Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Conversion hysteria
Create energy saving concepts
Creating concepts for energy saving
Define concepts for city marketing
Develop a pedagogical concept
Develop concepts for city marketing
Develop energy saving concepts
Developing city marketing concepts
Developing concepts for energy saving
Hysteria hysterical psychosis
Implement a instructional concept
Learning and development concept
Operate a pedagogical concept
Produce a instructional concept
Reaction
Unit ICT Conception & Development
Write concepts for city marketing

Vertaling van "Develop a pedagogical concept " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
operate a pedagogical concept | produce a instructional concept | develop a pedagogical concept | implement a instructional concept

pedagogische concepten ontwikkelen


create energy saving concepts | creating concepts for energy saving | develop energy saving concepts | developing concepts for energy saving

concepten voor energiebesparing ontwikkelen


define concepts for city marketing | developing city marketing concepts | develop concepts for city marketing | write concepts for city marketing

concepten voor stadspromotie ontwikkelen


Definition: The common themes that are shared by dissociative or conversion disorders are a partial or complete loss of the normal integration between memories of the past, awareness of identity and immediate sensations, and control of bodily movements. All types of dissociative disorders tend to remit after a few weeks or months, particularly if their onset is associated with a traumatic life event. More chronic disorders, particularly paralyses and anaesthesias, may develop if the onset is associated with insoluble problems or interpersonal difficulties. These disorders have previously been classified as various types of conversion hys ...[+++]

Omschrijving: Het gemeenschappelijk thema van dissociatieve stoornissen of conversiestoornissen bestaat uit een gedeeltelijk of volledig verlies van de normale integratie van herinneringen, besef van identiteit en onmiddellijke zintuiglijke gewaarwordingen en controle over de motoriek. Alle vormen van dissociatieve stoornissen vertonen de tendens minder te worden na enige weken of maanden, vooral als hun begin samenviel met een traumatische levensgebeurtenis. Meer chronische stoornissen, vooral verlammingen en anesthesieën, kunnen ontstaan indien het begin samenvalt met onoplosbare problemen of persoonlijke conflicten. Deze stoornissen z ...[+++]


learning and development concept

leren en ontwikkelen concept


Unit ICT Conception & Development

afdeling ICT-conceptie en -ontwikkeling


Pilot actions aiming at integrating the concept of the information society into regional development policies of less-favoured regions

Modelprojecten om het begrip informatiemaatschappij te integreren in het beleid inzake regionale ontwikkeling van minder bevoorrechte regio's
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Such a horizontal approach requires co-ordination at national and local level and the EU could contribute by developing a pedagogical strategy, promoting the exchange of information and good practice, especially at local level and the development of guidelines or common standards for integration measures.

Bij zo'n horizontale aanpak is coördinatie op nationaal en lokaal niveau vereist en de EU zou daaraan een bijdrage kunnen leveren door een pedagogische strategie te ontwikkelen, de uitwisseling van informatie en goede praktijken te bevorderen, vooral op lokaal niveau, en richtsnoeren of gemeenschappelijke normen voor integratiemaatregelen uit te werken.


promote and support policy experimentation on developing multilingual pedagogies and teaching in diverse classrooms as part of the 2018 Erasmus+ work programme

beleidsexperimenten op het gebied van de ontwikkeling van meertalige onderwijsmethoden en onderwijs in diverse klassen te bevorderen en te ondersteunen als onderdeel van het Erasmus+-werkprogramma voor 2018.


Communication from the Commission to the Council and the European Parliament - "Developing a strategic concept on tackling organised crime" {SEC(2005) 724}

Mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement - "Ontwikkeling van een strategisch concept inzake de bestrijding van georganiseerde criminaliteit” {SEC (2005) 724}


EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52005DC0232 - EN - Communication from the Commission to the Council and the European Parliament - "Developing a strategic concept on tackling organised crime" {SEC(2005) 724}

EUROPA - EU law and publications - EUR-Lex - EUR-Lex - 52005DC0232 - EN - Mededeling van de Commissie aan de Raad en het Europees Parlement - "Ontwikkeling van een strategisch concept inzake de bestrijding van georganiseerde criminaliteit” {SEC (2005) 724}


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
·Promote and supportpolicy experimentation on developing multilingual pedagogies and teaching in diverse classrooms as part of the 2018 Erasmus+ work programme.

·beleidsexperimenten op het gebied van de ontwikkeling van meertalige onderwijsmethoden en onderwijs in diverse klassen bevorderen en ondersteunen als onderdeel van het Erasmus+-werkprogramma voor 2018.


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. benadrukt dat innovatieve leermethoden ontwikkeld moeten worden die meer gericht zijn op participatie en waarin de leerling of student centraal staat, zodat het verwerven van een reeks horizontale vaardigheden wordt gestimuleerd, die immers nodig zijn om een ondernemingsgeest te kunnen ontwikkelen;


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. benadrukt dat innovatieve leermethoden ontwikkeld moeten worden die meer gericht zijn op participatie en waarin de leerling of student centraal staat, zodat het verwerven van een reeks horizontale vaardigheden wordt gestimuleerd, die immers nodig zijn om een ondernemingsgeest te kunnen ontwikkelen;


11. Emphasises the need to develop innovative pedagogies that are more participative and learner-centred, in order to encourage the acquisition of a set of transversal competences needed for the development of entrepreneurial mindsets;

11. benadrukt dat innovatieve leermethoden ontwikkeld moeten worden die meer gericht zijn op participatie en waarin de leerling of student centraal staat, zodat het verwerven van een reeks horizontale vaardigheden wordt gestimuleerd, die immers nodig zijn om een ondernemingsgeest te kunnen ontwikkelen;


– The next item is the short presentation of the report by Franziska Keller, on behalf of the Committee on Development, on EU policy coherence for development and the ‘Official Development Assistance plus’ concept [2009/2218(INI)] (A7-0140/2010).

– Aan de orde is de korte presentatie van het verslag (A7-0140/2010) van Franziska Keller, namens de Commissie ontwikkelingssamenwerking, over de samenhang van het EU-ontwikkelingsbeleid en het concept "officiële ontwikkelingshulp plus" [2009/2218(INI)].


on the EU Policy Coherence for Development and the ‘Official Development Assistance plus’ concept

inzake de samenhang van het EU-ontwikkelingsbeleid en het concept "officiële ontwikkelingshulp plus"


w