Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assist clients with mobility problems
Build a helping relationship with service users
Build helping relationship with social service users
Cooperative self-help
Customized help menu
Help desk
Help display
Help service
Help social service users with physical disabilities
Housekeeper
ICT help desk advisor
ICT help desk agent
ICT service desk agent
IT help desk advisor
Mutual self-help
Social Services help refused
Specific help menu

Vertaling van "Help service " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
help desk | help display | help service

help-desk service | systeemhulp


build cooperative relationship with social service users | build professional relationship with social service users | build a helping relationship with service users | build helping relationship with social service users

hulprelaties opbouwen met gebruikers van sociale diensten


assist clients with mobility problems | help social service users cope with physical disabilities | assist social service users with physical disabilities | help social service users with physical disabilities

gebruikers van sociale dienstverlening met fysieke handicaps helpen | gebruikers van sociale dienstverlening met lichamelijke handicaps helpen


ICT help desk advisor | ICT service desk agent | ICT help desk agent | IT help desk advisor

helpdeskmedewerker | servicedesk medewerker | helpdesk agent | medewerker helpdesk


Social Services help refused

maatschappelijke dienstverlening geweigerd


cooperative self-help | mutual self-help

onderlinge hulp


customized help menu | specific help menu

gebruikergericht helpmenu


Housekeeper (private service)

huishouder in particuliere dienstverlening


To give support or aid to; help; to be associated with as an assistant or helper.

assisteren


Unavailability and inaccessibility of other helping agencies

andere hulpverlenende-instanties niet beschikbaar of toegankelijk
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
– Continue to improve the Your Europe portal to offer a single entry point for information on EU rights and easy access to personalised help services such as Your Europe Advice and Solvit.

– het portaal Uw Europa blijven verbeteren om te zorgen voor een enkel punt van binnenkomst voor informatie over EU-rechten en een gemakkelijke toegang tot gepersonaliseerde hulpdiensten zoals Uw Europa –Advies en Solvit.


Finally, we need to help service providers, in particular SMEs, to enforce their rights in the Single Market so as to ensure they do not give up on testing markets across borders simply because it is made too difficult by regulatory barriers.

Ten slotte moeten wij dienstverrichters, en met name mkb-ondernemingen , hun rechten op de eengemaakte markt helpen afdwingen zodat zij niet nalaten markten over de grenzen uit te proberen louter omdat dit door regelgevingsbelemmeringen te moeilijk wordt gemaakt.


98133100-5, 98133000-4 and 98200000-5 and 98500000-8 [Private households with employed persons] and 98513000-2 to 98514000-9 [Manpower services for households, Agency staff services for households, Clerical staff services for households, Temporary staff for households, Home-help services and Domestic services],

98133100-5, 98133000-4, 98200000-5 en 98500000-8 [Particuliere huishoudens met personeel] en 98513000-2 tot en met 98514000-9 [Personeelsdiensten voor huishoudens, Uitzendkrachtdiensten voor huishoudens, Kantoorpersoneelsdiensten voor huishoudens, Tijdelijk personeel voor huishoudens, Thuishulpdiensten en Huishoudelijke diensten]


98133100-5, 98133000-4; 98200000-5 and ; 98500000-8 [Private households with employed persons] and 98513000-2 to 98514000-9 [Manpower services for households, Agency staff services for households, Clerical staff services for households, Temporary staff for households, Home-help services and Domestic services]

98133100-5, 98133000-4; 98200000-5 en; 98500000-8 [Particuliere huishoudens met personeel.] en 98513000-2 tot en met 98514000-9 [Diensten voor personeel voor huishoudens, Uitzendkrachtdiensten voor huishoudens, Kantoorpersoneeldiensten voor huishoudens, Tijdelijk personeel voor huishoudens, Thuishulpdiensten en Huishoudelijke diensten]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
98133100-5, 98133000-4 and 98200000-5 and 98500000-8 [Private households with employed persons] and 98513000-2 to 98514000-9 [Manpower services for households, Agency staff services for households, Clerical staff services for households, Temporary staff for households, Home-help services and Domestic services],

98133100-5, 98133000-4, 98200000-5 en 98500000-8 [Particuliere huishoudens met personeel] en 98513000-2 tot en met 98514000-9 [Personeelsdiensten voor huishoudens, Uitzendkrachtdiensten voor huishoudens, Kantoorpersoneelsdiensten voor huishoudens, Tijdelijk personeel voor huishoudens, Thuishulpdiensten en Huishoudelijke diensten]


They include access to social services (BG, LT, PL and SK), assistance in regard to the upbringing of the child by means of providing families with the necessary access to services (FI and UK (England/Wales, Northern Ireland and Scotland)), the provision of information, legal representation as well as family support and, if appropriate, financial help (PT), access to the same type of information as the victim (CY), psychological, social and educational assistance (LU and MT) or support and help (SE).

