Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Alcoholic hallucinosis
Chronic alcoholism Dipsomania Drug addiction
Delirium tremens
Disorder of personality and behaviour
Implement customers’ needs analysis
Jealousy
Learning disadvantage
Learning needs
Learning needs analyses
Learning needs analysis
Learning needs assessment
Learning needs evaluation
Moderate mental subnormality
Paranoia
Perform a customers’ needs analysis
Perform customers’ needs analysis
Performing customers’ needs analysis
Psychoactive substance abuse
Psychosis NOS
Special needs
WCEFA
World Conference on Education For All

Vertaling van "Learning needs analysis " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
learning needs analyses | learning needs assessment | learning needs analysis | learning needs evaluation

analyse van leerbehoeften | analyse van studiebehoeften


implement customersneeds analysis | performing customersneeds analysis | perform a customersneeds analysis | perform customersneeds analysis

analyses van de behoeften van klanten uitvoeren


World Conference on Education For All | World Conference on Education for All: Meeting Basic Learning Needs | WCEFA [Abbr.]

Internationale Wereldconferentie Onderwijs voor iedereen | Wereldconferentie Onderwijs voor iedereen




Definition: Approximate IQ range of 35 to 49 (in adults, mental age from 6 to under 9 years). Likely to result in marked developmental delays in childhood but most can learn to develop some degree of independence in self-care and acquire adequate communication and academic skills. Adults will need varying degrees of support to live and work in the community. | moderate mental subnormality

Omschrijving: IQ bij benadering tussen 35 en 49 (bij volwassenen, verstandelijke leeftijd tussen 6 en 9 jaar). Waarschijnlijk leidend tot duidelijke vertraging in de ontwikkeling op kinderleeftijd, maar de meesten kunnen leren een zekere mate van onafhankelijkheid in de eigen verzorging te bereiken en zich adequate communicatie en simpele vaardigheden eigen te maken.


Definition: This block contains a wide variety of disorders that differ in severity and clinical form but that are all attributable to the use of one or more psychoactive substances, which may or may not have been medically prescribed. The third character of the code identifies the substance involved, and the fourth character specifies the clinical state. The codes should be used, as required, for each substance specified, but it should be noted that not all fourth character codes are applicable to all substances. Identification of the psychoactive substance should be based on as many sources of information as possible. These include self-report data, analysis of blood ...[+++]

Omschrijving: Dit blok omvat een grote verscheidenheid van stoornissen van verschillende ernst en klinische vorm, die evenwel alle aan het gebruik van een of meer psychoactieve middelen, al dan niet op medisch voorschrift, zijn toe te schrijven. De betrokken stof wordt aangegeven door middel van het derde teken van de code en het vierde teken specificeert de klinische toestand; deze codering dient, waar nodig, gebruikt te worden voor elk gespecificeerd middel, met dien verstande dat niet elk vierde teken van toepassing is op elke stof.


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In the area of vocational training, there is a need for in-depth analysis of the qualifications and skills required to give training to apprentices and workers in industry and services in the context of lifelong learning.

Op het vlak van de beroepsopleiding is een grondiger onderzoek nodig naar de nodige kwalificaties en vaardigheden om in het kader van het levenslang leren leerlingen en werknemers in de industrie en de dienstensector te scholen.


In the context of eAccessibility, recording and analysis of the results of the various programmes in the field of special-needs education; exchange of best practices to help disadvantaged people use ICT to learn (e-Inclusion).

Inventarisatie en analyse, in het kader van eAccessibility, van de resultaten van de verschillende programma's voor het bijzonder onderwijs. Uitwisseling van beste praktijken op het gebied van ICT-opleidingen voor mensen in een achterstandspositie (e-Inclusion).


Forward-looking activities and pilot initiatives, economic and gender analysis, policy monitoring, mutual learning, coordination tools and activities and the development of methodologies for impact assessment and evaluations will also be needed, exploiting direct feedback from stakeholders, enterprises, public authorities, civil society organisations and citizens.

Er zullen toekomstgerichte activiteiten en proefinitiatieven, economische en genderanalyses, beleidsmonitoring, wederzijds leren, coördinatiehulpmiddelen en -activiteiten en de ontwikkeling van methodieken voor effectbeoordeling en evaluaties nodig zijn, waarbij geput moet worden uit de rechtstreekse feedback van belanghebbenden, ondernemingen, overheden, maatschappelijke organisaties en burgers.


