Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Call centre quality analyst
Call centre quality assurance auditor
Call centre quality audit associate
Call centre quality auditor
Call quality assurance administration
Call quality assurance management
Call quality assurance oversight
Call quality assurance regulation
Educate staff on call quality assurance
Instruct staff on call quality assurance
Teach staff on call quality assurance
Train staff on call quality assurance

Vertaling van "Teach staff on call quality assurance " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
educate staff on call quality assurance | instruct staff on call quality assurance | teach staff on call quality assurance | train staff on call quality assurance

medewerkers opleiden over kwaliteitsborging van oproepen | personeel opleiden over kwaliteitsborging van oproepen


call quality assurance oversight | call quality assurance regulation | call quality assurance administration | call quality assurance management

kwaliteitsborging van oproepen


call centre quality assurance auditor | call centre quality audit associate | call centre quality analyst | call centre quality auditor

auditor kwaliteit in een callcenter | auditor kwaliteitszorg in een callcenter | kwaliteitsauditor callcenter | kwaliteitsauditor in een callcenter
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
28. Notes that the mobility of students, teachers, researchers and non-teaching staff is one of the main priorities of the Bologna Process; calls on the Member States to increase opportunities for and quality of mobility, and highlights the need to strengthen the implementation of the Mobility Strategy 2020 for EHEA and also to reach the quantitative ta ...[+++]

28. merkt op dat de mobiliteit van studenten, docenten, onderzoekers en niet-onderwijzend personeel een van de belangrijkste prioriteiten van het Bologna-proces vormt; verzoekt de lidstaten de mogelijkheden voor en de kwaliteit van de mobiliteit te verbeteren, en benadrukt dat er meer aandacht moet worden besteed aan de tenuitvoerlegging van de mobiliteitsstrategie 2020 en dat de kwantitatieve doelstelling van 20 % voor studentenmobiliteit uiterlijk in 2020 moet zijn gehaald; benadrukt in dit verband de cruciale rol van het Erasmus+-programma en van Horizon 2020, en het belang van de soepele en efficiënte tenuitvoerlegging en bevorderi ...[+++]


28. Notes that the mobility of students, teachers, researchers and non-teaching staff is one of the main priorities of the Bologna Process; calls on the Member States to increase opportunities for and quality of mobility, and highlights the need to strengthen the implementation of the Mobility Strategy 2020 for EHEA and also to reach the quantitative ta ...[+++]

28. merkt op dat de mobiliteit van studenten, docenten, onderzoekers en niet-onderwijzend personeel een van de belangrijkste prioriteiten van het Bologna-proces vormt; verzoekt de lidstaten de mogelijkheden voor en de kwaliteit van de mobiliteit te verbeteren, en benadrukt dat er meer aandacht moet worden besteed aan de tenuitvoerlegging van de mobiliteitsstrategie 2020 en dat de kwantitatieve doelstelling van 20 % voor studentenmobiliteit uiterlijk in 2020 moet zijn gehaald; benadrukt in dit verband de cruciale rol van het Erasmus+-programma en van Horizon 2020, en het belang van de soepele en efficiënte tenuitvoerlegging en bevorderi ...[+++]


The group, chaired by former President of Ireland Mary McAleese, makes 16 recommendations (see Annex 1) which include a call for mandatory certified training for professors and other higher education teaching staff, more focus on helping students to develop entrepreneurial and innovative skills, and the creation of a European Academy of Teaching and Learning.

De groep, die wordt voorgezeten door Mary McAleese, voormalig president van Ierland, doet 16 aanbevelingen (zie bijlage 1), waaronder een oproep om hoogleraren en ander onderwijzend personeel in het hoger onderwijs een verplichte gecertificeerde opleiding te laten volgen, meer aandacht te besteden aan het begeleiden van jongeren bij het ontwikkelen van ondernemingszin en innovatieve vaardigheden, en de oprichting van een Europese Academie voor onderwijzen en leren.


(2) The Council Recommendation called for support to and, where necessary, the establishment of transparent quality assurance systems, and almost all Member States have set up national assurance systems and have initiated or enabled the establishment of one or more quality assurance or accreditation agencies.

(2) In de aanbeveling van de Raad is om ondersteuning voor en, indien nodig, om de ontwikkeling van transparante kwaliteitsborgingssystemen verzocht. Bijna alle lidstaten hebben nationale kwaliteitsborgingssystemen opgezet en de oprichting van een of meer organisaties voor kwaliteitsborging of accreditatie geïnitieerd of mogelijk gemaakt.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
(6) Ministers of education, gathered in Berlin, in September 2003, “called upon ENQA through its members, in co-operation with the EUA, EURASHE and ESIB, to develop an agreed set of standards, procedures and guidelines on quality assurances, to explore ways of ensuring an adequate peer review for quality assurance and/or accreditation agencies or bodies, and to report back through the Follow-up Group to Ministers in 2005”.

