Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
A Digital Single Market Strategy for Europe
DSM Strategy
Design marketing strategy
Digital Single Market Strategy
EU Action Plan on non-proliferation
Footwear and leather goods marketing planning
Internal market strategy for goods and services
Market entry plan
Market entry planning
Market planning
Market planning manager
Marketing plan and strategy
Marketing planning for footwear and leather goods
Plan marketing strategy
Planning a marketing strategy
Planning of market entry
Project marketing strategy
SMS
Single market strategy
Single market strategy for goods and services
Thessaloniki Action Plan

Vertaling van "Marketing plan and strategy " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
development and implementation of marketing plan and strategy | marketing plan and strategy | footwear and leather goods marketing planning | marketing planning for footwear and leather goods

marketingplanning voor schoeisel en lederwaren


planning a marketing strategy | project marketing strategy | design marketing strategy | plan marketing strategy

marketingstrategieën plannen


market entry scheme, market entry strategy | planning of market entry | market entry plan | market entry planning

planning voor toegang tot de markt | planning voor toetreding tot de markt


internal market strategy for goods and services | single market strategy | single market strategy for goods and services | SMS [Abbr.]

strategie voor de eengemaakte markt | strategie voor de eengemaakte markt voor goederen en diensten | strategie voor de interne markt voor goederen en diensten


A Digital Single Market Strategy for Europe | Digital Single Market Strategy | DSM Strategy [Abbr.]

strategie voor een digitale eengemaakte markt | strategie voor een digitale eengemaakte markt voor Europa


Action Plan for the Implementation of the Basic Principles for an EU Strategy against Proliferation of Weapons of Mass Destruction | EU Action Plan on non-proliferation | Thessaloniki Action Plan

Actieplan voor de toepassing van de grondbeginselen voor een EU-strategie tegen de verspreiding van massavernietigingswapens




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Intercultural communication skills are assuming an ever-larger role in global marketing and sales strategies.

Interculturele communicatievaardigheden spelen een steeds grotere rol in wereldwijde marketing- en verkoopstrategieën.


Many states that compete strongly with the Union in global markets are implementing strategies to boost innovation that have much in common with the Lisbon strategy.

Vele landen die op de wereldmarkt sterk met de EU concurreren, voeren strategieën ter bevordering van innovatie die veel gelijkenis vertonen met de strategie van Lissabon.


It has also proposed a reformed EU Data Protection Regulation, to protect citizens’ privacy while facilitating innovation and business within a single market; and a strategy to promote cyber-security and defend EU critical infrastructures and networks, including a draft Directive on Network and Information Security,[8] which is a vital support to the confidence of citizens and consumers in the online environment.

De Commissie heeft bovendien een herziening van de EU-verordening inzake gegevensbescherming voorgesteld. Hiermee wordt de privacy van de burgers beschermd en worden innovatie en zakelijke activiteiten op de eengemaakte markt bevorder. Daarnaast heeft de Commissie een strategie ontwikkeld ter bevordering van de cyberveiligheid en ter bescherming van kritieke infrastructuur en netwerken in de EU[8], hetgeen cruciaal is voor het vertrouwen van de burgers en consumenten in de online-omgeving.


AM. whereas the Single Market Act constituted an important cross-cutting strategy to remedy major remaining shortcomings of the Single Market; whereas this strategy horizontally determined concrete legislative and non-legislative measures with the capacity to unleash unused growth potentials and remove obstacles to the Single Market; whereas some progress in that respect can be noted in the proposals submitted by the Commission, but further efforts in terms of long-term outlook are still necessary; whereas the Commission should, as ...[+++]

AM. overwegende dat de Single Market Act een belangrijke transversale strategie was om ernstige, nog steeds bestaande tekortkomingen van de interne markt te verhelpen; overwegende dat deze strategie de mogelijkheid bood tot het horizontaal uitwerken van concrete wetgevings- en niet-wetgevingsmaatregelen, waardoor ongebruikt groeipotentieel kan worden aangesproken en belemmeringen voor de interne markt kunnen worden weggenomen; overwegende dat er in de door de Commissie ingediende voorstellen in dat opzicht op sommige punten wel vooruitgang te bespeuren is, maar dat er nog m ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
AM.whereas the Single Market Act constituted an important cross-cutting strategy to remedy major remaining shortcomings of the Single Market; whereas this strategy horizontally determined concrete legislative and non-legislative measures with the capacity to unleash unused growth potentials and remove obstacles to the Single Market; whereas some progress in that respect can be noted in the proposals submitted by the Commission, but further efforts in terms of long-term outlook are still necessary; whereas the Commission should, as ...[+++]

