Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Brand market penetration studies
Brand market planning and operation
Brand marketing
Franchise market planning and operation
Franchise marketing

Vertaling van "Brand market planning and operation " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
brand market penetration studies | brand market planning and operation | brand marketing

marketing van het merk


franchise market planning and operation | franchise marketing

marketingplan van een franchise-organisatie
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The study of 17 January 2014 is based on the theory that marketing services acquired by an airport operator, such as FGAZ/FZG and the Land, will help to improve the airport's brand image and, as a result, to sustainably increase the number of passengers using the airport and not just the numbers on the air routes covered by the marketing services agreement and the airport services agreement for the term of operation ...[+++]

De studie van 17 januari 2014 berust op de theorie dat door een luchthavenexploitant zoals FGAZ/FZG en de deelstaat aangeschafte marketingdiensten het merkimago van de luchthaven verbeteren, waardoor het aantal passagiers dat van de luchthaven gebruikmaakt, gestaag toeneemt en het effect niet beperkt blijft tot de passagiersaantallen op de onder de overeenkomst voor marketingdiensten en de overeenkomst voor luchthavendiensten vallende verbindingen tijdens de in die overeenkomsten vastgestelde exploitatieduur.


21. Calls in particular for the creation of a ‘Destination(s) Europe’ brand with the aim of complementing and enhancing the promotional activities of tourism organisations operating at the national, regional, cross-border and local levels, and of the European tourism industry, for the benefit of the visibility and competitiveness of European tourist destinations, especially in long-haul ...[+++]

21. dringt in het bijzonder aan op schepping van een merkconcept "Bestemming Europa", bij wijze van aanvulling en versterking van de promotieactiviteiten van toerisme-organisaties op nationaal, regionaal, grensoverschrijdend en lokaal niveau, en van de Europese toerisme-industrie, dat de zichtbaarheid en het concurrentievermogen van Europese toerismebestemmingen ten goede moet komen, speciaal op lange-afstandsmarkten; onderstreept dat ‘Bestemming Europa’ als merk een inclusieve benadering vereist die voordelen brengt voor zowel tradi ...[+++]


In addition, it has to be determined whether other benefits such as brand image could reasonably be expected and quantified for a hypothetical MEO operating Alghero airport, that is to say, other than the benefits from the positive effect on passenger traffic on the air routes covered by the marketing service agreement during the term of operation of these routes, as set out in the marketing service agreement or the airport service agreement.

Bovendien moet worden bepaald of een hypothetische marktdeelnemer handelend in een markteconomie die de luchthaven Alghero beheert, redelijkerwijs ook andere voordelen, zoals merkimago, kon verwachten en kwantificeren, m.a.w. andere voordelen dan de positieve effecten op de passagiersstroom op de luchtroutes waarop de overeenkomst inzake marketingdiensten betrekking heeft tijdens de periode waarin op deze routes wordt gevlogen, zoals bepaald in de overeenkomst inzake marketingdiensten of de overeenkomst inzake luchthavendiensten.


The study is based on the theory that marketing services acquired by an airport manager will help to improve the airport's brand image and, as a result, to sustainably increase the number of passengers using this airport and not just the numbers on the air routes covered by the marketing service agreement and the airport service agreement for the term of operation set out in these agreements.

Deze studie is gebaseerd op de theorie dat door een luchthavenbeheerder aangekochte marketingdiensten het merkimago van de luchthaven helpen verbeteren en, bijgevolg, het aantal passagiers dat deze luchthaven gebruikt, op duurzame wijze doen toenemen, en niet alleen het aantal op de luchtroutes waarop de overeenkomst inzake marketingdiensten en de overeenkomst inzake marketingdiensten betrekking hebben en tijdens de in deze overeenkomsten bepaalde periode waarin op deze routes wordt gevlogen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
SACE annexed thereto various supporting documents, including a resubmission of the business plan for 2005-2008 for the operation of the short-term insurance prepared by SACE with the help of an external advisor, KPMG, and approved by the Board on 18 May 2004 (‘the initial business plan’), a letter from an external advisor of 7 July 2004, specifying the additional services provided (‘the advisor letter’), supplementary analyses to the business plan regarding the Italian market of the co ...[+++]

