Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Air-taxi pilot
Light aircraft pilot
PPL
Private Pilot's Licence 1st Class
Private aeroplane captain
Private pilot
Private pilot licence
Private pilot's licence
Private pilot's licence 2nd class
Provide advice on pilot licensing processes

Vertaling van "Private pilot licence " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
private pilot licence | private pilot's licence | PPL [Abbr.]

vergunning privaat bestuurder


advise individuals on the requirements for a pilot's licence | provide advice on how to make an application for a pilot's licence | provide advice on pilot licence application procedures | provide advice on pilot licensing processes

advies geven over aanvraagprocedures voor vliegvergunningen | raad geven over aanvraagprocedures voor vliegvergunningen




private pilot's licence 2nd class

beperkt vliegbewijs A


air-taxi pilot | private aeroplane captain | light aircraft pilot | private pilot

pilote lichte vliegtuigen | pilote privévliegtuigen | piloot lichte vliegtuigen | privépiloot
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
In addition, on the basis of feedback from Member States and stakeholders it has been found that the requirements of Annex VII of Regulation (EU) No 1178/2011 may be disproportionate to the activity and associated risk of training organisations providing training only for the light aircraft pilot licence, private pilot licence, balloon pilot licence and sailplane pilot licence.

Op basis van feedback van de lidstaten en belanghebbenden is voorts ook vastgesteld dat de eisen van bijlage VII van Verordening (EU) nr. 1178/2011 mogelijk niet in verhouding staan tot de activiteiten en de daaraan verbonden risico's van opleidingsorganisaties die alleen opleidingen verzorgen voor het verkrijgen van het bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger, het bewijs van bevoegdheid als privépiloot, het bewijs van bevoegdheid voor luchtballonnen en het bewijs van bevoegdheid voor zweefvliegtuigen.


JAR-compliant training organisations shall be allowed to provide training for a Part-FCL private pilot licence (PPL), for the associated ratings included in the registration and for a light aircraft pilot licence (LAPL) until 8 April 2018 without complying with the provisions of Annex VI and VII, provided that they were registered before 8 April 2015’.

JAR-conforme opleidingsorganisaties mogen opleidingen verstrekken voor het verkrijgen van een bewijs van bevoegdheid als privépiloot overeenkomstig deel-FCL (PPL), voor de bijbehorende bevoegdverklaringen die zijn opgenomen in de registratie, en voor een bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger (LAPL) tot 8 april 2018, zonder dat zij hoeven te voldoen aan de bepalingen van bijlagen VI en VII, voor zover ze vóór 8 april 2015 zijn geregistreerd”.


An applicant having passed the theoretical knowledge examination for an airline transport pilot licence shall be credited with the theoretical knowledge requirements for the light aircraft pilot licence, the private pilot licence, the commercial pilot licence and, except in the case of helicopters, the IR and the EIR in the same category of aircraft’.

Een kandidaat die is geslaagd voor het theorie-examen voor een bewijs van bevoegdheid als verkeerspiloot heeft recht op vrijstelling van de vereiste theoriekennis voor een LAPL, het bewijs van bevoegdheid als privépiloot, het bewijs van bevoegdheid als beroepspiloot en, behalve wat betreft helikopters, de IR en de EIR voor dezelfde categorie luchtvaartuigen”.


And in some Member States the criteria relating to licences for private leisure pilots do not even meet the minimum requirements set by the ICAO.

Bovendien voldoen in sommige lidstaten de criteria voor de vergunningen van particuliere piloten die pleziervluchten verzorgen niet eens aan de door de ICAO opgelegde minimumeisen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Annexes VI and VII to training organisations providing training only for the light aircraft pilot licence, private pilot licence, balloon pilot licence or sailplane pilot licence until 8 April 2015;

bijlagen VI en VII voor opleidingsorganisaties die alleen opleidingen verzorgen met het oog op het verkrijgen van het bewijs van bevoegdheid als recreatief vlieger, het bewijs van bevoegdheid als privévlieger, het bewijs van bevoegdheid als ballonvaarder of het bewijs van bevoegdheid als zweefvlieger, tot uiterlijk 8 april 2015;


3. JAR-compliant training organisations registered in a Member State before this Regulation applies shall be allowed to provide training for a JAR-compliant private pilot licence (PPL).

3. JAR-conforme opleidingsorganisaties die in een lidstaat worden geregistreerd vóór deze verordening van toepassing wordt, mogen opleiding verzorgen voor een JAR-conform bewijs van bevoegdheid als privévlieger (PPL).


So allow me to draw a parallel with the licences of professional and private pilotsa text which will be debated before the summer – because pilots, of whom I am one, face a dilemma.

Laat ik daarom een parallel trekken met de vliegbewijzen voor privévliegers en beroepsvliegers – een tekst die vóór de zomer behandeld zal worden – want de piloten – waaronder ikzelf – staan voor een dilemma.


In developing a harmonised European pilots licence, the European Aviation Safety Agency is about to wipe out the IMC rating, leaving many private pilots unable to fly unless they can guarantee cloudless skies for the entirety of their trip.

Als gevolg van het geharmoniseerde Europees vliegbewijs waaraan het Europees Agentschap voor de veiligheid van de luchtvaart werkt, dreigt de IMC-rating te verdwijnen, waardoor veel privévliegers alleen nog maar mogen vliegen als ze kunnen garanderen dat de hemel gedurende hun hele vlucht helder blijft.


This is a vital safety rating that enables holders to fly on instruments in cloud and poor visibility, which is not permitted by the private pilot’s licence.

Dit is een belangrijke veiligheidsbeoordeling die houders in staat stelt bij bewolking en slecht zicht op instrumenten te vliegen, wat op grond van het vliegbewijs voor privévliegers niet toegestaan is.


The proposed amendments set more relaxed standards for the issuance of private pilot licences and less strict rules for this type of activity, allowing authorised bodies, for example, pilots' associations, to issue ‘amateur light aircraft pilot licences’.

Met de voorgestelde wijzigingen worden de normen voor de afgifte van vergunningen aan privépiloten versoepeld en wordt dit type activiteit aan minder strenge regels gebonden, waarbij bevoegde organen, zoals pilotenverenigingen, toegestaan wordt om speciale pilotenvergunningen af te geven voor het verrichten van niet-commerciële vluchten met lichte vliegtuigen.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Private pilot licence' ->

Date index: 2023-07-28
w