Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Ascertain necessary human resources
Career advice office manager
DG Human Resources and Security
Determine necessary human resources
Directorate 1A - Human Resources
Directorate E
Directorate for Human Resources
Directorate for Human Resources and Finance
Directorate for Human Resources and Internal Services
Directorate-General for Human Resources and Security
Directorate-General for Personnel and Administration
E
E-human resources management
Employee benefits manager
Human resources
Human resources manager
Human resources specialist
Identify necessary human resources
Identifying necessary human resources
Management of human resources
Personnel administration
Personnel and Administration DG
Personnel management
Resource manager
Resource managers
Resource specialist
Resources manager
Staff
Staff administration
Staff management
Staff turnover

Vertaling van "Human resources specialist " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
career advice office manager | employee benefits manager | human resources manager | human resources specialist

hr-manager | personeelsdirecteur | directrice human resources | hoofd personeelszaken


resource managers | resources manager | resource manager | resource specialist

manager resources | resourcemanager | operationeel manager resources | resource manager


ascertain necessary human resources | identifying necessary human resources | determine necessary human resources | identify necessary human resources

noodzakelijk aantal medewerkers bepalen | noodzakelijk aantal werknemers bepalen | noodzakelijk aantal personeelsleden bepalen | noodzakelijk personeel bepalen


personnel administration [ management of human resources | personnel management | staff administration | staff management | staff turnover | human resources(UNBIS) | personnel management(UNBIS) ]

personeelsbeheer [ beheer van personele middelen | personeelsadministratie | personeelsverloop ]


Directorate E | Directorate for Human Resources and Finance | Directorate for Human Resources and Internal Services | E [Abbr.]

directoraat E | directoraat Personeel en Financiën | directoraat Personeel en Interne Diensten | E [Abbr.]


Directorate 1A - Human Resources | Directorate for Human Resources

directoraat 1A - Human Resources | directoraat Human Resources


DG Human Resources and Security | Directorate-General for Human Resources and Security | Directorate-General for Personnel and Administration | Personnel and Administration DG

DG Personeelszaken en algemeen beheer | DG Personele middelen en veiligheid | directoraat-generaal Personeelszaken en algemeen beheer | directoraat-generaal Personele middelen en veiligheid


e-human resources management (e-HRM)

e-human resource management | elektronische HRM (e-HRM)


staff [ human resources ]

personeel [ arbeidspotentieel | human resources ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The integrated ESF/ERDF measures to improve research centres under Objectives 2 and 5(b) yielded satisfactory results and, as regards human resources, specialist training for workers and job-seekers and training in the new technologies achieved genuine success.

De geïntegreerde ESF/EFRO-maatregelen in het kader van de doelstellingen 2 en 5b voor de verbetering van de onderzoekscentra hebben bevredigende resultaten opgeleverd. De maatregelen op het gebied van menselijke hulpbronnen, scholing van werknemers en werkzoekenden en scholing in de nieuwe technologieën zijn succesvol geweest.


*creation or reinforcement of co-operation networks between firms or groups of firms, research centres and universities, organisations responsible for improving the quality of human resources, financial institutions and specialist consultants, etc..

*Oprichting of versterking van netwerken voor samenwerking tussen ondernemingen of groepen ondernemingen, onderzoekcentra en universiteiten, met de verbetering van de kwaliteit van de menselijke hulpbronnen belaste organisaties, financiële kringen en gespecialiseerde consultants, enz.


These projects provide for the placement of 143,000 people undergoing initial vocational training, students, young workers or recent graduates and the exchange of 22,000 human resources managers in the business sector, vocational training programme planners and managers, particularly trainers and mentors, and occupational guidance specialists.

Deze projecten voorzien in stages voor 143.000 personen die een initiële beroepsopleiding volgen, studenten, jonge werknemers of pas afgestudeerden, alsmede in de uitwisseling van 22.000 HR-managers in het bedrijfsleven, functionarissen die zijn belast met de planning of het beheer van beroepsopleidingsprogramma's, met name opleiders en begeleiders, en specialisten in beroepskeuzevoorlichting.


Many problems of basic and applied research also need both a critical mass of financial and human resources and the combination of complementary expertise from specialists in other domains.

