Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Allocate badges
Allocate guest badges
Allocating badge
Ascertain learning disorders
Blue badge
Digital badge
Digital open badge
Disabled parking badge
Disabled person's parking card
Early foreign language acquisition
Early foreign language learning
Early language learning
Early second language acquisition
Early second language learning
Early stages foreign language learning
Early-stage foreign language acquisition
Early-stage foreign language learning
European parking card
Film-badge radiation dosimeter
Has disabled driver badge
Identify learning disorder
Identify learning disorders
Identifying learning disorders
Issue guest badges
Learning badge
Montessori learning equipment
Montessori learning implements
Montessori learning instruments
Montessori learning tools
Open badge
Orange badge
Parking card for disabled people
Parking card for people with disabilities
Parking card for the disabled

Vertaling van "Learning badge " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
digital badge | digital open badge | learning badge | open badge

digitale badge | digitale open badge | open badge


allocating badge | issue guest badges | allocate badges | allocate guest badges

badges toewijzen


blue badge | disabled parking badge | disabled person's parking card | European parking card | orange badge | parking card for disabled people | parking card for people with disabilities | parking card for the disabled

parkeerkaart | parkeerkaart voor mensen met een handicap | parkeerontheffing


early foreign language acquisition | early foreign language learning | early language learning | early second language acquisition | early second language learning | early stages foreign language learning | early-stage foreign language acquisition | early-stage foreign language learning

vroeg vreemdetalenonderwijs | vvto [Abbr.]


Montessori learning implements | Montessori learning tools | Montessori learning equipment | Montessori learning instruments

montessorileermateriaal | montessorilesmateriaal


identify learning disorder | identifying learning disorders | ascertain learning disorders | identify learning disorders

leerstoornissen identificeren | leerstoornissen vaststellen


Grange syndrome has characteristics of stenosis or occlusion of multiple arteries (including the renal, cerebral and abdominal vessels), hypertension, brachysyndactyly, syndactyly, increased bone fragility, and learning difficulties or borderline int

syndroom van progressieve arteriële occlusieve ziekte, hypertensie, hartdefect, botfragiliteit en brachysyndactylie


Definition: A disorder characterized by impairment of memory, learning difficulties, and reduced ability to concentrate on a task for more than brief periods. There is often a marked feeling of mental fatigue when mental tasks are attempted, and new learning is found to be subjectively difficult even when objectively successful. None of these symptoms is so severe that a diagnosis of either dementia (F00-F03) or delirium (F05.-) can be made. This diagnosis should be made only in association with a specified physical disorder, and shou ...[+++]

Omschrijving: Een stoornis die wordt gekenmerkt door geheugenstoornissen, leerproblemen en verminderd vermogen zich gedurende wat langere tijd op een taak te concentreren. Er is vaak een uitgesproken gevoel van geestelijke vermoeidheid wanneer geestelijke taken worden ondernomen en het leren van nieuwe dingen wordt subjectief als moeilijk ervaren, zelfs indien dit objectief met goed resultaat verloopt. Geen van deze symptomen is dermate ernstig dat een diagnose van hetzij dementie (F00-F03), hetzij delirium (F05.-) gesteld kan worden. Deze diagnose dient alleen gesteld te worden in verband met een gespecificeerde lichamelijke stoornis en ...[+++]


Has disabled driver badge

heeft gehandicaptenparkeerkaart


Film-badge radiation dosimeter

badgedosimeter voor stralingsmeting
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Further work is also necessary to analyse how new transparency tools such as ‘open badges’ created by new certification processes on digital learning should be integrated in/a complement to Europass.

Daarnaast moet nog nader worden onderzocht hoe nieuwe transparantie-instrumenten zoals "open badges", die aan de hand van nieuwe certificeringsprocessen voor digitaal leren worden aangemaakt, in Europass moeten worden geïntegreerd, en hoe zij Europass moeten aanvullen.


Issues such as the growing importance of non-formal or informal learning for acquiring new skills and qualifications or tools such as ‘open badges’ generated by online education providers are currently not being addressed by Europass.

Europass houdt momenteel nog geen rekening met het toenemende belang van niet-formeel of informeel leren voor het verwerven van nieuwe vaardigheden en kwalificaties, of met instrumenten zoals "open badges" die worden toegekend door onlineonderwijsverstrekkers.


Further work is also necessary to analyse how new transparency tools such as ‘open badges’ created by new certification processes on digital learning should be integrated in/a complement to Europass.

Daarnaast moet nog nader worden onderzocht hoe nieuwe transparantie-instrumenten zoals "open badges", die aan de hand van nieuwe certificeringsprocessen voor digitaal leren worden aangemaakt, in Europass moeten worden geïntegreerd, en hoe zij Europass moeten aanvullen.


Issues such as the growing importance of non-formal or informal learning for acquiring new skills and qualifications or tools such as ‘open badges’ generated by online education providers are currently not being addressed by Europass.

Europass houdt momenteel nog geen rekening met het toenemende belang van niet-formeel of informeel leren voor het verwerven van nieuwe vaardigheden en kwalificaties, of met instrumenten zoals "open badges" die worden toegekend door onlineonderwijsverstrekkers.


w