Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Build network with tourist service suppliers
Chafea
Create network of tourist services' suppliers
Develop network of education
EACEA
EACI
EAHC
EASME
ERCEA
Establish a network of education
Establish an educational network
Establish educational network
Establish priorities in pipeline networks
European Research Council Executive Agency
European education information network
Eurydice
Eurydice Network
Executive Agency for Competitiveness and Innovation
Executive Agency for Health and Consumers
Executive agency
INEA
Innovation and Networks Executive Agency
MED-CAMPUS
NREN
National Education and Research Network
National Research and Education Network
REA
Research Executive Agency
Set management priorities in pipeline networks
Set priorities in pipeline networks
TEN-T EA
Trans-European Transport Network Executive Agency

Vertaling van "Establish a network education " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
develop network of education | establish an educational network | establish a network of education | establish educational network

educatief netwerk oprichten | onderwijsnetwerk oprichten


build network with tourist service suppliers | establish network of contacts with providers of tourist services | build a network of contacts with suppliers of tourist services | create network of tourist services' suppliers

contact onderhouden met touroperators reisorganisaties attractieparken evenementenorganisaties enz. | een netwerk met leveranciers in de toeristenbranche beheren | contacten onderhouden met leveranciers van toeristische dienstverlening | een netwerk met leveranciers in de toeristensector opbouwen


establish priorities in pipeline networks | set priorities in pipeline networks | direct priorities in priorities in pipeline infrastructure networks | set management priorities in pipeline networks

beheersprioriteiten bepalen voor pijpleidingsnetwerken


Programme to support development cooperation schemes between the universities and higher educational establishments of Europe and the Mediterranean non-member countries | Programme to support development cooperation schemes between the universities and higher educational establishments of Europe and the Mediterranean non-member countries (MNCs) | MED-CAMPUS [Abbr.]

Programma ter ondersteuning van projecten op het gebied van ontwikkelingssamenwerking tussen de universiteiten en instellingen voor hoger onderwijs in Europa en de Mediterrane Derde Landen | Programma ter ondersteuning van projecten op het gebied van ontwikkelingssamenwerking tussen de universiteiten en instellingen voor hoger onderwijs in Europa en de Mediterrane Derde Landen (MDL) | MED-CAMPUS [Abbr.]


Education information network in the European Community | European education information network | Eurydice Network | Eurydice [Abbr.]

Informatienet voor Onderwijs in de Europese Gemeenschap | Net voor uitwisseling van informatie over onderwijs in de Europese Gemeenschap


National Education and Research Network | National Research and Education Network | NREN [Abbr.]

National Education and Research Network


executive agency [ Chafea | Consumers, Health, Agriculture and Food Executive Agency | EACEA | EACI | EAHC | EASME | Education, Audiovisual and Culture Executive Agency | ERCEA | European Research Council Executive Agency | Executive Agency for Competitiveness and Innovation | Executive Agency for Health and Consumers | Executive Agency for Small and Medium-sized Enterprises | INEA | Innovation and Networks Executive Agency | REA | Research Executive Agency | TEN-T EA | Trans-European Transport Network Executive Agency ]

uitvoerend agentschap [ Chafea | EACEA | EACI | EAHC | Easme | ERCEA | INEA | REA | TEN-T EA | Uitvoerend Agentschap Europese Onderzoeksraad | Uitvoerend Agentschap innovatie en netwerken | Uitvoerend Agentschap Onderwijs, audiovisuele media en cultuur | Uitvoerend Agentschap Onderzoek | Uitvoerend Agentschap voor concurrentievermogen en innovatie | Uitvoerend Agentschap voor consumenten, gezondheid, landbouw en voeding | Uitvoerend Agentschap voor gezondheid en consumenten | Uitvoerend Agentschap voor het trans-Europees vervoersnetwerk | Uitvoerend Agentschap voor kleine en middelgrote ondernemingen ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The development of the Local Government Anti-Poverty Learning Network and the extension of 'poverty proofing' to local areas may assist in enhancing the capacity of local stakeholders. The establishment of regional education offices is another positive development.

De totstandkoming van het 'leernetwerk armoedebestrijding voor lokale overheden' (Local Government Anti-Poverty Learning Network) en de uitbreiding van 'armoedetoetsing' naar lokaal niveau kunnen helpen om lokale belanghebbenden een sterkere positie te geven. De totstandkoming van regionale onderwijsbureaus is eveneens een positieve ontwikkeling.


A "Rolling agenda" was established by an Education Council resolution dated 26 November 1999 giving priority for discussions at the European level of the following themes: mobility, quality, education and employment, lifelong learning, new information technologies.

