Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Administer managerial skills
Adopt content management system software
Computerised personnel management system
Computerised staff management system
Conduct dealership management system
Content management system software use
Dealership management system operation
EDM
EDMS
Electronic data management
Electronic document management
Electronic document management system
Fisheries conservation
Fishery management
Fishery planning
Fishery system
Fishing management
Fishing system
Machine-readable data
Management and control system
Management and monitoring system
Management information system
Management of fish resources
Operate a dealership management system
Operate dealership management system
Own management skills
System for managing skills
Use a content management system software
Use content management system software
Utilise management skills
Utilise managerial skills

Vertaling van "System for managing skills " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
system for managing skills

beheerssysteem voor kennis en capaciteiten | beheersysteem voor kennis en kunde


administer managerial skills | utilise management skills | own management skills | utilise managerial skills

managementvaardigheden bezitten


adopt content management system software | use a content management system software | content management system software use | use content management system software

CMS-software gebruiken | software voor contentmanagementsystemen gebruiken


conduct dealership management system | dealership management system operation | operate a dealership management system | operate dealership management system

beheersysteem voor dealers gebruiken


fishery management [ fishery planning | fishery system | fishing management | fishing system | management of fish resources | Fisheries conservation(STW) ]

visserijbeheer [ instandhouding van de visbestanden | instandhouding van de visreserves | planning van de visserij | visserijstelsel ]


management information system

informatiesysteem voor bedrijfsbeheer


Definition: The disorders included in this block have in common: (a) onset invariably during infancy or childhood; (b) impairment or delay in development of functions that are strongly related to biological maturation of the central nervous system; and (c) a steady course without remissions and relapses. In most cases, the functions affected include language, visuo-spatial skills, and motor coordination. Usually, the delay or impairment has been present from as early ...[+++]

Omschrijving: De stoornissen onder F80-F89 hebben gemeen: a) een onveranderlijk begin in de (vroege) kindertijd; b) een stoornis of vertraging van de ontwikkeling van functies die sterk zijn verbonden met de biologische rijping van het centraal zenuwstelsel; en c) een stabiel verloop zonder remissie en opleving. In de meeste gevallen omvatten de getroffen functies die van de taalbeheersing, visueel-ruimtelijke vaardigheden en motorische coördinatie. Doorgaans is de vertraging of stoornis aanwezig geweest vanaf het moment dat deze betrouwbaar kon worden vastgesteld en zal deze geleidelijk afnemen naarmate de kinderen ouder worden hoewel er op volwassen ...[+++]


electronic document management [ EDM | EDMS | electronic data management | electronic document management system | Machine-readable data(ECLAS) ]

elektronisch document management [ EDM | EDMS | electronic data management | elektronisch document management systeem | geautomatiseerd gegevensbeheer ]


management and control system | management and monitoring system

beheer-en controlesysteem


computerised personnel management system | computerised staff management system

geïnformatiseerd personeelsbeheer | geïnformatiseerd systeem voor het personeelsbeheer
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
On a broader front, the investment in new systems will build skills that will be readily transferable to the management of other Community Funds.

Meer in het algemeen zal de investering in nieuwe systemen ervaring opleveren die eenvoudig kan worden toegepast bij het beheer van andere communautaire middelen.


Facilitating the adaptation of the workforce and of education and training systems requires targeted intervention by public authorities to avoid skills bottlenecks, support occupational transitions and enhance the responsiveness of the education and training systems to emerging skill and qualification demands.

De bevordering van de aanpassing van de arbeidskrachten en van de onderwijs- en opleidingsstelsels vereist een doelgericht optreden van de overheid om vaardigheidsknelpunten te voorkomen, het veranderen van baan te ondersteunen en de onderwijs- en opleidingsstelsels beter te laten inspelen op de vraag naar nieuwe vaardigheden en kwalificaties.


Although each Member State could continue to have its own national system for highly skilled workers, this would not increase the attractiveness of the EU as a whole.

Hoewel elke lidstaat zijn eigen nationale stelsel voor hooggekwalificeerde werknemers zou kunnen behouden, zou dit de aantrekkelijkheid van de EU in haar geheel niet bevorderen.


The EU’s current immigration system for highly skilled workers is not well equipped for the current and future challenges.

Het huidige immigratiestelsel van de EU voor hooggekwalificeerde werknemers is onvoldoende toegerust om de huidige en toekomstige uitdagingen aan te gaan.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
20. STRESSES that Member States should focus on establishing appropriate framework conditions for strong, smart, sustainable and inclusive growth also in the longer term, focusing on conditions driving innovation, including new technologies and public and private RD investment; raising performance in education and training systems and overall skills levels; and tapping the potential of a sustainable economy, so as to contribute both to overall resource efficiency and environmental benefits.

