Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Bank officer
Coordinator of student financial support
Coordinator of student financial support services
Financial support officer
Mail service clerk
Mail services counter clerk
Persons employed by consular posts
Post office banking
Post office counter clerk
Post office financial services
Postal-cheque service
Self-service kiosk
Self-service office
Self-service post office
Self-service postal centre
Service personnel of consular offices
Student financial support coordinator

Vertaling van "Post office financial services " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
post office financial services [ postal-cheque service | post office banking ]

financiële dienst van de post [ postgirodienst | uitoefening van het bankbedrijf door de post ]


self-service kiosk | self-service office | self-service post office | self-service postal centre

stil postkantoor | zelfbedieningkantoor | zelfbedieningskantoor | zelfbedieningspostkantoor | zelfbedieningsruimte


mail service clerk | mail services counter clerk | counter clerk, post office | post office counter clerk

medewerkster postagentschap | verkoopmedewerkster postkantoor | loketbediende postkantoor | verkoopmedewerker postkantoor


bank clerk/financial services clerk(m/f) | bank officer

medewerker banken en andere financiële instellingen(m/v)


coordinator of student financial support | coordinator of student financial support services | financial support officer | student financial support coordinator

adviescoördinator studentenleningen | consultant subsidieadvies | adviseur studentenleningen | subsidieadviseur


persons employed by consular posts | service personnel of consular offices

personeel van consulaten
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Those reports should include at least an assessment of settlement efficiency, internalised settlement, cross-border provision of services, the reasons for the rejection of access rights and any other substantive barriers to competition in post-trade financial services including any barriers arising from the inappropriate use of licensing arrangements, appropriateness of penalties for settlement fails, in particular the need for add ...[+++]

Die verslagen dienen ten minste een beoordeling te bevatten van de afwikkelingsefficiëntie, de interne afwikkelingsoperaties, de grensoverschrijdende verrichting van diensten, de gronden op basis waarvan toegangsrechten zijn afgewezen alsook alle andere aanzienlijke belemmeringen voor mededinging in posttransactionele financiële diensten, waaronder alle belemmeringen die voortvloeien uit ongepast gebruik van regelingen voor vergunningverlening, gepastheid van bij mislukte afwikkelingsoperaties opgelegde sancties, in het bijzonder de noodzaak van extra flexibiliteit voor sancties bij mislukte afwikkelingsoperaties met betrekking tot niet- ...[+++]


The latter are a (possible) directive on post-trade financial services (clearing and settlement), the new Insurance Solvency framework and a (possible) legislative proposal on payments (see Annex II).This preparation involves both thorough impact assessments and wide stakeholders’ consultations.

Deze in voorbereiding zijnde maatregelen omvatten onder meer een (mogelijke) richtlijn inzake financiële diensten die na de handel worden verricht (clearing en afwikkeling), de nieuwe solvabiliteitsregeling voor verzekeringsondernemingen en een (eventueel) wetgevingsvoorstel inzake betalingen (zie bijlage II). In het kader van de voorbereiding van deze maatregelen dienen grondige effectbeoordelingen te worden uitgevoerd en brede raadplegingen van belanghebbenden plaats te vinden.


the handling of access requests in Articles 49, 52 and 53 to identify the reasons for rejection of access requests by CSDs, CCPs and trading venues any trends in such rejections and ways in which the risks identified could be mitigated in future so as to allow for access to be granted, and any other substantive barriers to competition in post-trade financial services.

de behandeling van toegangsverzoeken als bedoeld in de artikelen 47, 52 en 53, om na te gaan waarom toegangsverzoeken van CSD’s, CTP’s en handelsplatforms, worden geweigerd, en hoe de geconstateerde risico’s in de toekomst kunnen worden beperkt teneinde toegangsverzoeken ingewilligd te krijgen, alsook van andere aanzienlijke belemmeringen van de mededinging in posttransactionele financiële diensten.


