Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Head teacher of secondary school
Headmaster of primary school
Headteacher of primary school
Kindergarten director
Nursery School head teacher's certificate
Nursery school head teacher
Nursery school headmaster
Nursery teacher training school
Preschool head teacher
Primary education headteacher
Primary school head teacher
Secondary school director
Secondary school head teacher
Secondary school principal

Vertaling van "Nursery school head teacher " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
Nursery School head teacher's certificate

akte hoofdleidster


kindergarten director | preschool head teacher | nursery school head teacher | nursery school headmaster

directrice kinderdagverblijf | locatiedirectrice kleuterschool | directeur kleuterschool | peuterspeelzaalleider


..head teacher, nursery school | head, nursery school

hoofdleidster


head teacher of secondary school | secondary school director | secondary school head teacher | secondary school principal

algemeen directrice secundair onderwijs | directrice voortgezet onderwijs | directeur voortgezet onderwijs | rector


headteacher of primary school | primary education headteacher | headmaster of primary school | primary school head teacher

directrice basisonderwijs | schooldirectrice | directeur basisonderwijs | hoofdonderwijzeres


nursery teacher training school

k l o s | Kleuterleidster-opleidingsschool
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Further training needs to be provided not only to teachers and school heads but also to the real-life educators of children and young people outside the educational setting, e.g. their parents, the community and non-formal education providers.

Niet alleen leraren en schoolhoofden moeten meer opleiding krijgen, maar ook de personen die kinderen en jongeren in het echte leven, buiten de schoolmuren, helpen opvoeden, bijv. hun ouders, de gemeenschap en aanbieders van niet-formeel onderwijs.


Improving the status of teachers and school heads and supporting them is fundamental in improving education.

De status van leraren en schoolhoofden moet verbeterd worden. Hen ondersteunen is cruciaal voor de verbetering van het onderwijs.


eTwinning offers a platform for school staff (such as teachers, head teachers, librarians) to communicate, collaborate and develop projects as part of a learning community in Europe.

eTwinnig biedt schoolpersoneel (leerkrachten, directeuren, bibliothecarissen) een platform om te communiceren, samen te werken en projecten te ontwikkelen binnen een Europese leergemeenschap.


The report provides an overview of five main topics: 1) Curriculum aims and organisation; 2) Student and parent participation in schools; 3) School culture and student participation in society; 4) Assessment and evaluation; 5) Support for teachers and school heads.

Het verslag bevat een overzicht van vijf hoofdonderwerpen: 1) doelstellingen en opzet van de leerplannen, 2) participatie van leerlingen en ouders op scholen, 3) schoolcultuur en maatschappelijke participatie van leerlingen, 4) beoordeling en evaluatie, en 5) steun voor leraren en schooldirecteuren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
School head teachers and education authorities are increasingly recognising just how valuable it is to make it easier for schools to interact and learn from each other throughout Europe.

Schoolhoofden en onderwijsinstanties worden zich er steeds meer van bewust hoe belangrijk het is dat scholen in heel Europa contacten leggen en van elkaar leren.


H. whereas in March 2007 the Polish Deputy Prime Minister and Minister for Education announced draft legislation punishing "homosexual propaganda" in schools, and illustrated its content, which is to provide for dismissing, fining or imprisoning school heads, teachers and pupils in the event of LGBT rights "activism" in schools,

H. overwegende dat de vice-premier en de minister van Onderwijs van de Poolse regering een wetsontwerp hebben aangekondigd waarin "homoseksuele propaganda" op scholen strafbaar wordt gesteld, en nader hebben toegelicht wat dat wetsontwerp gaat inhouden, namelijk de bepaling dat schooldirecteuren, leraren en leerlingen kunnen worden bestraft met ontslag/verwijdering, boetes of gevangenisstraf als er op scholen wordt geijverd voor de LGBT-rechten,


In criminal proceedings currently at the preliminary enquiries stage, a nursery school teacher is charged with a number of offences of abusing disciplinary procedures against a number of her pupils, who, at the time of the facts, were aged less than five years.

In het kader van een strafprocedure, die zich in het stadium van het voorgerechtelijk onderzoek bevindt, wordt een kleuterleidster ervan verdacht, herhaaldelijk misbruik van disciplinaire maatregelen te hebben gemaakt jegens sommige van haar leerlingen die ten tijde van de feiten jonger dan vijf jaar waren.


6. Staff Development and Teacher Education It is important to continue to develop well planned and resourced in- career development programmes for Principals or Head Teachers, specialists, middle management and for full school staffs as part of a process of whole school development.

6. Personeelsbijscholing en docentenopleiding Het is belangrijk dat verder wordt gewerkt aan een goede planning van en de nodige middelen voor loopbaanontwikkelingsprogramma's voor schoolhoofden, directeuren of rectoren, gespecialiseerde leerkrachten, het "middle management" en het voltallige schoolpersoneel als onderdeel van een "totaalschool"-ontwikkelingsproces.


Central to the success of the "Whole School" approach is the school plan, objectives or mission statement which is devised collaboratively by the Principal or Head Teacher, with his colleagues, parents, pupils and school management.

Centraal voor het welslagen van de "totaalschool"-aanpak zijn het leerplan, de doelstellingen of het beginselplan die het schoolhoofd, de directeur of de rector opstelt in samenwerking met zijn collega's, de ouders, de leerlingen en de schoolleiding.


In Italy [30], for instance, a four-year programme was launched in April 1997 to allow 15 000 schools, from nursery to secondary level, to purchase telematics multimedia equipment for teachers and learners.

Zo is in april 1997 in Italië [30] een programma met een duur van 4 jaar gestart met het oog op de aankoop van telematische multimedia-apparatuur voor de leerkrachten en de leerlingen in 15.000 scholen, gaande van de kleuterschool tot het middelbaar onderwijs.


w