Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Analyse the braking force of trains
Ensure suitable braking force of trains
Ensure train braking force meets safety requirements
Full application of brake
Full application of the brake
Full brake application
Full brake test
Full brake trial
Full braking
Test the braking force of trains

Vertaling van "Full brake test " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
full brake test | full brake trial

grote remproef | volledige remproef


full application of brake | full brake application

volremming


full application of the brake | full braking

volremming


ensure suitable braking force of trains | ensure train braking force meets safety requirements | analyse the braking force of trains | test the braking force of trains

remkracht van treinen testen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in points 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6 for each of the second, third and fourth phases used in the test procedure prescribed in point 5.1.1 as applicable.

Vanaf de tweede fase mag de bij de eerste remming verbruikte energie worden verdisconteerd door één volledige bediening van de rem af te trekken van de vier die zijn voorgeschreven in de punten 5.1.1.4, 5.1.1.5, 5.1.1.6 en 5.1.2.6 voor elk van de tweede, derde en vierde fase van de in punt 5.1.1 voorgeschreven testprocedure, naargelang het geval.


‘full force’ means the maximum force laid down in the braking tests and performance of braking systems according to this Regulation.

1.7. „volle kracht”: de maximumkracht voor de remtesten en de remwerking van remsystemen volgens deze verordening.


4.7. In the case of towed vehicles with pneumatic braking systems, full cycling of the anti-lock braking system is only assured when the pressure available at any brake actuator of a directly controlled wheel is more than 100 kPa above the maximum cycling pressure throughout a given test.

4.7. In het geval van getrokken voertuigen met een pneumatisch remsysteem kan het antiblokkeersysteem alleen volledige cycli uitvoeren als de beschikbare druk in een remcilinder van een direct geregeld wiel gedurende de gehele test meer dan 100 kPa boven de maximumcyclusdruk ligt.


Furthermore, storage devices located down-circuit of this device are such that in the event of a failure in the energy supply, after four full-stroke actuations of the service braking system control device under the testing conditions prescribed in point 1.2 of section A or in point 1.2 of section B or in point 1.2 of section C of Annex IV, following to the kind of braking system, it is still possible to halt the vehicle at the fifth application with the degree of effectiveness prescribed for secondary braking.

Voorts moeten achter deze inrichtingen in de leiding geplaatste energieopslagvoorzieningen zodanig zijn dat bij een storing in de energietoevoer, na viermaal volledig intrappen van het bedieningsorgaan van het bedrijfsremsysteem, onder de voorwaarden omschreven in deel A, punt 1.2, of deel B, punt 1.2, of deel C, punt 1.2, van bijlage IV — afhankelijk van het soort remsysteem — het nog altijd mogelijk blijft om het voertuig, wanneer het bedieningsorgaan voor de vijfde maal wordt ingetrapt, tot stilstand te brengen met de mate van doeltreffendheid die voor het hulpremsysteem is voorgeschreven.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
From the second phase, the energy consumption corresponding to the initial brake application may be taken into account, by subtracting one full brake application from the four full applications prescribed in point 5.1.1.4 (and 5.1.1.5, 5.1.1.6 and 5.1.2.6) of this Annex for each of the second, third and fourth phases used in the test prescribed in point 5.1.1 of this Annex as applicable.

Vanaf de tweede keer dat wordt geremd, mag rekening worden gehouden met het energieverbruik bij de eerste keer dat werd geremd, door een volledige rembekrachtiging in mindering te brengen op het in punt 5.1.1.4 (en 5.1.1.5, 5.1.1.6 en 5.1.2.6) van deze bijlage aangegeven totaal van vier volledige rembekrachtigingen voor de tweede, derde en vierde fase van de in punt 5.1.1 van deze bijlage beschreven proef, al naar gelang het geval.




Anderen hebben gezocht naar : full application of brake     full application of the brake     full brake application     full brake test     full brake trial     full braking     Full brake test     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Full brake test' ->

Date index: 2024-01-02
w