Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Drive ambulance in emergency conditions
Drive ambulance under emergency conditions
Drive client to and from ambulance vehicle
Drive emergency vehicles
Operate ambulance under emergency conditions
Transfer patient securely to and from ambulance car
Transfer patients to and from ambulance cars
Transfer patients to and from ambulance vehicles

Vertaling van "Drive client to and from ambulance vehicle " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
drive client to and from ambulance vehicle | transfer patient securely to and from ambulance car | transfer patients to and from ambulance cars | transfer patients to and from ambulance vehicles

patiënten van en naar ambulances vervoeren | patiënten van en naar ziekenwagens vervoeren


drive ambulance in emergency conditions | operate ambulance under emergency conditions | drive ambulance under emergency conditions | drive emergency vehicles

een ambulance besturen in noodsituaties | een ziekenwagen besturen in noodsituaties
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
A new regulatory test procedure for measuring CO emissions and fuel consumption from light duty vehicles, the World Harmonised Light Vehicles Test Procedure (WLTP), set out in Commission Regulation (EU) 2017/1151 will replace the New European Driving Cycle (NEDC), which is currently used pursuant to Commission Regulation (EC) No 692/2008 , with effect starting from 1 September 2017.

Een nieuwe regelgevende testprocedure voor het meten van de CO-emissies en het brandstofverbruik van lichte voertuigen, de Worldwide harmonised Light vehicles Test Procedure (wereldwijd geharmoniseerde testprocedure voor lichte voertuigen, WLTP), zoals vastgesteld bij Verordening (EU) 2017/1151 van de Commissie , zal de New European Driving Cycle (nieuwe Europese rijcyclus, NEDC), die momenteel krachtens Verordening (EG) nr. 692/2008 van de Commissie wordt toegepast, met ingang van 1 september 2017 vervangen.


Certain vehicles should be excluded from the scope of that Regulation in order to introduce some flexibility, namely vehicles with a maximum permissible mass not exceeding 7,5 tonnes used for carrying materials, equipment or machinery for the driver’s use in the course of his work, and which are used only within a 100 km radius from the base of the undertaking, on condition that driving such vehicles does not constitute the driver’s main activity.

Bepaalde voertuigen dienen buiten het toepassingsgebied van die verordening te worden gelaten teneinde enige flexibiliteit in te voeren, in het bijzonder voor voertuigen met een toegestane maximummassa van niet meer dan 7,5 ton die gebruikt worden voor het vervoer van materiaal, apparatuur of machines die de bestuurder nodig heeft voor de uitoefening van zijn beroep en die enkel binnen een straal van 100 km rond de vestigingsplaats van de onderneming worden gebruikt, op voorwaarde dat het besturen zulke voertuigen niet de hoofdactivit ...[+++]


CO emissions from the combustion of fossil fuel for all transport activity with light duty trucks (vehicles with a gross vehicle weight of 3 900 kg or less designated primarily for transportation of light-weight cargo or which are equipped with special features such as four-wheel drive for off-road operation — IPCC source category 1A3bii) and heavy du ...[+++]

CO-emissie door de verbranding van fossiele brandstoffen voor alle vervoersactiviteiten met lichte bedrijfswagens (voertuigen met een brutogewicht van ten hoogste 3 900 kilo, in eerste instantie bedoeld voor het vervoer van lichte vracht of voorzien van speciale kenmerken zoals vierwielaandrijving voor gebruik buiten de weg — IPCC-broncategorie 1A3bii) en zware vrachtwagens (voertuigen met een brutogewicht van meer dan 3 900 kilo, in eerste instantie bedoeld voor het vervoer van zware vracht — IPCC-broncategorie 1A3biii met uitzondering van bussen).


