Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Boost responsible consumer behaviour
Boost responsible sustainable consumption
Endorse responsible sustainable consumption
Promote responsible consumer behaviour

Vertaling van "Boost responsible consumer behaviour " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
boost responsible sustainable consumption | endorse responsible sustainable consumption | boost responsible consumer behaviour | promote responsible consumer behaviour

verantwoord consumptiegedrag promoten
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that increase the use of the renewable resources for sustainable applications, reduce energy demand in the product's entire life cycle and facilitate low-emission production, as well as process intensification, recycling, depollution, materials for energy storage and materials with potential for high added value from waste and remanufacture.

Ontwikkeling van nieuwe producten en toepassingen, bedrijfsmodellen en verantwoord consumentengedrag, teneinde het gebruik van hernieuwbare hulpbronnen voor duurzame toepassingen te doen toenemen, de vraag naar energie tijdens de hele levenscyclus van het product terug te dringen en emissiearme productie, procesintensivering, recycling, verwijdering van afvalstoffen, materialen voor energieopslag en uit afval vervaardigde en hergebruikte materialen met een hoge toegevoegde waarde ingang te doen vinden.


Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that reduce energy demand and facilitate low-carbon production.

Ontwikkelen van nieuwe producten en applicaties en bedrijfsmodellen en stimuleren van verantwoordelijk consumentengedrag waardoor de vraag naar energie vermindert en koolstofarme productie wordt bevorderd.


Acknowledges that insufficient price signals are a main reason to undermine demand response; calls on Member States to tackle this barrier and to promote smart metering and transparent billing as a way to foster more responsive consumer behaviour with reference to energy consumption and investment in energy efficiency.

erkent dat de vraagrespons voornamelijk wordt ondermijnd door een tekort aan prijssignalen; verzoekt de lidstaten om dit obstakel weg te nemen en om slimme meters en transparante facturering te bevorderen als een manier om consumenten bewuster te doen omgaan met energieverbruik en investeringen in energie-efficiëntie.


Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that reduce energy demand and facilitate low-carbon production.

Ontwikkelen van nieuwe producten en applicaties en bedrijfsmodellen en stimuleren van verantwoordelijk consumentengedrag waardoor de vraag naar energie vermindert en koolstofarme productie wordt bevorderd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that increase the use of the renewable resources for sustainable applications, reduce energy demand in the product's entire life cycle and facilitate low-emission production, as well as process intensification, recycling, depollution, materials for energy storage and materials with potential for high added value from waste and remanufacture.

Ontwikkeling van nieuwe producten en toepassingen, bedrijfsmodellen en verantwoord consumentengedrag, teneinde het gebruik van hernieuwbare hulpbronnen voor duurzame toepassingen te doen toenemen, de vraag naar energie tijdens de hele levenscyclus van het product terug te dringen en emissiearme productie, procesintensivering, recycling, verwijdering van afvalstoffen, materialen voor energieopslag en uit afval vervaardigde en hergebruikte materialen met een hoge toegevoegde waarde ingang te doen vinden.


Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that reduce energy demand and facilitate low-carbon production.

Ontwikkelen van nieuwe producten en applicaties en bedrijfsmodellen en stimuleren van verantwoordelijk consumentengedrag waardoor de vraag naar energie vermindert en koolstofarme productie wordt bevorderd.


Developing new products and applications, business models and responsible consumer behaviour that increase the use of the renewable resources for sustainable applications, reduce energy demand in the product’s entire life cycle and facilitate low emission production, as well as process intensification, recycling, depollution, materials for energy storage and materials with potential for high-added value from waste and remanufacture.

Ontwikkeling van nieuwe producten en toepassingen, bedrijfsmodellen en verantwoord consumentengedrag, teneinde het gebruik van hernieuwbare hulpbronnen voor duurzame toepassingen te doen toenemen , de vraag naar energie tijdens de hele levenscyclus van het product terug te dringen en emissiearme productie, procesintensivering, recycling, verwijdering van afvalstoffen, materialen voor energieopslag en uit afval vervaardigde en hergebruikte materialen met een hoge toegevoegde waarde ingang te doen vinden.


(3) The European Parliament has, in its resolutions of 6 February 2013 on, respectively, ‘Corporate Social Responsibility: accountable, transparent and responsible business behaviour and sustainable growth’ and ‘Corporate Social Responsibility: promoting society's interests and a tour to sustainable and inclusive recovery’ , acknowledged the importance of businesses divulging information on sustainability such as social and environmental factors, with a view to identifying sustainability risks and increasing investor and consumer trust, an ...[+++]

(3) Het Europees Parlement heeft in zijn resoluties van 6 februari 2013 over respectievelijk “maatschappelijk verantwoord ondernemen: verantwoordelijk en transparant zakelijk gedrag en duurzame groei” en “maatschappelijk verantwoord ondernemen: het bevorderen van de belangen in de samenleving en de weg naar duurzaam en inclusief herstel” erkend dat het belangrijk is dat het bedrijfsleven informatie over duurzaamheid, zoals sociale en milieufactoren, verspreidt teneinde de risico’s met betrekking tot duurzaamheid te identificeren en het vertrouwen van investeerders en consumenten te vergroten, en het heeft de Commissie opger ...[+++]


(3) The European Parliament , in its resolutions of 6 February 2013 on, respectively, ‘Corporate Social Responsibility: accountable, transparent and responsible business behaviour and sustainable growth’ and ’Corporate Social Responsibility: promoting society’s interests and a route to sustainable and inclusive recovery’, acknowledged the importance of businesses divulging information on sustainability such as social and environmental factors, with a view to identifying sustainability risks and increasing investor and consumer trust.

(3) Het Europees Parlement heeft in zijn resoluties van 6 februari 2013 over respectievelijk „maatschappelijk verantwoord ondernemen: verantwoordelijk en transparant zakelijk gedrag en duurzame groei” en „maatschappelijk verantwoord ondernemen: het bevorderen van de belangen in de samenleving en de weg naar duurzaam en inclusief herstel” erkend dat het belangrijk is dat het bedrijfsleven informatie over duurzaamheid, zoals sociale en milieufactoren, verspreidt teneinde de risico’s met betrekking tot duurzaamheid te identificeren en het vertrouwen van investeerders en consumenten te vergroten.


The main responsibility for environmental destruction lies with the industrialised countries. The liberal lifestyles they enjoy and the consumer behaviour they promote lie at the root of this disaster, which has unimaginable consequences for health and for the future of the earth in general.

De verantwoordelijkheid voor de milieuvernietiging ligt met name bij de geïndustrialiseerde landen, wier liberale levensstijl en ongeremde consumptiegedrag onvoorstelbare gevolgen heeft voor de volksgezondheid en het voortbestaan van de aarde in zijn geheel.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Boost responsible consumer behaviour' ->

Date index: 2021-05-22
w