These reports should include at least an assessment of settlement efficiency, internalised settlement, cross-border provision of services, the reasons for the rejection of access rights and any other material barriers to competition in post-trade financial services including any arising from the inappropriate use of licensing arrangements, appropriateness of penalties for settlement fails, in particular the need for additional flex ...[+++]

Dit verslag dient ten minste een beoordeling te bevatten van de afwikkelingsefficiëntie, de interne afwikkelingsoperaties, de grensoverschrijdende verrichting van diensten, de gronden op basis waarvan toegangsrechten zijn afgewezen alsook alle andere materiële belemmeringen voor mededinging in posttransactionele financiële diensten, waaronder alle belemmeringen die voortvloeien uit ongepast gebruik van regelingen voor vergunningverlening, gepastheid van bij mislukte afwikkelingsoperaties opgelegde sancties, in het bijzonder de noodzaak van extra flexibiliteit voor bij mislukte afwikkelingsoperaties opgelegde sancties met betrekking tot n ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Where those reports demonstrate ongoing barriers to competition in post-trade financial services in such a way that poses systemic risk and an implicit taxpayer guarantee to financial market infrastructure the Commission should put forward legislative proposals.

Wanneer uit deze rapporten blijkt dat de concurrentie in posttransactionele financiële diensten nog steeds wordt belemmerd op een zodanige wijze dat dit een systeemrisico oplevert en dat de belastingbetaler impliciet garant moet staan voor de financiële marktinfrastructuur, dient de Commissie met wetgevingsvoorstellen te komen.


(47a) ESMA should closely monitor, and report annually report to the Commission on, access to financial market infrastructure licensing arrangements and any negative impacts on the establishment of a competitive internal market in post-trade financial services, in particular where the use of such licences may be used to prevent competition from other trading venues and CCPs.

(47 bis) De ESMA dient nauwlettend toe te zien op en jaarlijks aan de Commissie verslag uit te brengen over licentieovereenkomsten voor toegang tot de financiële marktinfrastructuren en de eventuele negatieve gevolgen daarvan voor de totstandbrenging van een concurrerende interne markt in posttransactionele financiële diensten, met name wanneer deze licenties kunnen worden gebruikt om concurrentie van andere handelsplatforms en ctp's tegen te gaan.


The fact that rural areas have a deficient infrastructure – a shortage of roads, post offices, medical services, fire services and emergency doctors – has been well known for a long time.

Het feit dat plattelandsgebieden een ontoereikende infrastructuur hebben – te weinig wegen, postkantoren, medische diensten, brandweer en spoedartsen – is al lange tijd bekend.


Whenever necessary to protect the interest of users and/or to promote effective competition, and in the light of national conditions and national legislation, Member States shall ensure that transparent, non-discriminatory access conditions are available to elements of postal infrastructure or services provided within the scope of the universal service, such as postcode system, address database, post office boxes, delivery boxes, information on change of address, re-direct ...[+++]

De lidstaten dragen er zorg voor dat, wanneer zulks noodzakelijk is om de belangen van de gebruikers te beschermen en/of de daadwerkelijke mededinging te waarborgen, en in het licht van de nationale omstandigheden en de nationale wetgeving is vereist, er op transparante, niet-discriminerende grondslag toegang wordt geboden tot onderdelen van de postinfrastructuur of diensten die binnen de werkingssfeer van de universele dienst vallen, zoals het postcodesysteem, de adresdatabank, de postbussen, de bussen voor de bestelling van zendingen, de informatie over adreswijzigingen, de doorzenddienst en de dienst terugzending naar de afzender.


Includes poste restante services, telegram services and post office counter services, such as sales of stamps, money orders etc. Postal services are often, but not exclusively, supplied by national postal administrations.

Omvat poste-restantediensten, telegramdiensten en loketdiensten in postkantoren, zoals postzegelverkoop, betalingsmandaten enz. Postdiensten worden vaak, maar niet uitsluitend, door nationale postbedrijven verricht.


Includes poste restante services, telegram services and post office counter services, such as sales of stamps, money orders etc. Postal services are often, but not exclusively, supplied by national postal administrations.

Omvat poste-restantediensten, telegramdiensten en loketdiensten in postkantoren, zoals postzegelverkoop, betalingsmandaten enz. Postdiensten worden vaak, maar niet uitsluitend, door nationale postbedrijven verstrekt.


w