Voor vele problemen inzake fundamenteel en toegepast onderzoek is trouwens zowel een kritische massa van financiële middelen en menselijk potentieel nodig als een combinatie van complementaire bekwaamheden van specialisten uit verschillende vakgebieden.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
52. Calls on the EU to organise regular meetings with those countries on specific issues as a way of creating a coalition-building mechanism and of ensuring the widest possible support for its positions; stresses the need to empower the EU Member States" Geneva missions and to invest in diplomatic resources by sending human rights specialists and high-level diplomats to steer the UNHRC;

52. verzoekt de EU regelmatig vergaderingen met deze landen over specifieke onderwerpen te organiseren om een mechanisme voor coalitievorming te creëren en voor zo breed mogelijke steun voor haar standpunten te zorgen; onderstreept de noodzaak de missies van de EU-lidstaten in Genève te versterken en te investeren in diplomatieke middelen door mensenrechtenspecialisten en diplomaten van hoog niveau te zenden om de UNHRC te sturen;


52. Calls on the EU to organise regular meetings with those countries on specific issues as a way of creating a coalition-building mechanism and of ensuring the widest possible support for its positions; stresses the need to empower the EU Member States’ Geneva missions and to invest in diplomatic resources by sending human rights specialists and high-level diplomats to steer the UNHRC;

52. verzoekt de EU regelmatig vergaderingen met deze landen over specifieke onderwerpen te organiseren om een mechanisme voor coalitievorming te creëren en voor zo breed mogelijke steun voor haar standpunten te zorgen; onderstreept de noodzaak de missies van de EU-lidstaten in Genève te versterken en te investeren in diplomatieke middelen door mensenrechtenspecialisten en diplomaten van hoog niveau te zenden om de UNHRC te sturen;


52. Calls on the EU to organise regular meetings with those countries on specific issues as a way of creating a coalition-building mechanism and of ensuring the widest possible support for its positions; stresses the need to empower the EU Member States" Geneva missions and to invest in diplomatic resources by sending human rights specialists and high-level diplomats to steer the UNHRC;

52. verzoekt de EU regelmatig vergaderingen met deze landen over specifieke onderwerpen te organiseren om een mechanisme voor coalitievorming te creëren en voor zo breed mogelijke steun voor haar standpunten te zorgen; onderstreept de noodzaak de missies van de EU-lidstaten in Genève te versterken en te investeren in diplomatieke middelen door mensenrechtenspecialisten en diplomaten van hoog niveau te zenden om de UNHRC te sturen;


That document explained that, although the Commission would continue mainly to use established officials, calling on non-permanent human resources to meet specialist, temporary needs, the existing agencies and the new executive agencies would very largely draw on non-permanent human resources.

Daarin legt zij uit dat zij voornamelijk gebruik zal blijven maken van ambtenaren in vaste dienst, met daarnaast ook niet-permanent personeel om te voorzien in gespecialiseerde en tijdelijke behoeften, terwijl de reeds bestaande agentschappen en de nieuw op te richten uitvoerende agentschappen voor het overgrote deel gebruik zullen maken van de diensten van niet-permanent personeel.


In view of the complicated nature of ILO monitoring mechanisms, the specialist subject area and limited time and human resources available, your rapporteur was unable to investigate which EU Member States were tackled by the ILO monitoring bodies in 2001 and on what issues and how the relevant matters were resolved or not.

Gezien de gecompliceerdheid van de IAO-toezichtsmechanismen, de gespecialiseerde materie en de beperkt beschikbare tijd en menskracht kon uw rapporteur niet nagaan welke EU-lidstaten voor welke onderdelen in het jaar 2001 door de IAO-toezichtsmechanismen zijn aangesproken en hoe deze zaken al dan niet zijn opgelost.


- Creation or reinforcement of co-operation networks between firms or groups of firms, research centres and universities, organisations responsible for improving the quality of human resources, financial institutions and specialist consultants, etc..

- oprichting en/of versterking van netwerken voor samenwerking tussen ondernemingen of groepen ondernemingen, onderzoekscentra en universiteiten, met de verbetering van de kwaliteit van voor menselijk potentieel verantwoordelijke organisaties, financiële instellingen en gespecialiseerde consultants, enz..


w