Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air bleed
Bleeding the hydraulic braking system
Lines of the hydraulic control systems

Vertaling van "Bleeding the hydraulic braking system " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
air bleed | bleeding the hydraulic braking system

ontluchting van de remmen


Lines of the hydraulic control systems

Leidingen voor de hydraulische stuursystemen


unavailable capacity of a hydro-installation for reasons other than hydraulic affecting the output to the system

niet-beschikbaar elektrisch vermogen van een waterkrachtinstallatie met repercussie
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
2.9. In case of towed vehicles with hydraulic braking systems using stored energy to pressurise the spring compression chamber, the pressure in the spring compression chamber at which the springs begin to actuate the brakes shall not be greater than that obtained after four full-stroke actuations of the service braking system in accordance with point 1.3 of Part C of Annex IV. The initial pressure is fixed at 12 000 kPa.

2.9. Bij getrokken voertuigen met hydraulische remsystemen die gebruik maken van opgeslagen energie om de veercompressiekamer onder druk te zetten, mag de druk in de veercompressiekamer waarbij de veren de remmen in werking beginnen te stellen, niet groter zijn dan die verkregen na het viermaal volledig indrukken van het bedieningsorgaan van het bedrijfsremsysteem volgens bijlage IV, deel C, punt 1.3. De begindruk is vastgesteld op 12 000 kPa.


However, for all load conditions, a braking rate shall be developed between a pressure of 20 kPa and 100 kPa (pneumatic braking systems) and 350 to 1 800 kPa (hydraulic braking systems) or the equivalent digital demand value at the coupling head of the control line(s);

Voor alle beladingstoestanden moet de ontwikkelde vertragingsfactor evenwel liggen tussen 20 en 100 kPa (pneumatische remsystemen) of tussen 350 en 1 800 kPa (hydraulische remsystemen) of de daarmee overeenkomende digitale vraagwaarde aan de koppelingskop van de bedieningsleiding(en);


At least one axle shall commence to develop a braking force when the pressure at the coupling head is within the pressure range 20 to 100 kPa (pneumatic braking systems) and 350 to 1 800 kPa (hydraulic braking systems) respectively or equivalent digital demand value.

Ten minste één as moet beginnen een remkracht te ontwikkelen als de druk aan de koppelingskop binnen het bereik 20 tot en met 100 kPa (pneumatische remsystemen) respectievelijk 350 tot en met 1 800 kPa (hydraulische remsystemen) of de daarmee overeenkomende digitale vraagwaarde ligt.


The permissible relationship between the braking rate TM/FM and the pressure pm shall lie within the areas shown on diagram 2 for all pressures between 20 and 750 kPa (in the case of compressed air braking system) and 350 and 13 300 kPa (in the case of hydraulic braking system)

De toelaatbare verhouding tussen de vertragingsfactor TM/FM en de druk pm moet liggen binnen de zones in figuur 2 voor alle drukwaarden tussen 20 en 750 kPa (in het geval van een drukluchtremsysteem) en tussen 350 en 13 300 kPa (in het geval van een hydraulisch remsysteem).


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Hoses or connections leaking (hydraulic brake systems).

Leidingen of koppelingen lekken (hydraulische remsystemen)


Pipes or connection leaking (hydraulic brake systems).

Leidingen of koppeling lekken (hydraulische remsystemen)


objective: to know the technical characteristics and operation of the safety systems so as to control the vehicle, minimise wear and prevent malfunctions guidelines: braking, ABS, retarder, speed governor: operating principles, specific features of hydraulic vacuum servobrake circuit, limits to the use of brakes and retarder, combined use of brakes and retarder, use of braking systems on di ...[+++]

Richtsnoeren: remmen, ABS, retarder, snelheidsbegrenzer: werkingsprincipes, specifieke eigenschappen van het hydropneumatisch remcircuit, grenzen aan het gebruik van remmen en retarders, gebruik van remsystemen op verschillende soorten wegdek en onder verschillende weersomstandigheden, remweg, het vinden van de beste bij een snelheid passende versnelling, benutting van de traagheid van het voertuig, benutting van de mogelijkheden tot vertraging en remmen bij afdalingen, effecten van gewicht en afmetingen, door de chauffeur te verricht ...[+++]


guidelines: braking, ABS, retarder, speed governor: operating principles, specific features of hydraulic vacuum servobrake circuit, limits to the use of brakes and retarder, combined use of brakes and retarder, use of braking systems on different types of road and under different atmospheric conditions, stopping and braking distance, making better use of speed and gear ratio, making use of vehicle inertia, usin ...[+++]

1.1.2. Richtsnoeren: remmen, ABS, retarder, snelheidsbegrenzer: werkingsprincipes, specifieke eigenschappen van het hydropneumatisch remcircuit, grenzen aan het gebruik van remmen en retarders, gebruik van remsystemen op verschillende soorten wegdek en onder verschillende weersomstandigheden, remweg, het vinden van de beste bij een snelheid passende versnelling, benutting van de traagheid van het voertuig, benutting van de mogelijkheden tot vertraging en remmen bij afdalingen, effecten van gewicht en afmetingen, door de chauffeur te v ...[+++]


1.1. 2 braking, ABS, retarder, speed governor: operating principles, specific features of hydraulic vacuum servobrake circuit, limits to the use of brakes and retarder, combined use of brakes and retarder, use of braking systems on different types of road and under different atmospheric conditions, stopping and braking distance, making better use of speed and gear ratio, making use of vehicle inertia, using ways of slowing down and braking ...[+++]

1.1.2. remmen, ABS, retarder, snelheidsbegrenzer: werkingsprincipes, specifieke eigenschappen van het hydropneumatisch remcircuit, grenzen aan het gebruik van remmen en retarders, gebruik van remsystemen op verschillende soorten wegdek en onder verschillende weersomstandigheden, remweg, het vinden van de beste bij een snelheid passende versnelling, benutting van de traagheid van het voertuig, benutting van de mogelijkheden tot vertraging en remmen bij afdalingen, effecten van gewicht en afmetingen, door de chauffeur te verrichten cont ...[+++]


C. HYDRAULIC BRAKING SYSTEMS WITH STORED ENERGY 1.CAPACITY OF STORAGE DEVICES (ENERGY ACCUMULATORS) 1.1.General 1. 1.1.Vehicles on which the braking device requires the use of stored energy provided by hydraulic fluid under pressure shall be equipped with energy storage devices (energy accumulators) of a capacity meeting the requirements of item 1.2 below.

C. HYDRAULISCHE REMINRICHTINGEN MET ENERGIEOPSLAG 1.CAPACITEIT VAN DE OPSLAGRESERVOIRS (ENERGIEACCUMULATOREN) 1.1.Algemeen 1. 1.1.Voertuigen waarbij voor de reminrichting het gebruik vereist is van opgeslagen energie welke wordt geleverd door een hydraulisch medium onder druk, moeten zijn uitgerust met energieopslagreservoirs (energieaccumulatoren) met een capaciteit welke voldoet aan de eisen van het hieronder vermelde punt 1.2.




Anderen hebben gezocht naar : air bleed     bleeding the hydraulic braking system     Bleeding the hydraulic braking system     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Bleeding the hydraulic braking system' ->

Date index: 2021-05-05
w