In Article 3, the following point is inserted: ”(aa) vehicles or combinations of vehicles used for carrying materials, equipment or machinery for the driver's use in the course of his work, and which are used only within a 100 kilometre radius from the base of the undertaking and only on condition that driving the vehicle does not constitute the driver's main activity; ...[+++]

In artikel 3 wordt het volgende punt ingevoegd: 'a bis) voertuigen of combinaties van voertuigen die gebruikt worden voor het vervoer van materiaal, uitrusting of machines die de bestuurder nodig heeft voor de uitoefening van zijn beroep en die enkel in een straal van 100 km rond de vestigingsplaats van de onderneming worden gebruikt en alleen op voorwaarde dat het besturen van het voertuig niet de hoofdactiviteit van de bestuurder is; ”.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Perhaps the Strasbourg colleagues I see driving at 160 km per hour on the motorway might like to take note that the particulate emissions from a Euro 5 vehicle will be considerably higher than if one were to drive at 90 km per hour through the region with a Euro 0 vehicle. Here we should be quite honest and say, for once, that European industry has done a great deal to ameliorate the problem.

Er zijn zeer veel andere factoren die een grote uitwerking op de daadwerkelijk verkeersuitstoot hebben, zoals de leeftijd van het wagenpark of het rijgedrag. Als ik collega’s met 160 kilometer per uur Straatsburg over de snelweg zie verlaten, is de uitstoot aan roetdeeltjes bij een Euro 5-voertuig een stuk hoger dan in het geval van een Euro-0-voertuig dat zich met 90 kilometer per uur verplaatst.


National legislation may provide for the provisions set out in this Annex for Group 2 drivers to apply to drivers of Category B vehicles using their driving licence for professional purposes (taxis, ambulances, etc.).

In de nationale wetgeving kunnen bepalingen worden opgenomen om de voor de bestuurders van groep 2 bestemde bepalingen van deze bijlage toe te passen op de bestuurders van voertuigen van categorie B die hun rijbewijs voor de uitoefening van hun beroep gebruiken (taxi's, ziekenauto's, enz.).


Perhaps the Strasbourg colleagues I see driving at 160 km per hour on the motorway might like to take note that the particulate emissions from a Euro 5 vehicle will be considerably higher than if one were to drive at 90 km per hour through the region with a Euro 0 vehicle. Here we should be quite honest and say, for once, that European industry has done a great deal to ameliorate the problem.

Er zijn zeer veel andere factoren die een grote uitwerking op de daadwerkelijk verkeersuitstoot hebben, zoals de leeftijd van het wagenpark of het rijgedrag. Als ik collega’s met 160 kilometer per uur Straatsburg over de snelweg zie verlaten, is de uitstoot aan roetdeeltjes bij een Euro 5-voertuig een stuk hoger dan in het geval van een Euro-0-voertuig dat zich met 90 kilometer per uur verplaatst.


1.3. National legislation may provide for the provisions set out in this Annex for Group 2 drivers to apply to drivers of Category B vehicles using their driving licence for professional purposes (taxis, ambulances, etc.).

1.3. In de nationale wetgeving kunnen bepalingen worden opgenomen om de voor de bestuurders van groep 2 bestemde bepalingen van deze bijlage toe te passen op de bestuurders van voertuigen van categorie B die hun rijbewijs voor de uitoefening van hun beroep gebruiken (taxi's, ziekenauto's, enz.).


Driving licences may be issued to or renewed for any applicant suffering from a progressive complaint on condition that the disabled person is regularly examined to check that the person is still capable of driving the vehicle completely safely.

Het rijbewijs mag worden afgegeven of verlengd indien de aanvrager aan een progressieve aandoening lijdt, mits aan de hand van periodieke controles wordt geverifieerd of de betrokkene nog in staat is zijn voertuig volkomen veilig te besturen.


These activities are in particular, the following : driving, loading and unloading, assisting passengers boarding and disembarking from the vehicle , cleaning and technical maintenance as well as all other work intended to ensure the safety of the vehicle, its cargo and passengers;

Deze activiteiten zijn met name: rijden, laden en lossen, toezicht houden op het in- en uitstappen van passagiers, schoonmaken en technisch onderhoud, alsmede alle andere werkzaamheden om de veiligheid van het voertuig, de lading of de passagiers te verzekeren,




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Drive client to and from ambulance vehicle' ->

Date index: 2021-05-31
w