel en online diensten uit te breiden naar de sectoren B2B, B2C, C2C en G2G; verzoekt de Commissie om tegen het einde van 2012 verslag uit te brengen over de vooruitgang op het vlak van de zestien „hoofdmaatregelen” van de vijf prioritaire aandachtsgebieden van de mededeling;


2. Welcomes the Commission’s new communication on e-commerce and online services, published on 11 January 2012, which aims to develop a coherent framework for e-commerce via the building of trust and the extension of e-commerce and online services to the B2B, B2C, C2C and G2G sectors; calls on the Commission to report by the end of 2012 on the progress made on the 16 ‘Main Actions’ as set out under the five priority areas of the communication;

2. verwelkomt de nieuwe mededeling van de Commissie inzake e-handel en online diensten, gepubliceerd op 11 januari 2012, dat gericht is op het ontwikkelen van een duidelijk kader voor de e-handel, door het vertrouwen te vergroten en de e-handel en online diensten uit te breiden naar de sectoren B2B, B2C, C2C en G2G; verzoekt de Commissie om tegen het einde van 2012 verslag uit te brengen over de vooruitgang op het vlak van de zestien "hoofdmaatregelen" van de vijf prioritaire aandachtsgebieden van de mededeling;


17. Regrets that e-commerce is still primarily a business–to–business activity, and stresses the importance of establishing self-regulation based on codes of conduct in order to create trust and confidence between partners operating in both the B2B and B2C sectors in the e-Economy;

17. betreurt het dat de e-handel nog steeds in de eerste plaats een activiteit tussen bedrijven (B2B) is en wijst op het belang van zelfregulering op basis van gedragscodes om vertrouwen te creëren tussen partners, zowel in de B2B- als de B2C-sector (business-to-consumer) van de e-economie;


17. Regrets that e-commerce is still primarily a business-to-business activity and stresses the importance of establishing self-regulation based on codes of conduct to create trust and confidence between partners operating in both the B2B and B2C sectors in the e-Economy;

17. betreurt het dat de e-handel nog steeds in de eerste plaats een activiteit tussen bedrijven (B2B) is en wijst op het belang van zelfregulering op basis van gedragscodes om vertrouwen te creëren tussen partners, zowel in de B2B- als de B2C-sector (business-to-consumer) van de e-economie;


2.2. The most important area is business-to-business (B2B) commerce.

2.2. De webhandel tussen ondernemingen (business to business; B2B) is goed voor het leeuwendeel van dat volume.


E-commerce is very much about electronic business between companies, that is business to business e-commerce (B2B). B2B e-commerce currently makes up 85% of all e-commerce in Europe. It will have a profound impact on all sectors of the economy, including the traditional ones.

E-commerce heeft voornamelijk betrekking op de elektronische handel tussen ondernemingen (B2B: business to business e-commerce), die momenteel 85% van alle e-commerce-transacties in Europa uitmaakt en een aanzienlijk effect zal hebben op alle sectoren van de economie, ook de traditionele.


w