Daaraan hechtte SACE verscheidene bewijsstukken, waaronder opnieuw het bedrijfsplan voor 2005-2008 voor de activiteiten op het gebied van kortlopende verzekeringen, dat SACE met de hulp van een externe adviseur, KPMG, had opgesteld en dat op 18 mei 2004 door de raad van bestuur was goedgekeurd (hierna het „oorspronkelijke bedrijfsplan” genoemd), een brief van een externe adviseur van 7 juli 2004, met daarin de geleverde extra diensten (hierna „de brief van de adviseur” genoemd), aanvullende analyses bij het bedrijfsplan van maart 2004 bpaetreffende de Italiaanse markt ...[+++]


(21) In order to ensure that national regulatory authorities carry out their regulatory tasks in an effective manner, the data which they gather should include accounting data on the retail markets that are associated with wholesale markets where an operator has significant market power and as such are regulated by the national regulatory authority, and should also include data to enable the national regulatory authority to assess the possible impact of planned upgrades ...[+++]

(21) Om hun regelgevende taken op doeltreffende wijze te kunnen uitvoeren, zouden de nationale regelgevende instanties ondermeer gegevens bijeen moeten brengen over de detailhandelmarkten die verbonden zijn aan groothandelmarkten waar een exploitant een aanmerkelijk marktmacht bezit en die dan ook door de nationale regelgevende instantie worden gereguleerd. Het gaat hierbij ook om gegevens die de nationale regelgevende instantie in staat moeten stellen de mogelijke impact te beoordelen van geplande verbeteringen of veranderingen aan de netwerktopologie op de ontwikkeling van concurrentie of op groothandelproducten die beschikbaar worden ge ...[+++]


Therefore, what concrete proposals is the Presidency planning to improve the coordination between national regulatory authorities in order to ensure that there is a genuine, free and fair internal market for all operators?

Daarom luidt mijn vraag: welke concrete voorstellen heeft het voorzitterschap om de coördinatie tussen de nationale regelgevende autoriteiten te verbeteren, zodat er een echte, vrije en rechtvaardige interne markt voor alle exploitanten tot stand komt?


In particular, (i) it has gained a strong experience and knowledge of the Portuguese gas markets at every level, (ii) it has established a large customer base and a significant volume of sales in the country, (iii) it has developed very well known brands both at national and local level, and (iv) it has acquired a unique knowledge of the customers’ profile (in terms of consumption profile, or solvency and credit terms) and specific ...[+++]

Met name heeft zij: i) grote ervaring met en veel kennis over alle niveaus van de Portugese gasmarkt verworven; ii) een brede klantenbasis en een groot verkoopvolume in het land opgebouwd; iii) erg bekende merken ontwikkeld, op zowel nationaal als lokaal niveau; iv) unieke kennis van haar afnemers, hun profiel (wat betreft verbruiksprofiel, solventie en kredietvoorwaarden) en hun specifieke behoeften verkregen (zoals behoefte aan extra diensten of speciale klantenservice), en v) controle op de distributiesysteembeheerders — via de lokale distributieond ...[+++]


The argument that major operators tend to base their marketing campaigns on brand recognition, whereas small and medium-sized businesses are inclined to concentrate on price and customer service, is not valid. Nor is it convincing to claim that consumers have everything to gain from the lowest prices.

Het argument dat de grote spelers hun reclamecampagnes op merkherkenning baseren en het MKB veeleer op de prijs en de dienstverlening aan de klant, overtuigt niet. Het argument dat de consument alleen maar baat heeft bij de laagst mogelijke prijs, overtuigt evenmin.


Specifically, the following changes should be particularly welcomed: dealers can set their own prices, suppliers can now only set maximum prices or recommended prices, which cannot be used as minimum or fixed prices; dealers are free to operate their own repairs or nominate an approved repairer for their customers; cross-supplies between dealers and/or repairers are permissible; multi-branding for sales and repairs; access to technical information, diagnostic and other equipment of independent operators (repairers, breakdown services, motoring organisations etc); liberalisation of the trade in authentic spares; entitlement for comp ...[+++]

Met name de volgende wijzigingen kunnen worden toegejuicht: dealers kunnen zelf de prijzen vaststellen, distributeurs mogen voortaan alleen maximumprijzen vaststellen of prijsadviezen geven, die echter niet als minimum- of vaste prijzen mogen worden gehanteerd; dealers mogen zelf reparaties verrichten of hun klanten verwijzen naar een erkend hersteller; horizontale leveringen tussen dealers en/of herstellers zijn toegestaan, verkoop en reparatie van verschillende merken, toegankelijkheid v ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Brand market planning and operation' ->

Date index: 2023-05-27
w