Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Association of secondary school managers
High school head of department
Home economics teacher
Manage secondary school department
Manage secondary school departments
Manages secondary school department
Managing secondary school department
School department head
Secondary school department head
Secondary school head of department
Secondary school schoolteacher
Secondary school teacher

Vertaling van "Managing secondary school department " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
manage secondary school departments | managing secondary school department | manage secondary school department | manages secondary school department

departement van een middelbare school beheren | departement van een secundaire school beheren


high school head of department | school department head | secondary school department head | secondary school head of department

coördinatrice secundair onderwijs | sectievoorzitster | coördinator secundair onderwijs | vakcoördinatrice


home economics teacher | secondary school schoolteacher | secondary school head of department | secondary school teacher

leerkracht voortgezet onderwijs | onderwijsgevende secundair onderwijs | leerkracht voortgezet onderwijs | leraar secundair onderwijs


Association of secondary school managers

Vereniging voor het management in het Voortgezet Onderwijs | VVO [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
This Pilot Project involved 17 secondary schools and 18 primary schools throughout Ireland; supported by all the education partners it focused on evaluating the quality of school planning, the quality of school management and the quality of learning and teaching in the pilot schools.

Bij dit proefproject waren zeventien middelbare en achttien basisscholen betrokken, verspreid over heel Ierland. Het project, dat door alle partners op onderwijsgebied werd ondersteund, was gericht op het evalueren van de kwaliteit van de leerplannen, het schoolbestuur en het onderwijs op de scholen.


IT || 3977 || 242 || A road transport manager needs to successfully pass an examination based on attendance of a specific vocational training course, which is mandatory for candidates not having an upper secondary school diploma.

IT || 3977 || 242 || Een vervoersmanager moet met succes een examen afleggen, gebaseerd op een specifieke beroepsopleiding.


six years of elementary education, three years of lower secondary school, three years of secondary vocational education with rail transport specialisation, as well as a course of 22 days preparing for work as a train manager, a probationary training period of three days under supervision and passing the qualification examination.

zes jaar basisonderwijs, drie jaar lagere middelbare school en drie jaar beroepsopleiding in een secundaire school met vervoer per spoor als specialisatie, plus een studiecyclus van 22 dagen ter voorbereiding op het werk van hoofdconducteur, een beroepsstage van drie dagen onder toezicht en het afleggen van een bekwaamheidsproef.


six years of elementary education, three years of lower secondary school, three years of secondary vocational education with rail transport specialisation, as well as a course of 22 days preparing for work as a train manager, a probationary training period of three days under supervision and passing the qualification examination.

zes jaar basisonderwijs, drie jaar lagere middelbare school en drie jaar beroepsopleiding in een secundaire school met vervoer per spoor als specialisatie, plus een studiecyclus van 22 dagen ter voorbereiding op het werk van hoofdconducteur, een beroepsstage van drie dagen onder toezicht en het afleggen van een bekwaamheidsproef.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
26. Calls on the Member States to organise support programmes for parents, particularly for disadvantaged families, and to promote the allocation of posts for counsellors in each secondary school to assist the social-emotional needs of young people, with a special focus on prevention programmes such as self-esteem enhancement and crisis management;

26. vraagt de lidstaten om ondersteuningsprogramma's op te stellen ten behoeve van ouders en vooral ten behoeve van benadeelde gezinnen, en te zorgen voor counselors op elke middelbare school, die bijstand kunnen verlenen aan jongere met sociale en emotionele problemen, waarbij de nadruk moet worden gelegd op preventieve programma's gebaseerd op ondersteuning van het gevoel van eigenwaarde en maatregelen om crises op te vangen;


26. Calls on the Member States to organise support programmes for parents, particularly for disadvantaged families, and to promote the allocation of posts for counsellors in each secondary school to assist the social-emotional needs of young people, with a special focus on prevention programmes like self-esteem enhancement and crisis management;

26. vraagt de lidstaten om ondersteuningsprogramma's op te stellen ten behoeve van ouders en vooral ten behoeve van benadeelde gezinnen, en te zorgen voor counselors op elke middelbare school, die bijstand kunnen verlenen aan jongere met sociale en emotionele problemen, waarbij de nadruk moet worden gelegd op preventieve programma's gebaseerd op ondersteuning van het gevoel van eigenwaarde en maatregelen om crises op te vangen;


We regret, however, that in its present form with the management philosophy adopted and with the resources currently allocated, this programme has in many cases become an encouragement to stop drinking milk in view of the poor quality and unsatisfactory nature of the products offered in relation to the tastes of pupils in lower secondary school.

We betreuren het echter dat in de huidige vorm met de gekozen managementfilosofie en met de huidige toegekende middelen dit programma in veel opzichten een aanmoediging is geworden om te stoppen met het drinken van melk, gezien de slechte kwaliteit en de onbevredigende aard van de geboden producten in relatie tot de smaak van de leerlingen in het lagere vervolgonderwijs.


The petitioner states that he has taught young children in the Baden-Württemberg Education Department and at senior school level in various Church-owned, but state-aided and state- recognised secondary schools ('Gymnasien'). However, when he applied to the Baden-Württemberg Federal Ministry of Education for a teaching post in a state Gymnasium, he was turned down on the grounds that he did not possess any teaching qualifications recognised by that state.

De indiener stelt dat hij jonge kinderen les heeft gegeven op openbare scholen in Baden-Württemberg en oudere kinderen op verschillende bijzondere lycea die echter door de overheid worden erkend en gesubsidieerd. Toen hij echter bij het Ministerie van Onderwijs van de deelstaat Baden-Württemberg solliciteerde naar een baan als leraar aan een openbaar lyceum, werd hij afgewezen omdat hij geen door die deelstaat erkende lesbevoegdheid bezat.


This argument is strengthened by the fact that the beneficiary organisations are generally small institutions (e.g. primary or secondary schools) with limited administrative back-up and experience of dealing with international project management.

Het argument is des te steekhoudender omdat de ontvangende partijen over het algemeen kleine instellingen zijn (bijv. lagere en middelbare scholen) met beperkte administratieve mogelijkheden en weinig ervaring met internationale projecten.


This Pilot Project involved 17 secondary schools and 18 primary schools throughout Ireland; supported by all the education partners it focused on evaluating the quality of school planning, the quality of school management and the quality of learning and teaching in the pilot schools.

Bij dit proefproject waren zeventien middelbare en achttien basisscholen betrokken, verspreid over heel Ierland. Het project, dat door alle partners op onderwijsgebied werd ondersteund, was gericht op het evalueren van de kwaliteit van de leerplannen, het schoolbestuur en het onderwijs op de scholen.


w