Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse business plan
Analyse business plan feasibility
Analyse business plans
Assess project planning
Business plan
Corporate plan
Develop online sales business plan
Developing online sales business plan
Establish online sales business plan
Evaluate business plans
Evaluate online sales business plan
Evaluate project planning
Evaluate project plans
Evaluate project plans' feasibility
Planning and Evaluation Section
Risk Management and Business Continuity Planning Unit
Security Strategy and Business Continuity Unit

Vertaling van "Evaluate business plans " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
developing online sales business plan | evaluate online sales business plan | develop online sales business plan | establish online sales business plan

businessplannen voor onlineverkoop ontwikkelen | bedrijfsplannen voor onlineverkoop ontwikkelen | ondernemingsplannen voor onlineverkoop ontwikkelen


analyse business plan feasibility | evaluate business plans | analyse business plan | analyse business plans

bedrijfsplannen analyseren | businessplannen analyseren | ondernemingsplannen analyseren


assess project planning | evaluate project planning | evaluate project plans | evaluate project plans' feasibility

projectplannen beoordelen | projectplannen evalueren


business plan | corporate plan

bedrijfsplan | businessplan | concernplan | ondernemingsplan


Risk Management and Business Continuity Planning Unit | Security Strategy and Business Continuity Unit

eenheid Beveiligingsstrategie en Bedrijfscontinuïteit


Planning and Evaluation Section

Bureau Planning en Resultatenonderzoek


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
An intermediate evaluation conducted by independent consultants [4] revealed that although the primary objective of projects at that stage was the production of a business plan, these business plans were generally the weakest element.

Een tussentijdse evaluatie door onafhankelijke consultants [4] liet zien dat, hoewel de voornaamste doelstelling van projecten in dat stadium het opstellen van een bedrijfsplan was, deze bedrijfsplannen in het algemeen de zwakste schakel waren.


Encourage the development of a coordinated approach to entrepreneurship education throughout the education and training system, including for instance by connecting ministries of education and other relevant ministries, by facilitating the involvement of businesses and entrepreneurs — as well as the non-profit sector — in all levels of planning and implementation (including partnerships between education and training institutions and business), and by encouraging specific evaluation and monit ...[+++]

de ontwikkeling van een gecoördineerde aanpak van onderwijs in ondernemerschap in het gehele onderwijs- en opleidingssysteem te stimuleren, onder meer door de ministeries van Onderwijs en andere bevoegde ministeries met elkaar in verbinding te brengen, door het gemakkelijker te maken dat bedrijven, ondernemers en de non-profitsector bij alle niveaus van planning en uitvoering (met inbegrip van partnerschappen tussen onderwijs- en opleidingsinstellingen en bedrijven) worden betrokken, en door specifieke evaluatie en monitoring te stimu ...[+++]


Investment Plan for Europe: First EFSI transaction for Cypriot businesses as EIF and RCB Bank sign EUR 10 million agreement – Press release Communication: "Strengthening European Investments for jobs and growth: Towards a second phase of the European Fund for Strategic Investments and a new European External Investment Plan" State of the Union 2016: Strengthening European Investments for jobs and growth – Press release Extending the European Fund for Strategic Investments (EFSI) - Frequently Asked Questions Evaluations ...[+++]

Investeringsplan voor Europa: Eerste EFSI-transactie voor Cypriotische bedrijven is een feit: EIF en RCB Bank ondertekenen een overeenkomst voor 10 miljoen euro - Persbericht Mededeling: "Stimuleren van Europese investeringen voor banen en groei: naar een tweede fase van het Europees Fonds voor strategische investeringen en een nieuw Europees extern investeringsplan" Staat van de Unie 2016: Stimuleren van Europese investeringen voor banen en groei - Persbericht Uitbreiding van het Europees Fonds voor strategische investeringen (EFSI) - Veelgestelde vragen Versterking volgens beoordelingen een goede zaak - Persbericht De resultaten die tot dusver met ...[+++]


Considers energy audits for businesses to be a proven means of boosting energy efficiency, and stresses their benefits for competitiveness; calls for a uniform definition and enforcement of the criteria set out in the Directive (for the definition of SMEs; for audits; no double certification for cross-border business structures) and for the creation of a uniform approach towards the de minimis threshold referred to in Article 8(4); calls for the scope of that article to be extended to cover all companies with high energy consumption; calls for an evaluation with a vi ...[+++]

beschouwt ondernemingsgewijze energie-audits als een beproefd instrument om de energie-efficiëntie te verhogen, en benadrukt de voordelen voor het concurrentievermogen; dringt aan op een uniforme definitie en toepassing van de in de richtlijn omschreven criteria (definitie van kmo, audits, geen dubbele certificering bij grensoverschrijdende bedrijfsstructuren) en op een uniforme benadering van de in artikel 8, lid 4, bedoelde de minimis-drempel; wenst dat het toepassingsgebied van dat artikel wordt uitgebreid naar alle bedrijven met een hoog energieverbruik; verzoekt om een evaluatie die ertoe moet leiden dat de systemen voor energie- ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Notes that energy reporting obligations as part of a framework are essential to evaluate the progress and implementation of existing energy efficiency legislation; regrets, however, the excessive energy reporting obligations imposed, also by gold-plating by Member States, on businesses, energy producers, consumers and public authorities, which limit the potential for growth and innovation; stresses that reporting duties should wherever possible be simplified in order to reduce administrative burdens and costs; criticises the fact t ...[+++]

