Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Current-switching-diode logic
LLL
LLL - Lower lobe of left lung
Low-level logic

Vertaling van "LLL " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
LLL - Lower lobe of left lung

volledige linkerlongonderkwab


current-switching-diode logic | low-level logic | LLL [Abbr.]

laag niveau logica | low level logica
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
It seeks to encourage the use of the various vocational training opportunities within the lifelong learning* (LLL) context and with the help of the LLL tools.

Het heeft ten doel het gebruik van verschillende mogelijkheden voor beroepsonderwijs te stimuleren binnen het kader van een leven lang leren* (LLL) met behulp van de LLL-hulpmiddelen.


- Comprehensive lifelong learning (LLL) strategies to ensure the continual adaptability and employability of workers, particularly the most vulnerable.

- Integrale strategieën voor een leven lang leren (LLL) die moeten waarborgen dat werknemers, met name de meest kwetsbare, continu aanpasbaar en inzetbaar zijn.


For the majority of Europeans, lifelong learning (LLL) is not a reality.

Voor de meerderheid van de Europeanen is een leven lang leren geen realiteit.


While participation in education and training during the early years of life has increased, recent data on the number of adults aged 25-64 participating in LLL show a slight downwards trend.

Terwijl het aantal mensen dat in de vroege levensjaren onderwijs en opleidingen volgt, is toegenomen, blijkt uit recente gegevens over het aantal volwassenen tussen de 25 en 64 jaar die een leven lang leren in praktijk brengen, dat er sprake is van een lichte daling.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Obstacles to LLL persist, such as limited learning opportunities inadequately tailored to the needs of different target groups; a lack of accessible information and support systems; and insufficiently flexible learning pathways (e.g. between VET and higher education).

Er bestaan nog steeds obstakels voor een leven lang leren, zoals een beperkt opleidingsaanbod dat slecht is afgestemd op de behoeften van de verschillende doelgroepen, een gebrek aan toegankelijke informatie- en ondersteuningssystemen en onvoldoende flexibele leertrajecten (bijvoorbeeld tussen het beroeps- en het hoger onderwijs).


23. Stresses the decisive importance of facilitating access for persons with disabilities to LLL, not only through the formulation and implementation of targeted programmes but also through disability mainstreaming in all programmes intended for the general public; particular attention must be paid, in this connection, to the relationship between disability and LLL so as to prevent social exclusion and genuinely strengthen the position of those with disabilities on the labour market, given that, according to all relevant studies, the educational level of those with disabilities is below average while their degree of participation in the ...[+++]

23. onderstreept dat het van doorslaggevend belang is dat personen met een handicap gemakkelijker toegang krijgen tot een leven lang leren, niet alleen door gerichte programma's te ontwikkelen en uit te voeren, maar ook via „disability mainstreaming” in alle programma's voor het grote publiek; wijst erop dat er in dit verband bijzondere aandacht moet worden besteed aan de relatie tussen gehandicapt zijn en een leven lang leren, teneinde maatschappelijke uitsluiting te voorkomen en de positie van gehandicapten op de arbeidsmarkt werkelijk te verbeteren, aangezien uit de relevante onderzoeken hieromtrent is gebleken dat het onderwijsnivea ...[+++]


23. Stresses the decisive importance of facilitating access for persons with disabilities to LLL , not only through the formulation and implementation of targeted programmes but also through disability mainstreaming in all programmes intended for the general public; particular attention must be paid, in this connection, to the relationship between disability and LLL so as to prevent social exclusion and genuinely strengthen the position of those with disabilities on the labour market, given that, according to all relevant studies, the educational level of those with disabilities is below average while their degree of participation in th ...[+++]

23. onderstreept dat het van doorslaggevend belang is dat personen met een handicap gemakkelijker toegang krijgen tot een leven lang leren, niet alleen door gerichte programma's te ontwikkelen en uit te voeren, maar ook via "disability mainstreaming" in alle programma's voor het grote publiek; wijst erop dat er in dit verband bijzondere aandacht moet worden besteed aan de relatie tussen gehandicapt zijn en een leven lang leren, teneinde maatschappelijke uitsluiting te voorkomen en de positie van gehandicapten op de arbeidsmarkt werkelijk te verbeteren, aangezien uit de relevante onderzoeken hieromtrent is gebleken dat het onderwijsnivea ...[+++]


12. Welcomes the inclusion of the Western Balkan countries in the Erasmus Mundus and Tempus programmes; calls on those countries to establish the national agencies necessary in order to take part in the Lifelong Learning Programmes (LLL), namely Comenius, Erasmus and Leonardo da Vinci; calls on the Commission to use the IPA funds to waive the full fee paid by the Western Balkan states to participate in the LLL Programmes, as is already the case with Erasmus Mundus and Tempus; calls for increased cooperation and improved possibilities for cross-border exchanges for students, teachers and researchers from the Western Balkan states and t ...[+++]

12. verwelkomt de opname van de westelijke Balkanlanden in de Erasmus Mundus- en Tempus-programma's; verzoekt die landen de nationale agentschappen op te richten die nodig zijn om deel te nemen aan de programma's voor een leven lang leren, met name Comenius, Erasmus en Leonardo da Vinci; verzoekt de Commissie de IPA-fondsen te gebruiken om af te zien van betaling van de volledige vergoeding door de westelijke Balkanstaten voor deelname aan de programma' s voor een leven lang leren, zoals al het geval is met Erasmus Mundus en Tempus; benadrukt de belangrijke rol van scholing en opleiding in de hedendaagse kenniseconomieën; roept op to ...[+++]


LLL must not merely become a way of enabling people to be put to more uses.

LLL mag niet verworden tot een louter "inzetbaarheidskwestie".


Nowadays, LLL is seen as the only way to get on in life.

Vandaag de dag wordt LLL als een maatschappelijke noodzaak aangevoeld.




Anderen hebben gezocht naar : low-level logic     LLL     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'LLL' ->

Date index: 2021-01-15
w