Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply Freinet teaching strategies
Apply Montessori teaching strategies
Apply intercultural teaching strategies
Applying Freinet teaching strategies
Applying Montessori teaching strategies
Applying intercultural teaching strategies
Employ Freinet teaching strategies
Employ Montessori teaching strategies
Employ intercultural teaching strategies
Implement Freinet teaching strategies
Implement Montessori teaching strategies
Use intercultural teaching strategies

Vertaling van "Employ Montessori teaching strategies " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
employ Montessori teaching strategies | implement Montessori teaching strategies | apply Montessori teaching strategies | applying Montessori teaching strategies

leermethoden van Montessori toepassen | didactische strategieën van Montessori toepassen | onderwijsstrategieën van Montessori toepassen


employ Freinet teaching strategies | implement Freinet teaching strategies | apply Freinet teaching strategies | applying Freinet teaching strategies

didactische strategieën van Freinet toepassen | onderwijsstrategieën van Freinet toepassen | Freinet-onderwijsmethoden toepassen | leermethoden van Freinet toepassen


employ intercultural teaching strategies | use intercultural teaching strategies | apply intercultural teaching strategies | applying intercultural teaching strategies

interculturele leermethoden toepassen | interculturele didactische strategieën toepassen | interculturele onderwijsstrategieën toepassen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. Emphasises that, above and beyond the economic crisis affecting Europe, there are, among other things, structural issues deriving from education and employment policy which need to be improved; takes the view that more attractive teaching strategies are needed, with better regional insertion and the creation of networks of platforms for the exchange of experiences and good practices between regions and Member States, taking account of varying situations and allowing flexibility in line with each region’s specific needs and charact ...[+++]

3. benadrukt dat er, afgezien van en bovenop de economische crisis die Europa doormaakt, onder andere ook structurele aspecten zijn die het gevolg zijn van onderwijs- en werkgelegenheidsbeleid en die verbetering behoeven; is van oordeel dat er aantrekkelijkere onderwijsstrategieën nodig zijn die beter geworteld zijn in de regio's en waarvoor netwerken van platforms voor de uitwisseling van ervaringen en beproefde praktijken tussen regio's en lidstaten worden opgezet, waarbij rekening wordt gehouden met verschillen in situaties en fle ...[+++]


69. Highlights that developing networking skills is of great importance for all young people, but particularly for those with limited work experience and those coming from under-represented and disadvantaged groups; stresses that teaching networking can be a strategy for facilitating employment, career development and exploration;

69. benadrukt dat het ontwikkelen van netwerkvaardigheden van groot belang is voor alle jongeren, maar met name voor jongeren met een beperkte werkervaring en jongeren uit ondervertegenwoordigde en benadeelde groepen; benadrukt dat het onderwijzen van netwerken een strategie kan zijn om werkgelegenheid, loopbaanontwikkeling en ‑oriëntatie te faciliteren;


115. Draws attention to the fact that the mismatch between supply and demand with regard to skills is a problem for the development of the digital economy, the creation of jobs and the competitiveness of the Union, and calls on the Commission, as a matter of urgency, to develop a skills strategy which can tackle this shortage; calls on the Commission to use appropriations from the Youth Employment Initiative to support associations (grassroots movements) which teach disadvant ...[+++]

115. wijst op het feit dat de scheve verhouding tussen vraag en aanbod van vaardigheden een probleem vormt voor de ontwikkeling van de digitale economie, het creëren van werkgelegenheid en het concurrentievermogen van de Unie, en dringt er bij de Commissie op aan zo snel mogelijk een vaardigheidsstrategie te ontwikkelen waarmee dit tekort kan worden aangepakt; roept de Commissie op middelen uit het jongerenwerkgelegenheidsinitiatief te gebruiken voor het ondersteunen van organisaties ("grassroots movements") die jongeren met een achterstandspositie helpen digitale vaardigheden te verwerven; roept de lidstaten op steun te verlenen door ruimtes ter beschikking te stelle ...[+++]


14. Highlights that developing networking skills is of great importance for all young people, but particularly for those with limited work experience and those coming from underrepresented and disadvantaged groups; stresses that teaching networking can be a strategy for facilitating employment, career development and exploration;

14. benadrukt dat het ontwikkelen van netwerkvaardigheden van groot belang is voor alle jongeren, maar met name voor jongeren met een beperkte werkervaring en jongeren uit ondervertegenwoordigde en benadeelde groepen; benadrukt dat het onderwijzen van netwerken een strategie kan zijn om werkgelegenheid, loopbaanontwikkeling en -oriëntatie te faciliteren;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
70. Highlights that developing networking skills is of great importance for all young people, but particularly for those with limited work experience and those coming from under-represented and disadvantaged groups; stresses that teaching networking can be a strategy for facilitating employment, career development and exploration;

70. benadrukt dat het ontwikkelen van netwerkvaardigheden van groot belang is voor alle jongeren, maar met name voor jongeren met een beperkte werkervaring en jongeren uit ondervertegenwoordigde en benadeelde groepen; benadrukt dat het onderwijzen van netwerken een strategie kan zijn om werkgelegenheid, loopbaanontwikkeling en -oriëntatie te faciliteren;


These include the work programme on the future objectives of education systems (a joint Commission/Council report will be submitted to the European Council in Barcelona), the European employment strategy, the European social agenda, the action plan on skills and mobility which will be submitted in Barcelona following the work of the "Task Force" set up by the Commission, and the eLearning action plan on speeding up the use of the new information and communication technologies in teaching.

Het gaat hierbij om het programma van werkzaamheden ten aanzien van de toekomstige doelstellingen voor de onderwijsstelsels (op de Europese Raad te Barcelona zal een gezamenlijk rapport van de Commissie en de Raad worden gepresenteerd), de Europese werkgelegenheidsstrategie, de Europese sociale agenda, het actieplan voor vaardigheden en mobiliteit dat in het verlengde van de werkzaamheden van de door de Commissie opgerichte « task force » aan de Raad te Barcelona zal worden voorgelegd, en het actieplan e-Learning over een snellere invoering van informatie- en communicatietechnologie voor onderwijsdoeleinden.


w