merkt op dat rapportageverplichtingen op energiegebied als onderdeel van een kader essentieel zijn om de voortgang en de uitvoering van de bestaande wetgeving inzake energie-efficiëntie te beoordelen; betreurt evenwel de buitensporige rapportageverplichtingen die ook door overijverige lidstaten aan ondernemingen, consumenten en overheidsdiensten worden opgelegd en die de mogelijkheden voor groei en innovatie beperken; onderstreept dat de rapportageverplichtingen waar mogelijk moeten worden vereenvoudigd om de administratieve lasten en kosten terug te dringen; uit kritiek op het feit dat de gegevens die via rapportage worden verkregen, vaak niet vergelijkbaar zijn in de EU als gevolg van verschillende uitsplitsingen, methoden en normen; ...[+++]


9. Expresses some concerns on the effectiveness and the added value of the business centres in India, China and Thailand and the manner in which they carry out their activities in particular in terms of outreach to SMEs, sustainability and complementarities with existing public and private structures of the EU and of member states; calls on the Commission to commission on independent assessment of activities of these business centres and transmit its results to the Parliament; insists that the Commission takes full account of the outcome of this evaluation in the pl ...[+++]

9. uit enige bezorgdheid over de doeltreffendheid en toegevoegde waarde van de business centres in India, China en Thailand en de wijze waarop zij hun werkzaamheden verrichten, met name wat betreft het bereiken van kmo's, duurzaamheid en complementariteit met bestaande openbare en particuliere structuren van de EU en van de lidstaten; roept de Commissie op een onafhankelijke beoordeling te laten uitvoeren van de activiteiten van deze business centres en de resultaten daarvan aan het Parlement voor te leggen; dringt erop aan dat de Commiss ...[+++]


36. Welcomes the Commission’s initiative on national action plans for the implementation of the UN Guiding Principles on Business and Human Rights; calls on the European External Action Service (EEAS) to play a far greater role in helping to lead implementation at a senior level and in encouraging effective monitoring and reporting; calls for a ‘peer review process’ to take place between Member States in order to advance implementation; calls for the Commission and the EEAS to evaluate ...[+++]

36. is ingenomen met het initiatief van de Commissie inzake nationale actieplannen voor de tenuitvoerlegging van de VN-richtsnoeren betreffende het bedrijfsleven en mensenrechten; roept de Europese Dienst voor extern optreden (EDEO) op een veel grotere rol te spelen bij het leiden van de tenuitvoerlegging op hoog niveau en bij het aansporen tot effectief toezicht en effectieve verslaglegging; dringt aan op de uitvoering van een „peer review”-procedure tussen de lidstaten teneinde de tenuitvoerlegging te bevorderen; verzoekt de Commissie en de EDEO om de tenuitvoerlegging van de actieplannen te evalueren en de op EU-niveau genomen maat ...[+++]


37. Welcomes the Commission’s initiative on national action plans for the implementation of the UN Guiding Principles on Business and Human Rights; calls on the European External Action Service (EEAS) to play a far greater role in helping to lead implementation at a senior level and in encouraging effective monitoring and reporting; calls for a ‘peer review process’ to take place between Member States in order to advance implementation; calls for the Commission and the EEAS to evaluate ...[+++]

37. is ingenomen met het initiatief van de Commissie inzake nationale actieplannen voor de tenuitvoerlegging van de VN-richtsnoeren betreffende het bedrijfsleven en mensenrechten; roept de Europese Dienst voor extern optreden (EDEO) op een veel grotere rol te spelen bij het leiden van de tenuitvoerlegging op hoog niveau en bij het aansporen tot effectief toezicht en effectieve verslaglegging; dringt aan op de uitvoering van een "peer review"-procedure tussen de lidstaten teneinde de tenuitvoerlegging te bevorderen; verzoekt de Commissie en de EDEO om de tenuitvoerlegging van de actieplannen te evalueren en de op EU-niveau genomen maat ...[+++]


24. Calls on the Commission to evaluate the Small Business Act action plan/initiative for legislative proposals after a year of implementation (December 2008), primarily as regards results in strengthening small businesses’ competitiveness and access to financing and operating capital, as well as promoting innovative start-ups, reducing administrative burdens, etc.;

24. verzoekt de Commissie de resultaten van het actieplan – initiatief met wetgevende voorstellen voor kleine ondernemingen na één jaar van toepassing (december 2008) te beoordelen, en daarbij vooral te kijken naar de effecten op hun concurrentievermogen en de toegang tot financieringsinstrumenten en operationele financiële middelen, evenals op de bevordering van nieuwe innovatieve bedrijven en verlaging van de administratieve lasten;


24. Calls on the Commission to evaluate the Small Business Act action plan/initiative for legislative proposals after a year of implementation (December 2008), primarily as regards results in strengthening small businesses’ competitiveness and access to financing and operating capital, as well as promoting innovative start-ups, reducing administrative burdens, etc.;

24. verzoekt de Commissie de resultaten van het actieplan – initiatief met wetgevende voorstellen voor kleine ondernemingen na één jaar van toepassing (december 2008) te beoordelen, en daarbij vooral te kijken naar de effecten op hun concurrentievermogen en de toegang tot financieringsinstrumenten en operationele financiële middelen, evenals op de bevordering van nieuwe innovatieve bedrijven en verlaging van de administratieve lasten;


w