AM. overwegende dat de Single Market Act een belangrijke transversale strategie was om ernstige, nog steeds bestaande tekortkomingen van de interne markt te verhelpen; overwegende dat deze strategie de mogelijkheid bood tot het horizontaal uitwerken van concrete wetgevings- en niet-wetgevingsmaatregelen, waardoor ongebruikt groeipotentieel kan worden aangesproken en belemmeringen voor de interne markt kunnen worden weggenomen; overwegende dat er in de door de Commissie ingediende voorstellen in dat opzicht op sommige punten wel vooruitgang te bespeuren is, maar dat er nog m ...[+++]


73. Suggests to the Commission that the single market strategy should comprise four main stages: the first to include an evaluation or health check of the current situation to assess the degree of distortion and strain that the various stakeholders in the single market have suffered, notably as a result of the crisis; the second to see the launch of a consolidation process, tying up loose ends; the third to entail development and improvement of the single market; and the fourth to concentrate on the longer-term ...[+++]

73. raadt de Commissie aan de strategie voor de interne markt in vier hoofdfasen onder te verdelen: een eerste fase die een evaluatie of check-up van de huidige situatie omvat, om vast te stellen met welke verstoringen en spanningen de verschillende belanghebbenden op de interne markt te maken hebben (gehad), met name als gevolg van de crisis; een tweede fase voor de lancering van een consolidatieproces om onvolkomenheden glad te strijken; een derde fase bestaande uit de verdere ontwikkeling en verbetering van de interne markt; en ...[+++]


73. Suggests to the Commission that the single market strategy should comprise four main stages: the first to include an evaluation or health check of the current situation to assess the degree of distortion and strain that the various stakeholders in the single market have suffered, notably as a result of the crisis; the second to see the launch of a consolidation process, tying up loose ends; the third to entail development and improvement of the single market; and the fourth to concentrate on the longer-term ...[+++]

73. raadt de Commissie aan de strategie voor de interne markt in vier hoofdfasen onder te verdelen: een eerste fase die een evaluatie of check-up van de huidige situatie omvat, om vast te stellen met welke verstoringen en spanningen de verschillende belanghebbenden op de interne markt te maken hebben (gehad), met name als gevolg van de crisis; een tweede fase voor de lancering van een consolidatieproces om onvolkomenheden glad te strijken; een derde fase bestaande uit de verdere ontwikkeling en verbetering van de interne markt; en ...[+++]


Liberalisation may be accompanied by aggressive and misleading marketing and selling strategies used by energy companies to pressurize consumers to switch.

Liberalisering kan gepaard gaan met agressieve en misleidende marketing en verkoopstrategieën die energiebedrijven hanteren om druk uit te oefenen op consumenten om van leverancier te veranderen.


9. Strongly urges the Commission to develop a strategy for Belarus within their ‘Wider Europe’ proposal for the democratisation and the development of a social market economy; the strategy should be based on positive results of the TACIS programme in Belarus (dated 12 December 1997)

9. dringt er met klem bij de Commissie op aan om in haar voorstel voor een "Groter Europa" een speciale strategie te ontwikkelen voor de democratisering en de ontwikkeling van een sociale markteconomie in Wit-Rusland; deze strategie moet uitgaan van de positieve resultaten van het TACIS-programma in Wit-Rusland (decreet van 12 december 1997)


(a) analysing the nature of the market, including the industrial and economic segmentation of the sector (main manufacturers, market shares, imports, etc.), characterising the different types of the product, analysing the possibilities of successfully marketing the Eco-labelled products, and proposing an appropriate marketing and communication strategy.

a) analyse van de markt, met inbegrip van de industriële en economische segmentering van de sector (belangrijkste fabrikanten, marktaandelen, invoer, enz.), waarbij de verschillende soorten producten worden gekarakteriseerd, de mogelijkheden om de producten met milieukeur met succes op de markt te brengen worden geanalyseerd en een adequate strategie voor marketing en communicatie wordt voorgesteld.


w