However, an in-depth analysis is needed to assess the efficiency of such systems, their synergies with the EU Skills Panorama[15] and whether the involvement of the professional field (in particular professional organisations and enterprises) occurs in a collaborative/deliberative way[16] as this has proven to be important for designing high quality learning outcome based qualifications answering labour market needs.

Toch is een grondige analyse nodig om de efficiëntie te beoordelen van dergelijke systemen en van de synergieën ervan met het EU-vaardigheidspanorama[15], alsook om te beoordelen of de beroepssector (met name beroepsorganisaties en ondernemingen) op basis van onderlinge samenwerking en overleg wordt betrokken[16], aangezien dat belangrijk is gebleken voor de ontwikkeling van hoogwaardige, op leerresultaten gebaseerde kwalificaties die aansluiten bij de behoeften van de arbeidsmarkt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Forward-looking activities and pilot initiatives, economic and gender analysis, policy monitoring, mutual learning, coordination tools and activities and the development of methodologies for impact assessment and evaluations will also be needed, exploiting direct feedback from stakeholders, enterprises, public authorities, civil society organisations and citizens.

Er zullen toekomstgerichte activiteiten en proefinitiatieven, economische en genderanalyses, beleidsmonitoring, wederzijds leren, coördinatiehulpmiddelen en -activiteiten en de ontwikkeling van methodieken voor effectbeoordeling en evaluaties nodig zijn, waarbij geput moet worden uit de rechtstreekse feedback van belanghebbenden, ondernemingen, overheden, maatschappelijke organisaties en burgers.


Forward-looking activities and pilot initiatives, economic and gender analysis, policy monitoring, mutual learning, coordination tools and activities and the development of methodologies for impact assessment and evaluations will also be needed, exploiting direct feedback from stakeholders, enterprises, public authorities, civil society organisations and citizens.

Er zullen toekomstgerichte activiteiten en proefinitiatieven, economische en genderanalyses, beleidsmonitoring, wederzijds leren, coördinatiehulpmiddelen en -activiteiten en de ontwikkeling van methodieken voor effectbeoordeling en evaluaties nodig zijn, waarbij geput moet worden uit de rechtstreekse feedback van belanghebbenden, ondernemingen, overheden, maatschappelijke organisaties en burgers.


However, an in-depth analysis is needed to assess the efficiency of such systems, their synergies with the EU Skills Panorama[15] and whether the involvement of the professional field (in particular professional organisations and enterprises) occurs in a collaborative/deliberative way[16] as this has proven to be important for designing high quality learning outcome based qualifications answering labour market needs.

Toch is een grondige analyse nodig om de efficiëntie te beoordelen van dergelijke systemen en van de synergieën ervan met het EU-vaardigheidspanorama[15], alsook om te beoordelen of de beroepssector (met name beroepsorganisaties en ondernemingen) op basis van onderlinge samenwerking en overleg wordt betrokken[16], aangezien dat belangrijk is gebleken voor de ontwikkeling van hoogwaardige, op leerresultaten gebaseerde kwalificaties die aansluiten bij de behoeften van de arbeidsmarkt.


an overview of past and ongoing European Union cooperation, including an analysis of needs and absorption capacity and lessons learned, and the relevant activities of other donors, where this information is available;

een overzicht van de samenwerking met de Europese Unie in heden en verleden, waarin een analyse van de behoeften, de absorptiecapaciteit, de opgedane ervaring en de activiteiten van andere donoren is opgenomen, voor zover deze informatie beschikbaar is;


It is a continuing cycle of problem analysis, planning and programming, implementation, monitoring, progress assessment, and evaluation that builds on accumulated knowledge and experience, ensuring that new policy approaches learn from past performance, and recognises the need for long term vision in policy making.

Duurzaam stadsbeheer bestaat uit een voortdurende cyclus van probleemanalyse, planning en programmering, tenuitvoerlegging, monitoring, voortgangsevaluaties, en evaluaties die gebaseerd zijn op opgedane kennis en ervaring. Op die manier wordt ervoor gezorgd dat er bij nieuwe beleidsbenaderingen geleerd wordt van de resultaten uit het verleden en wordt de noodzaak van een langetermijnvisie bij het maken van beleid onderkend.


In the context of eAccessibility, recording and analysis of the results of the various programmes in the field of special-needs education; exchange of best practices to help disadvantaged people use ICT to learn (e-Inclusion).

Inventarisatie en analyse, in het kader van eAccessibility, van de resultaten van de verschillende programma's voor het bijzonder onderwijs. Uitwisseling van beste praktijken op het gebied van ICT-opleidingen voor mensen in een achterstandspositie (e-Inclusion).


w