(6) Op hun vergadering in Berlijn in september 2003 hebben de ministers van onderwijs “ENQA verzocht om, in samenwerking met EUA, EURASHE en ESIB, een erkende reeks standaards, procedures en richtsnoeren voor de kwaliteitsborging uit te werken, een verkenning te maken van de wijze waarop voor een passende peer review ten aanzien van de organisaties of instanties voor kwaliteitsborging en/of accreditatie gezorgd kan worden en via de werkgroep voor de follow-up in 2005 verslag uit te brengen aan de ministers”.


(6) Ministers of education, gathered in Berlin, in September 2003, called upon ENQA through its members, in co-operation with the EUA, EURASHE and ESIB, to develop an agreed set of standards and guidelines on quality assurances, to explore ways of ensuring an adequate peer review for quality assurance and/or accreditation agencies or bodies, and to report back through the Follow-up Group to Ministers in 2005.

(6) Op hun vergadering in Berlijn in september 2003 hebben de ministers van onderwijs “ENQA verzocht om, in samenwerking met EUA, EURASHE en ESIB, een erkende reeks standaards en richtsnoeren voor de kwaliteitsborging uit te werken, een verkenning te maken van de wijze waarop voor een passende peer review ten aanzien van de organisaties of instanties voor kwaliteitsborging en/of accreditatie gezorgd kan worden en via de werkgroep voor de follow-up in 2005 verslag uit te brengen aan de ministers”.


5. the motivation, skills and competences of teachers, trainers, other teaching staff and guidance and welfare services, as well as the quality of school leadership, are key factors in achieving high quality learning outcomes.

5. de motivatie, vaardigheden en competenties van leerkrachten, opleiders, ander onderwijzend personeel, begeleidingsdiensten en welzijnsdiensten, alsmede de kwaliteit van de schoolleiding sleutelfactoren zijn die bijdragen tot hoogwaardige leerresultaten.


Whereas in the first call for proposals SMEs represented only 50% of the enterprises participating in Force, this percentage has now increased to 80% following the third call for proposals; - Many projects have transverse themes such as overall quality, quality assurance for services and products, and middle management training, particularly in SMEs and sectors undergoing radical change; - ...[+++]

Na de eerste oproep bestond slechts 50 % van de aan FORCE deelnemende ondernemingen uit KMO's, maar nu, na de derde oproep, is dat meer dan 80 %; - vele projecten betreffen transversale thema's zoals de algemene kwaliteit, de verzekering van de kwaliteit van de dienstverlening en van het produkt, de opleiding van het middenkader, vooral in de KMO's en in sectoren waar ingrijpende veranderingen plaatsvinden; - doordat deel I vooral op de veranderingen in de industrie gericht is, konden prioriteiten vastgesteld worden, die nu ook door de ondernemingen als essentieel voor hun ontwikkeling of overleven beschouwd worden.


High quality higher education also has a key role to play in education and training as a whole, by educating future teaching staff and updating and renewing the whole knowledge base of education;

Kwalitatief hoogstaand hoger onderwijs heeft eveneens een kerntaak op het gebied van onderwijs en opleiding als geheel te vervullen, door toekomstig onderwijzend personeel op te leiden en de volledige kennisbasis van het onderwijs te actualiseren en te vernieuwen;


A Europe of knowledge, creativity and innovation needs education and training systems which promote creative, innovative and entrepreneurial mindsets among pupils, trainees, students, teachers and researchers; the highest possible quality of initial and continuing professional development for teaching staff at all levels; and reinforced commitment to the development of, as well ...[+++]

Een Europa van kennis, creativiteit en innovatie kan niet zonder onderwijs- en opleidingssystemen die een creatieve, innoverende en ondernemende instelling bevorderen bij leerlingen, stagiairs, studenten, leraren en onderzoekers; de hoogst mogelijke kwaliteit van basisopleiding en permanente bijscholingsmogelijkheden voor onderwijspersoneel op alle niveaus; en een sterker engagement om een Europese ruimte voor hoger onderwijs en een Europese onderzoeksruimte tot stand te brengen, en voor complementariteit tussen beide ruimten te zor ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Teach staff on call quality assurance' ->

Date index: 2023-11-03
w