Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Educate on energy principles
Educate on hospitality principles
Educate on marketing principles
Educate on sales principles
Educational science
Educational theory
Explain hospitality principles
Explain marketing principles
Pedagogics
Principles of teaching
Provide instruction on hospitality principles
Science of education
Science of teaching
Teach energy principles
Teach hospitality principles
Teach marketing principles
Teaches energy principles
Teaching energy principles

Vertaling van "Educate on sales principles " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
educate on marketing principles | educate on sales principles | explain marketing principles | teach marketing principles

marketingprincipes onderwijzen | marketingprincipes aanleren | marketingprincipes doceren


educate on hospitality principles | provide instruction on hospitality principles | explain hospitality principles | teach hospitality principles

principes van gastvrijheid aanleren | principes van gastvrijheid onderwijzen


educate on energy principles | teaches energy principles | teach energy principles | teaching energy principles

energieprincipes onderwijzen


educational theory | pedagogics | principles of teaching | science of education | science of teaching

opvoedkunde | paedagogiek | pedagogiek | pedagogische wetenschappen


educational science | principles of teaching | science of education | science of teaching

pedagogie
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
While respecting the principle of subsidiarity and national responsibility for education and training, as well as the institutional autonomy of education providers, support Member States in their efforts to improve their education and training systems, making full use of EU programmes and funds in the field of education and training, and by means of an improved evidence base, a detailed cost-benefit analysis and increased transpare ...[+++]

met inachtneming van het subsidiariteitsbeginsel en de nationale verantwoordelijkheid voor onderwijs en opleiding, alsook de institutionele autonomie van de aanbieders van onderwijs, de lidstaten in hun inspanningen ter verbetering van hun onderwijs- en opleidingsstelsels te steunen, door ten volle gebruik te maken van EU-programma's en -fondsen op het gebied van onderwijs en opleiding, en door middel van betere empirische onderbouwing, een gedetailleerde kosten/batenanalyse en meer transparantie, mede door:


It provides information and a discussion forum to young European researchers. [http ...]

Zij biedt informatie en een discussieforum aan jonge Europese onderzoekers. [http ...]


violation of the principle of the legality and proportionality of fines under article 49 Charter and the principle of non bis in idem of article 50 Charter by including sales outside the EEA in the value of sales under the 2006 Fining Guidelines and by using an indiscriminate criterion to cap that value of sales, and the right to be heard in that regard.

schending van het legaliteitsbeginsel en het beginsel van evenredigheid van geldboeten op grond van artikel 49 van het Handvest en het beginsel ne bis in idem op grond van artikel 50 van het Handvest door verkopen buiten de EER op te nemen in de waarde van de verkopen krachtens de richtsnoeren voor de berekening van geldboeten van 2006 en door een ongedifferentieerd criterium te gebruiken om deze waarde van de verkopen te beperken, en het recht in dat verband te worden gehoord.


56. Calls on the Member States to develop measures to enable women to reconcile work and professional advancement with their family obligations and to combat the discrimination and stereotypes which continue to affect them on the labour market and in education; recalls the principle of equality between men and women and the European social model's inviolable principle of equal pay for equal work at the same workplace;

56. verzoekt de lidstaten om maatregelen te nemen zodat vrouwen hun werk en hun carrière kunnen combineren met hun gezinstaken en de discriminatie en de stereotypen waar ze op de arbeidsmarkt en in het onderwijs nog steeds onder lijden te bestrijden; wijst op het beginsel van gelijkheid tussen mannen en vrouwen en het onwrikbare beginsel uit het Europees sociaal model van gelijke beloning voor gelijk werk op dezelfde werkplek;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
56. Calls on the Member States to develop measures to enable women to reconcile work and professional advancement with their family obligations and to combat the discrimination and stereotypes which continue to affect them on the labour market and in education; recalls the principle of equality between men and women and the European social model's inviolable principle of equal pay for equal work at the same workplace;

56. verzoekt de lidstaten om maatregelen te nemen zodat vrouwen hun werk en hun carrière kunnen combineren met hun gezinstaken en de discriminatie en de stereotypen waar ze op de arbeidsmarkt en in het onderwijs nog steeds onder lijden te bestrijden; wijst op het beginsel van gelijkheid tussen mannen en vrouwen en het onwrikbare beginsel uit het Europees sociaal model van gelijke beloning voor gelijk werk op dezelfde werkplek;


56. Calls on the Member States to develop measures to enable women to reconcile work and professional advancement with their family obligations and to combat the discrimination and stereotypes which continue to affect them on the labour market and in education; recalls the principle of equality between men and women and the European social model’s inviolable principle of equal pay for equal work at the same workplace;

56. verzoekt de lidstaten om maatregelen te nemen zodat vrouwen hun werk en hun carrière kunnen combineren met hun gezinstaken en de discriminatie en de stereotypen waar ze op de arbeidsmarkt en in het onderwijs nog steeds onder lijden te bestrijden; wijst op het beginsel van gelijkheid tussen mannen en vrouwen en het onwrikbare beginsel uit het Europees sociaal model van gelijke beloning voor gelijk werk op dezelfde werkplek;


D. whereas the right to education is a principle recognised both at international level and in the Charter of Fundamental Rights of the European Union,

D. overwegende dat recht op onderwijs een principe is dat zowel erkend is op internationaal niveau als in het Handvest van de grondrechten van de Europese Unie,


D. whereas the right to education is a principle recognised both at international level and in the European Union Charter of Fundamental Rights

D. overwegende dat recht op onderwijs een principe is dat zowel erkend is op internationaal niveau als in het Handvest van de grondrechten van de Europese Unie,


ECVET should be based on the principles and technical specifications set out in Annex II. Furthermore, it should be underpinned by the common principles for quality assurance set out in the Council conclusions of 28 May 2004 on Quality Assurance in Vocational Education and Training and the Recommendation of the European Parliament and of the Council of 18 June 2009 on the establishment of a European Quality Assurance Reference Framework for Vocational Education and Training (7).

Het ECVET moet op de beginselen en technische specificaties van bijlage II worden gebaseerd. Verder moet het ECVET worden gebaseerd op de in de conclusies van de Raad over kwaliteitsborging in beroepsonderwijs en -opleiding van 28 mei 2004 vastgestelde gemeenschappelijke beginselen voor kwaliteitsborging en op de aanbeveling van het Europees Parlement en de Raad van 18 juni 2009 tot vaststelling van een Europees referentiekader voor kwaliteitsborging in beroepsonderwijs en -opleiding (7).


The Member States were asked to pay more attention to optimising the resources of the education and training systems by incorporating the principles of efficiency and equity and setting effective reform and investment targets by concentrating on pre-primary education, targeted early intervention programmes and education and training systems which can be sources of equity, guaranteeing access for all to education. The Council also focused on the need fo ...[+++]

De lidstaten wordt verzocht meer aandacht te besteden aan een optimaal gebruik van de middelen van de onderwijs- en opleidingsstelsels, waarbij zowel doelmatigheid als rechtvaardigheid worden gegarandeerd. Ook wordt hun verzocht te zorgen voor een doelmatige afstemming van hervormingen en investeringen, met name door meer aandacht te besteden aan preprimair onderwijs, gerichte programma's voor vroegtijdige ondersteuning en rechtvaardige onderwijs- en opleidingsstelsels die erop gericht zijn kansen, toegangsmogelijkheden, benaderingen en resultaten te bieden die tot meer gelijkheid kunnen leiden, zodat iedereen de mogelijkheid krijgt onde ...[+++]


w