De "voortschrijdende agenda", die op 26.11.1999 is vastgesteld bij een resolutie van de Raad Onderwijs en die op Europees niveau prioriteit verleent aan de volgende discussie-onderwerpen: mobiliteit, kwaliteit, onderwijs en werkgelegenheid, levenslang leren en nieuwe informatietechnologieën.


33. Emphasises the need to establish a modern education system that is centred on the pupil and on providing the best possible education; considers it important that all children, especially those from low-income families and minority groups, have secure access to education and school equipment; notes the government’s obligation to provide a high level of academic and technical education and established labour rights in diploma courses, so that young graduates have an incentive to contribute their services to the progress of the country;

33. onderstreept dat er een modern onderwijsstelsel moet worden ingevoerd dat leerlinggericht is en dat erop gericht is het best mogelijke onderwijs te verstrekken; vindt het belangrijk dat alle kinderen, vooral uit gezinnen met een laag inkomen en minderheidsgroeperingen, gegarandeerd naar school kunnen gaan en het nodige schoolmateriaal kunnen verkrijgen; wijst op de plicht van de regering om universitair en technisch onderwijs van hoog niveau te verstrekken en arbeidsrechten te verankeren in diplomacursussen opdat jonge afgestudeerden ertoe worden aangemoedigd bij te dragen tot de vooruitgang van hun land;


33. Emphasises the need to establish a modern education system that is centred on the pupil and on providing the best possible education; considers it important that all children, especially those from low-income families and minority groups, have secure access to education and school equipment; notes the government’s obligation to provide a high level of academic and technical education and established labour rights in diploma courses, so that young graduates have an incentive to contribute their services to the progress of the country;

33. onderstreept dat er een modern onderwijsstelsel moet worden ingevoerd dat leerlinggericht is en dat erop gericht is het best mogelijke onderwijs te verstrekken; vindt het belangrijk dat alle kinderen, vooral uit gezinnen met een laag inkomen en minderheidsgroeperingen, gegarandeerd naar school kunnen gaan en het nodige schoolmateriaal kunnen verkrijgen; wijst op de plicht van de regering om universitair en technisch onderwijs van hoog niveau te verstrekken en arbeidsrechten te verankeren in diplomacursussen opdat jonge afgestudeerden ertoe worden aangemoedigd bij te dragen tot de vooruitgang van hun land;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
updating higher education and training systems in the Republic of Tajikistan, including the system of certification of higher education establishments and higher education diplomas,

de modernisering van het hoger onderwijs en de opleidingsstelsels in de Republiek Tadzjikistan, met name het systeem voor de certificatie van instellingen voor hoger onderwijs en diploma's in het hoger onderwijs.


cooperation between educational establishments and between educational establishments and firms,

de samenwerking tussen onderwijsinstellingen onderling en tussen onderwijsinstellingen en ondernemingen.


The beneficiaries of the programme shall be persons enrolled and studying at a higher education establishment or who, by virtue of their functions, are directly involved in the educational process in an establishment of higher education.

Om als begunstigde voor het programma in aanmerking te komen, dient men te zijn ingeschreven bij een instelling voor hoger onderwijs en aldaar een opleiding te volgen, ofwel uit hoofde van zijn functie bij een instelling voor hoger onderwijs rechtstreeks bij het onderwijsproces te zijn betrokken.


This kind of education is part of the education system of the Member State in which the educational establishment certifying the education and delivering the higher education diploma is established.

Deze soort van onderwijs maakt deel uit van het onderwijssysteem van de lidstaat, waarin de onderwijsinstelling, die met een certificeringssysteem werkt en het hogeronderwijsdiploma afgeeft, gevestigd is.


This kind of education is part of the education system of the Member State in which the educational establishment certifying the education and delivering the higher education diploma is established.

Deze soort van onderwijs maakt deel uit van het onderwijssysteem van de lidstaat, waarin de onderwijsinstelling, die met een certificeringssysteem werkt en het hogeronderwijsdiploma afgeeft, gevestigd is.


‘student’ means a third-country national accepted by an establishment of higher education and admitted to the territory of a Member State to pursue as his/her main activity a full-time course of study leading to a higher education qualification recognised by the Member State, including diplomas, certificates or doctoral degrees in an establishment of higher education, which may cover a preparatory course prior to such education according to its national legislation.

„student”: onderdaan van een derde land die door een hogeronderwijsinstelling is aangenomen en is toegelaten tot het grondgebied van een lidstaat om bij wijze van hoofdactiviteit een voltijdse studie te volgen die wordt afgesloten met een door de lidstaat erkend getuigschrift van hoger onderwijs, waaronder een diploma, titel of doctoraal niveau aan een hogeronderwijsinstelling, en eventueel is voorafgegaan door een opleiding ter voorbereiding op dergelijk onderwijs overeenkomstig de nationale wetgeving.


w