Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
1 half peak divergence
1 half peak spread
1 tenth peak divergence
1 tenth peak spread
Anodising machine sections
Anodising machine units
Build framework sections
Cast concrete sections
Concrete sections producing
Construct framework sections
Cross section
Divergence threshold
Divergent
Divergent exit cone
Divergent nozzle section
Divergent section
Divergent squint
Electroplating machine parts
Electroplating machine sections
Fabricate framework sections
Manufacture framework sections
Nozzle extent
One half peak divergence
One half peak spread
One tenth peak divergence
One tenth peak spread
Produce concrete sections
Producing concrete sections
Section
Threshold of divergence

Vertaling van "Divergent section " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Divergent | Divergent exit cone | Divergent nozzle section | Divergent section | Nozzle extent

Divergente straalpijp


1 tenth peak divergence | 1 tenth peak spread | one tenth peak divergence | one tenth peak spread

10%-waarde van een bundel


1 half peak divergence | 1 half peak spread | one half peak divergence | one half peak spread

halfwaarde van een bundel


divergence threshold | threshold of divergence

afwijkingsdrempel


construct framework sections | fabricate framework sections | build framework sections | manufacture framework sections

delen van raamwerk produceren


concrete sections producing | producing concrete sections | cast concrete sections | produce concrete sections

betonnen elementen gieten | elementen van beton gieten




anodising machine sections | anodising machine units | electroplating machine parts | electroplating machine sections

onderdelen van galvaniseermachines




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
53. Notes the explanations about the difficulties in tracking and reporting due to the divergent reporting practices of Member States given in the Accountability Report from the Commission on Financing for Development, published on 3 July 2014 in the form of a Staff Working Paper, including a section in Volume I on Climate Finance which provides information on Union climate financing; notes that the report repeats the figure of EUR 7,3 billion of Fast Start Finance made available by the Union and Member States, and urges further impr ...[+++]

53. neemt kennis van de verklaring van de moeilijkheden op het gebied van controle en verslaglegging, die het gevolg zijn van de verschillende verslagleggingspraktijken van de lidstaten, die wordt verstrekt in het jaarverslag van de Commissie over de verantwoordingsplicht ten aanzien van financiering voor ontwikkeling, dat gepubliceerd is op 3 juli 2014 in de vorm van een werkdocument, inclusief een onderdeel in deel I over klimaatfinanciering, met daarin informatie over de klimaatfinanciering van de Unie; merkt op dat in dit verslag het cijfer wordt herhaald van 7,3 miljard EUR aan door de Unie en de lidstaten beschikbaar gestelde snel ...[+++]


53. Notes the explanations about the difficulties in tracking and reporting due to the divergent reporting practices of Member States given in the Accountability Report from the Commission on Financing for Development, published on 3 July 2014 in the form of a Staff Working Paper, including a section in Volume I on Climate Finance which provides information on Union climate financing; notes that the report repeats the figure of EUR 7,3 billion of Fast Start Finance made available by the Union and Member States,and urges further impro ...[+++]

53. neemt kennis van de verklaring van de moeilijkheden op het gebied van controle en verslaglegging, die het gevolg zijn van de verschillende verslagleggingspraktijken van de lidstaten, die wordt verstrekt in het jaarverslag van de Commissie over de verantwoordingsplicht ten aanzien van financiering voor ontwikkeling, dat gepubliceerd is op 3 juli 2014 in de vorm van een werkdocument, inclusief een onderdeel in deel I over klimaatfinanciering, met daarin informatie over de klimaatfinanciering van de Unie; merkt op dat in dit verslag het cijfer wordt herhaald van 7,3 miljard EUR aan door de Unie en de lidstaten beschikbaar gestelde snel ...[+++]


21. Considers that Section 5 'Enforcement of Intellectual Property Rights in the Digital Environment' is in particular need of greater clarity and coherence, as inaccuracies and incompleteness may result in divergent national rules, and such a fragmented system would act as an obstacle to the internal market, which, in the case of the Internet environment, would preclude the wider cross-border use of the object protected by IPRs;

21. is van mening dat met name Afdeling 5 "Handhaving van intellectuele-eigendomsrechten in de digitale omgeving" duidelijker en coherenter moet worden geformuleerd, aangezien onnauwkeurigheid en onvolledigheid kunnen resulteren in uiteenlopende nationale regelgeving en een dergelijk gefragmenteerd stelsel een belemmering zou vormen voor de interne markt, hetgeen, in geval van het internet, een breder grensoverschrijdend gebruik van materiaal dat onder de bescherming van intellectuele-eigendomsrechten valt, in de weg zou staan;


You may recall that for several months I sat as a non-attached Member and, if I may say so, my political views are so divergent from yours that it merely proves the point that the non-attached section is not a group, and never can be.

Misschien herinnert u zich nog dat ik enkele maanden lang als niet-ingeschrevene lid ben geweest, en het feit dat – als ik het zo mag uitdrukken – mijn politieke denkbeelden zo ver afwijken van die van u vormt het bewijs dat de niet-ingeschrevenen geen fractie zijn en nooit een fractie kunnen zijn.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Such divergence in the commitments is acceptable to some degree in view of different requirements and different legal orders in each country, but all should respect certain general criteria (see sections 3.2 and 3.3 below).

Dat verschil in verplichtingen is tot op zekere hoogte aanvaardbaar gezien de verschillende vereisten en de verschillende rechtsorde in elk van de betrokken landen, maar ze zouden steeds aan bepaalde algemene criteria moeten voldoen (zie de punten 3.2 en 3.3).


Such divergence in the commitments is acceptable to some degree in view of different requirements and different legal orders in each country, but all should respect certain general criteria (see sections 3.2 and 3.3 below).

Dat verschil in verplichtingen is tot op zekere hoogte aanvaardbaar gezien de verschillende vereisten en de verschillende rechtsorde in elk van de betrokken landen, maar ze zouden steeds aan bepaalde algemene criteria moeten voldoen (zie de punten 3.2 en 3.3).


w