Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Develop aftersale policies
Developing an after sale policy
Evaluate aftersales policies
Produce aftersales policies

Vertaling van "Developing an after sale policy " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
evaluate aftersales policies | produce aftersales policies | develop aftersale policies | developing an after sale policy

beleid voor diensten na verkoop ontwikkelen | beleidslijnen voor diensten na verkoop ontwikkelen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This business case has to be developed jointly with all actors involved, the automobile manufacturers, equipment suppliers, motorway operators, telecommunication operators, service providers, automotive after-sales players, insurance industry, road safety and user organisations, road authorities, emergency service providers, Member States and the European Commission.

Dit model dient te worden ontwikkeld samen met alle betrokkenen, d.w.z. de autofabrikanten, apparatuurleveranciers, snelwegexploitanten, telecommunicatie-exploitanten, dienstverleners, garages, verzekeraars, verkeersveiligheidsorganisaties en consumentenbonden, wegbeheerders en hulpdiensten, alsmede de lidstaten en de Europese Commissie.


16. The adoption of the Directive on minimum standards on procedures in Member States for granting and withdrawing refugee status on 1 December 2005, after more than four years of discussions, completed the first phase of development of an asylum policy.

16. Met de goedkeuring op 1 december 2005 van de richtlijn betreffende minimumnormen voor de toekenning en intrekking van de vluchtelingenstatus , na een discussie van meer dan vier jaar, was de eerste fase van het asielbeleid voltooid.


But the issue of migration also touches on other developments in Community policies, in particular in the trade area after Doha, in sustainable development after Johannesburg, or on crime and terrorism.

Migratie heeft ook een weerslag op de wijze waarop het beleid op andere gebieden zich ontwikkelt. Dat geldt zeker voor het handelsbeleid (na Doha), het beleid op het terrein van duurzame ontwikkeling (na Johannesburg), en het beleid met betrekking tot criminaliteit en terrorisme.


15. Underlines that the universality of the global development agenda after 2015 implies more demanding commitments for the EU and its Member States; stresses that the new sustainable development goals (SDGs) under the global framework will have to be reflected in both the EU’s external and internal policies;

15. beklemtoont dat het universele karakter van de mondiale ontwikkelingsagenda na 2015 strengere verbintenissen met zich meebrengt voor de EU en haar lidstaten; benadrukt dat de nieuwe doelstellingen voor duurzame ontwikkeling in het mondiale kader ook terug te vinden moeten zijn in zowel het interne als het externe beleid van de EU;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The EU's answer to the 2030 Agenda will include two work streams: the first is to mainstream the Sustainable Development Goals in the European policy framework and current Commission priorities; the second is to launch reflection on further developing our longer term vision and the focus of sectoral policies after 2020.

De EU zal op twee fronten werk maken van de Agenda 2030: ten eerste integratie van de duurzame-ontwikkelingsdoelstellingen in het Europese beleidskader en de huidige prioriteiten van de Commissie; ten tweede nadenken over de verdere ontwikkeling van onze visie op langere termijn en de kern van de sectorale beleidslijnen na 2020.


(e) where applicable, the existence and the conditions of the trader's after-sale services, commercial guarantees and complaints handling policy;

(e) voor zover van toepassing, het bestaan van en de voorwaarden betreffende klantenservice, commerciële garanties en beleid inzake klachtenbehandeling van de handelaar;


(15 ) It is also important for equipment manufacturers to have access to certain information that is available only from the vehicle manufacturer, that is to say, the technical information, including drawings, required for the development of parts for the after-sales market.

(15) Voor fabrikanten van uitrustingsstukken is het ook van belang toegang te hebben tot bepaalde informatie die alleen de voertuigfabrikant kan verstrekken, dat wil zeggen technische informatie en tekeningen die nodig zijn om onderdelen voor de aftersalesmarkt te ontwikkelen.


when award is made to the most economically advantageous tender , various criteria linked to the subject of the public contract in question: for example, quality, price, technical merit, aesthetic and functional characteristics, environmental characteristics, including those relating to production methods, running costs, cost-effectiveness, after-sales service and technical assistance, delivery date and delivery period or period of completion, the tenderer's policy in relati ...[+++]

hetzij, indien de gunning aan de inschrijver met de economisch voordeligste inschrijving plaatsvindt, verschillende criteria die verband houden met het voorwerp van de opdracht, zoals de kwaliteit, de prijs, de technische waarde, de esthetische en functionele kenmerken, de milieukenmerken, met inbegrip van zulke kenmerken die de productiemethoden betreffen , de gebruikskosten, de rentabiliteit, de klantenservice en de technische bijstand, de datum van levering en de termijn voor levering of uitvoering, alsmede het beleid van de inschrijver ten aanzien van gehandicapten en de toepassing van het beginsel van gelijke behandeling door de ins ...[+++]


From a consumer standpoint, the obstacles to the development of international trade lie primarily in the lack of certainty surrounding post-contractual relations: uncertainty as to whether or not there is after-sales service and a legal or contractual guarantee, as to the conformity of the product delivered, as to the possibility of their taking action in the event of a complete or partial failure to provide a service, as to the security of international payments and as to the costs and difficulties involved in instigating legal proceedings, etc..

Vanuit het standpunt van de consument zijn de hinderpalen voor de uitbouw van het internationaal handelsverkeer hoofdzakelijk te zoeken in het gebrek aan veiligheid van de relaties na uitvoering van de verbintenis: onzekerheid over eventuele dienstverlening na verkoop en over een wettelijke of contractuele waarborg, over de hoedanigheid en kwaliteit van de geleverde waar, de mogelijkheden om op te treden als de overeengekomen verrichting niet of maar gedeeltelijk uitgevoerd wordt, over de veiligheid van het internationaal betaalverkeer, de kosten en problemen die met een eventuele juridische procedure gemoeid zijn.


In accordance with Article 23 of the draft Council Regulation (EC) laying down general provisions for the European Regional Development Funds (ERDF), the European Social Fund (ESF) and the Cohesion Fund[5], it is for the Council to establish, after the adoption of the regulations and on the basis of a Commission proposal, Community strategic guidelines for cohesion policy to “give effect to the priorities of the Community with a vi ...[+++]

Overeenkomstig artikel 23 van het voorstel voor een verordening houdende algemene bepalingen inzake het Europees Fonds voor Regionale Ontwikkeling (EFRO), het Europees Sociaal Fonds (ESF) en het Cohesiefonds[5] moet de Raad, na goedkeuring van de verordeningen en op voorstel van de Commissie, uitvoering geven aan de prioriteiten van de Gemeenschap teneinde een evenwichtige, harmonieuze en duurzame ontwikkeling te bevorderen [6].




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Developing an after sale policy' ->

Date index: 2022-08-10
w