Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Apply a foreign language for international trade
Apply foreign language for international trade
Foreign languages for international career
Foreign languages for international careers
Foreign languages for international vocations
Implement foreign language for international trade
International languages for international careers
Utilise foreign language for international trade

Vertaling van "Foreign languages for international vocations " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
foreign languages for international career | international languages for international careers | foreign languages for international careers | foreign languages for international vocations

vreemde talen voor internationale carrières


apply a foreign language for international trade | implement foreign language for international trade | apply foreign language for international trade | utilise foreign language for international trade

vreemde talen gebruiken voor internationale handel
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Another study into the costs of non-multilingualism (IV.1.3a) was abandoned as such, but was partially taken up again by a more extended study on the “Effects on the European Economy of Shortages of Foreign Language Skills in Enterprise” (IV.1.3.b), which found that a lack of language skills caused a significant loss of business and recommended support for businesses to improve their management of language skills, through developing language skills ava ...[+++]

Een andere studie, naar de kosten van niet-meertaligheid (IV.1.3a), werd als zelfstandig project opgegeven maar gedeeltelijk opgenomen in een uitgebreider onderzoek naar de ‘Gevolgen voor de Europese economie van een tekort aan vreemdetalenkennis in het bedrijfsleven’ (IV.1.3b), dat tot de conclusie kwam dat het bedrijfsleven als gevolg van een gebrek aan talenkennis een aanzienlijk aantal opdrachten misloopt. Aanbevolen wordt ondernemingen bij de verbetering van hun taalmanagement te helpen door de binnen het bedrijf reeds aanwezige taalvaardigheden verder te ontwikkelen, werknemers opleidingen aan te bieden en buitenlandse studenten of ...[+++]


Certilingua is intended as a supplement to school-leaving certificates to indicate the level of excellence in multilingual, European and international competences reached by a student in at least two foreign languages. Schools delivering the Certilingua offer at least one subject through CLIL and aim to develop the student’s intercultural competences through European and international project work.

CertiLingua is bedoeld als aanvulling op het einddiploma ten bewijze dat een leerling in minstens twee vreemde talen een excellentieniveau heeft bereikt in meertaligheid en Europese en internationale oriëntatie. Scholen die het CertiLingua-certificaat afgeven, bieden ten minste één vak aan door middel van CLIL en beogen de interculturele vaardigheden van de leerling te ontwikkelen door middel van Europese en internationale projecten.


95. Calls on the Member States to put an emphasis on the acquisition of foreign-language skills in vocational education and training with a focus on small and medium-sized enterprises, thereby creating the conditions for increasing their competitiveness as part of the single market;

95. vraagt de lidstaten nadruk te leggen op de verwerving van kennis van vreemde talen in het beroepsonderwijs en de beroepsopleiding, met de nadruk op kleine en middelgrote ondernemingen, om zo de voorwaarden te scheppen voor het vergroten van hun concurrentievermogen op de interne markt;


95. Calls on the Member States to put an emphasis on the acquisition of foreign-language skills in vocational education and training with a focus on small and medium-sized enterprises, thereby creating the conditions for increasing their competitiveness as part of the single market;

95. vraagt de lidstaten nadruk te leggen op de verwerving van kennis van vreemde talen in het beroepsonderwijs en de beroepsopleiding, met de nadruk op kleine en middelgrote ondernemingen, om zo de voorwaarden te scheppen voor het vergroten van hun concurrentievermogen op de interne markt;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
endeavour to provide young people, from the earliest age and continuing beyond general education into vocational and higher education, with a diverse and high-quality supply of language and culture education options enabling them to master at least two foreign languages, which is a factor of integration in a knowledge-base ...[+++]

ernaar te streven om jongeren vanaf zeer jonge leeftijd en ook na het algemeen onderwijs in het beroepsonderwijs en het hoger onderwijs gediversifieerd en hoogwaardig taal- en cultuuronderricht te geven, waardoor zij de mogelijkheid krijgen ten minste twee vreemde talen te beheersen, wat hun integratie in de kennismaatschappij ten goede komt.