20. ONDERSTREEPT dat de lidstaten zich moeten toespitsen op het scheppen van passende kaderomstandigheden voor sterke, slimme, duurzame en inclusieve groei, ook op langere termijn, door zich te richten op omstandigheden die innovatie stimuleren, onder meer nieuwe technologieën en publieke en particuliere investeringen in OO, op het verhogen van het prestatiepeil van onderwijs- en opleidingssystemen en kwalificaties in het algemeen; en door het potentieel van een duurzame economie te ontsluiten, om bij te dragen tot algehele hulpbronnenefficiëntie en ecologische voordelen.


This outlines the measures which Member States need to take to ensure education and training systems deliver the skills required in the modern workplace.

Het gaat hier om de maatregelen die de lidstaten moeten nemen om ervoor te zorgen dat onderwijs- en opleidingsstelsels de vereiste vaardigheden voor de moderne werkplek leveren.


The specific objectives are to: (1) create a well-functioning EU immigration system for highly skilled TCNs, (2), increase the number of highly skilled TCNs admitted based on demand, (3) harmonise and simplify the admission of highly skilled TCNs, (4) promote integration of highly skilled TCNs and their families with favourable residence conditions and rights, (5) improve possibilities for intra-EU mobility, and (6) develop the BC brand and the attractiveness of the EU as a destination for highly skilled TCNs.

De specifieke doelstellingen zijn: 1) een goed functionerend EU-immigratiestelsel voor hooggekwalificeerde onderdanen van derde landen tot stand brengen, 2) het aantal hooggekwalificeerde onderdanen van derde landen die op grond van de vraag worden toegelaten, doen toenemen, 3) de toelating van hooggekwalificeerde onderdanen van derde landen harmoniseren en vereenvoudigen, 4) de integratie van hooggekwalificeerde onderdanen van derde landen en hun gezin bevorderen met gunstige verblijfsvoorwaarden en -rechten, 5) de mogelijkheden voor mobiliteit binnen de EU verbeteren en 6) het blauwekaartmerk ontwikkelen en de EU aantrekkelijker maken ...[+++]


Development of volunteer self-help groups to address local issues (drugs, home/school liaison, etc.), and to encourage the involvement of tenants in the management of their estate Manchester Manchester Social integration of City Council (UK) disaffected young people via their interests in arcades and computer games in urban communities where there are three generations of unemployed Norfolk Adult Norfolk Family basic skills programme Education (UK) (communication, first aid, Service budgeting, helping children with their learning, etc ...[+++]

Ontwikkeling van vrijwillige zelfhulp groepen die lokale problemen aanpakken (drugs, contacten tussen thuis en school, enz.), en huurders te betrekken bij het beheer van hun woonomgeving Manchester City Manchester Sociale integratie van vervreemde Council (UK) jongeren via hun voorkeur voor winkelgalerijen en computerspelen, in stedelijke samenlevingen met drie generaties werklozen Norfolk Adult Norfolk programma huishoudelijke Education basisvaardigheden (communicatie, eerste Service (Dienst hulp, budgetteren, kinderen helpen met volwassenen- huiswerk, enz.) voor volwassenen met onderwijs) grote analfabetisme-problemen Safe Start Londen ...[+++]


The Single Programming Document, produced in partnership with the federal and Länder authorities, focuses on the following aspects: Concentration on target groups which tend to be neglected by company training plans: Nearly half the available resources (ECU 47 million) have been earmarked for skill training for groups of employees traditionally neglected by company training plans, i.e. unskilled and semi-skilled workers, skilled workers whose skills are not used to capacity, short-time workers, and skilled workers and management staff in small and ...[+++]

Het enig programmeringsdocument, dat in het kader van het partnerschap met de autoriteiten van de Bondsregering en die van de deelstaten werd opgesteld, concentreert zich op de volgende punten: Prioritaire aandacht voor doelgroepen die in de bedrijfsopleidingsprogramma's minder aandacht krijgen: Bijna de helft van de beschikbare middelen (i.c. 47 miljoen ecu) wordt gebruikt voor de opleiding van werknemerscategorieën die in de opleidingsprogramma's van de bedrijven traditioneel minder aandacht krijgen. Tot deze groepen behoren ongeschoolde en halfgeschoolde werknemers, vakarbeiders die op een te laag niveau werkzaam zijn, deeltijdwerkers ...[+++]


Examples are project management skills or ICT skills acquired at work; languages learned and intercultural skills acquired during a stay in another country; ICT skills acquired outside work, skills acquired through volunteering, cultural activities, sports, youth work and through activities at home (e.g. taking care of a child).

Hierbij kan het gaan om vaardigheden op het gebied van projectbeheer en ICT die worden verworven op de werkplek; talenkennis en interculturele vaardigheden die zijn verworven tijdens een verblijf in een ander land; ICT-vaardigheden die zijn verworven buiten het werk, door vrijwilligerswerk, culturele activiteiten, sport, jongerenwerk en door activiteiten thuis (bv. de verzorging van een kind).


w