Deze omvatten toegang tot sociale diensten (BG, LT, PL en SK), bijstand met betrekking tot de opvoeding van het kind door gezinnen de nodige toegang tot diensten te bieden (FI en UK (Engeland/Wales, Noord-Ierland en Schotland)), het verstrekken van informatie, vertegenwoordiging in rechte, maar ook gezinshulp en, indien passend, financiële hulp (PT), toegang tot dezelfde soort informatie als het slachtoffer (CY), psychologische, sociale en onderwijskundige bijstand (LU en MT) of ondersteuning en hulp (SE).


11. Considers that there should be one, easily accessible and first-line help service at the national level that businesses and citizens, including disabled customers can turn to when encountering obstacles in trying to make use of the rights and opportunities offered by the Single Market. Such help service could be built by further developing the existing SOLVIT centres too;

11. vindt dat er moet worden voorzien in één gemakkelijk toegankelijke en eerstelijns hulpdienst op nationaal niveau waarop bedrijven en burgers, zo ook gehandicapten, een beroep kunnen doen wanneer zij belemmerd worden in hun pogingen om de rechten en kansen te benutten die de interne markt biedt; merkt op dat zulke hulpverlening tot stand kan worden gebracht door ook de bestaande Solvit-centra verder te ontwikkelen;


33. Calls on the Commission to continue its efforts to offer citizens and businesses an integrated virtual package of information and help services, particularly by further developing the Your Europe portal as the single online gateway to all information and help; notes, however, the importance of direct human contact and in this regard suggests complementing these efforts with a single live point of contact for citizens and consumers via the Commission's representative offices in each Member State; takes the view that bringing liaison officers from SOLVIT, Your Europe Advice, the Enterprise Europe Network, European Consumer Centres an ...[+++]

33. roept de Commissie op om haar inspanningen om burgers en bedrijven een geïntegreerd visueel informatiepakket en geïntegreerde ondersteuning te bieden, in het bijzonder door het webportaal Uw Europa verder te ontwikkelen als centrale toegang tot alle informatie en hulp; wijst echter op het belang van direct menselijk contact en stelt in dat opzicht voor om deze inspanningen aan te vullen met een éénloket voor burgers en consumenten via de vertegenwoordigers van de Commissie in iedere lidstaat; is van mening dat met het samenbrengen van contactpersonen van SOLVIT, Uw Europa - Advies, het Enterprise Europe Network, Europese Consumente ...[+++]


33. Calls on the Commission to continue its efforts to offer citizens and businesses an integrated virtual package of information and help services, particularly by further developing the Your Europe portal as the single online gateway to all information and help; notes, however, the importance of direct human contact and in this regard suggests complementing these efforts with a single live point of contact for citizens and consumers via the Commission’s representative offices in each Member State; takes the view that bringing liaison officers from SOLVIT, Your Europe Advice, the Enterprise Europe Network, European Consumer Centres an ...[+++]

33. roept de Commissie op om haar inspanningen om burgers en bedrijven een geïntegreerd visueel informatiepakket en geïntegreerde ondersteuning te bieden, in het bijzonder door het webportaal Uw Europa verder te ontwikkelen als centrale toegang tot alle informatie en hulp; wijst echter op het belang van direct menselijk contact en stelt in dat opzicht voor om deze inspanningen aan te vullen met een éénloket voor burgers en consumenten via de vertegenwoordigers van de Commissie in iedere lidstaat; is van mening dat met het samenbrengen van contactpersonen van SOLVIT, Uw Europa - Advies, het Enterprise Europe Network, Europese Consumente ...[+++]


The management of intellectual property rights needs to be improved, particularly by reducing costs for small businesses and creating a help service for the defence of patents and intellectual property rights.

Het beheer van de intellectuele-eigendomsrechten moet worden verbeterd, met name door de kosten voor het bedrijfsleven te reduceren en een 'bijstandsdienst' voor de verdediging van octrooien en intellectuele-eigendomsrechten op te richten.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Help service' ->

Date index: 2023-01-18
w