Member States should promote opportunities for language learning for both learners and teachers in VET, and the provision of language training adapted to the specific needs of VET, with a special emphasis on the importance of foreign languages for cross-border cooperation in VET and international mobility.

De lidstaten moeten de mogelijkheden van zowel lerenden als docenten om talen te leren in beroepsonderwijs en -opleiding bevorderen, alsook het verstrekken van taalonderricht dat toegesneden is op de specifieke behoeften van beroepsonderwijs en -opleiding, met bijzondere nadruk op het belang van vreemde talen voor grensoverschrijdende samenwerking in beroepsonderwijs en -opleiding en internationale mobiliteit.


46'. Action 18": Draws attention to the need to build on the achievements of the European Year of Languages 2001; highlights the need to promote the learning of foreign languages among vocational trainees, where international mobility rates tend to be lower than among those who have passed through higher education; and points out that it is vital for the Commission and Member States to do everything in their power to encourage th ...[+++]

46. Actiepunt 18 : wijst op de noodzaak om verder te bouwen op de resultaten van het Europees Jaar van de talen 2001; brengt onder de aandacht dat het leren van vreemde talen moet worden gestimuleerd onder de leerlingen in het beroepsonderwijs, bij wie de internationale mobiliteit lager ligt dan bij degenen die hoger onderwijs hebben genoten, en noemt het van essentieel belang dat de Commissie en de lidstaten alles in het werk stellen om te bevorderen dat met het leren van een vreemde taal reeds op jonge leeftijd wordt begonnen;


14. Action 18: Draws attention to the need to build on the achievements of the European Year of Languages 2001; highlights the need to promote the learning of foreign languages among vocational trainees, where international mobility rates tend to be lower than among those who have passed through higher education; and points out that it is vital for the Commission and Member States to do everything in their power to encourage the learning of foreign ...[+++]

14. Actiepunt 18: wijst op de noodzaak om verder te bouwen op de resultaten van het Europees Jaar van de talen 2001; brengt onder de aandacht dat het leren van vreemde talen moet worden gestimuleerd onder de leerlingen in het beroepsonderwijs, bij wie de internationale mobiliteit lager ligt dan bij degenen die hoger onderwijs hebben genoten, en noemt het van essentieel belang dat de Commissie en de lidstaten alles in het werk stellen om te bevorderen dat met het leren van een vreemde taal reeds op jonge leeftijd wordt begonnen;


45. Action 18: Draws attention to the need to build on the achievements of the European Year of Languages 2001; highlights the need to promote the learning of foreign languages among vocational trainees, where international mobility rates tend to be lower than among those who have passed through higher education; and points out that it is vital for the Commission and Member States to do everything in their power to encourage the learning of foreign ...[+++]

45. Actiepunt 18: wijst op de noodzaak om verder te bouwen op de resultaten van het Europees Jaar van de talen 2001; brengt onder de aandacht dat het leren van vreemde talen moet worden gestimuleerd onder de leerlingen in het beroepsonderwijs, bij wie de internationale mobiliteit lager ligt dan bij degenen die hoger onderwijs hebben genoten, en noemt het van essentieel belang dat de Commissie en de lidstaten alles in het werk stellen om te bevorderen dat met het leren van een vreemde taal reeds op jonge leeftijd wordt begonnen;


Member States should provide for the early acquisition of foreign language skills in pre-primary and primary schools and for its strengthening in secondary schools and in vocational training institutions [38]. They should introduce the teaching of the first foreign language to all pupils as early as possible, for example from age 8 at the latest.

De lidstaten moeten maatregelen nemen, waardoor er in het kleuter- en basisonderwijs reeds op jonge leeftijd vreemde talen kunnen worden geleerd en waardoor ook in het voortgezet onderwijs en scholingsinstellingen méér aan vreemde talen kan worden gedaan [38]. Ze moeten ervoor zorgen dat alle leerlingen zo vroeg mogelijk, bijvoorbeeld uiterlijk met acht jaar, aan het leren van een eerste vreemde taal beginnen.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Foreign languages for international vocations' ->

Date index: 2022-11-08
w