Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve sales target
Achieve sales targets
Achieve target sales
Dissimilar target test
Fulfil expectations of target audience
Market target price
Match needs of target community with your skills
Match your skills with needs of target community
Meet expectation of target audience
Meet expectations of target audience
Meeting expectations of target audience
Optical target
Optical test target
Production target price
Reach sales targets
Target
Target cell
Target cells present
Target price
Test chart
Test object
Test target
Test target of foucault

Vertaling van "Test target " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE


optical target | optical test target | target | test chart | test target

keuringsplaat | proefplaat






Identify the needs of target community which correspond to your skills | match your skills with needs of target community | Identify the needs of target community which complement your skills | match needs of target community with your skills

behoeften van de doelgroep koppelen aan eigen vaardigheden | behoeftes van de doelgroep koppelen aan eigen vaardigheden


fulfil expectations of target audience | meet expectation of target audience | meet expectations of target audience | meeting expectations of target audience

voldoen aan de verwachtingen van het doelpubliek


achieve target sales | reach sales targets | achieve sales target | achieve sales targets

omzetdoelstellingen behalen | streefcijfers behalen | verkoopdoelstellingen behalen


target price [ market target price | production target price ]

richtprijs [ marktrichtprijs | productierichtprijs ]




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
S. whereas the change to the Worldwide Harmonised Light Vehicles Test Procedure (WLTP) in the EU requires the existing fleet’s average CO2 emissions targets for manufacturers to be adapted to the new test; whereas the procedure for such correlation is ongoing in comitology, should maintain comparable stringency for manufacturers and should avoid including unfair test flexibilities from the current NEDC procedure that can weaken the 2021 CO2 target;

S. overwegende dat het voor de overstap naar de wereldwijde testprocedure voor lichte voertuigen (WLTP) in de EU nodig is de bestaande streefdoelstellingen voor de gemiddelde CO2-emissies van het wagenpark voor fabrikanten aan te passen aan de nieuwe test; overwegende dat deze aanpassing, die momenteel via de comitéprocedure loopt, voor een vergelijkbare strengheid moet zorgen voor de fabrikanten en dat de oneerlijke testflexibiliteit in de huidige NEDC-procedure, die kan leiden tot een afzwakking van de CO2-doelstelling voor 2021, h ...[+++]


4.6. Details which enable the test targets to be specifically identified

4.6. Details waarmee de testdoelwitten specifiek kunnen worden vastgesteld


In order to guarantee planning security, such a proposal shall not take place before 2018, since the implementation of such targets shall be based on a new test cycle and the relevant test procedures, to be applied for the purpose of measuring specific CO2 emissions and for monitoring the target only after 2020.

Ter waarborging van de zekerheid op planningsgebied dient een dergelijk voorstel niet vóór 2018 te worden gedaan, aangezien de wijze waarop die doelen moeten worden bereikt op een nieuwe testcyclus en de desbetreffende testprocedures wordt gebaseerd, die pas na 2020 voor het meten van specifieke CO2-emissies en voor het toezicht op de doelstelling toepassing zullen vinden.


By 31 December 2015, based on the new World Light Duty Test Procedure (WLTP), the Commission shall review the specific emissions targets, modalities and other aspects of this Regulation in order to establish the CO2 emission targets for new light commercial vehicles for the period beyond 2020, with the aim of reaching, by the year 2025, a target within an indicative range of 100 g CO2/km to 115 g CO2/km, unless a lower target is duly justified in the light of the use of low-emission technologies and their uptake by the market.

Uiterlijk op 31 december 2015 evalueert de Commissie op basis van de nieuwe 'World Light Duty Test'-procedure (WLTP) de specifieke emissiedoelstellingen, modaliteiten en andere elementen van deze verordening teneinde de CO2-emissiedoelstellingen voor nieuwe lichte bedrijfsvoertuigen vast te stellen voor de periode na 2020 met het doel om uiterlijk in 2025 een doelstelling te behalen binnen het indicatieve bereik van 65 g CO2/km en 75 g CO2/km, tenzij een lagere doelstelling naar behoren gerechtvaardigd is tegen de achtergrond van het ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Subsequently, under the Convention on Biological Diversity, the world’s governments adopted an ambitious global vision and 2020 mission for biodiversity conservation, and a Strategic Plan setting out 20 testing targets.

Vervolgens hebben de regeringen van de wereld in het kader van het Verdrag inzake biologische diversiteit voor 2020 een veelomvattend mondiaal perspectief voor het behoud van de biologische verscheidenheid bepaald, alsook een strategisch programma waarin 20 controledoelen worden geformuleerd.


If the vehicle uses an engine and transmission combination that does not fulfil the requirements set out in point 4.1.2.2.1.1., the vehicle shall be tested using only the target vehicle speed. The target vehicle speed (vBB' ) for the test is = 35 km/h ± 5km/h.

Als het voertuig een combinatie van motor en transmissie heeft die niet aan de voorschriften van punt 4.1.2.2.1.1 voldoet, moet het voertuig alleen met de beoogde snelheid worden getest. De voor de test beoogde voertuigsnelheid (vBB ') bedraagt 35 ± 5 km/h.


2.3.1. The target used for the tests shall be a regular high volume series production passenger car of category M1 AA saloon, or alternatively a ‘soft target’ representative of such a vehicle in terms of its identification characteristics applicable to the sensor system of the AEBS under test (2).

2.3.1. Het doelwit dat voor de tests wordt gebruikt, is een gewone personenauto uit massaproductie van categorie M1 AA Sedan of een „zacht doelwit” dat representatief is voor een dergelijk voertuig wat de identificatiekenmerken ervan voor het sensorsysteem van het geteste AEBS betreft (2).


Since the selectivity of the trap and any possible adverse effects of the trap on non-target species are important reasons for field testing, sites for field testing may need to be chosen in different habitats where different non-target species are likely to be encountered.

Aangezien onderzoek naar de selectiviteit van de val en naar eventuele ongunstige effecten van de val op andere soorten dan de doelsoort belangrijke redenen zijn voor de beproeving in het vrije veld, kan het nodig zijn voor het uitvoeren van veldexperimenten locaties te selecteren in verschillende habitats, waar de kans op het aantreffen van diverse niet-doelsoorten voldoende groot is.


Specially designed test and evaluation facilities and test models, including diagnostic instrumentation and targets, for dynamic testing of kinetic energy projectiles and systems.

speciaal ontworpen test- en evaluatievoorzieningen en testmodellen, met inbegrip van diagnostische instrumenten en doelwitten, voor het dynamisch testen van kinetische energieprojectielen en -systemen.


Specially designed test and evaluation facilities and test models, including diagnostic instrumentation and targets, for dynamic testing of kinetic energy projectiles and systems.

Speciaal ontworpen test- en evaluatievoorzieningen en testmodellen, met inbegrip van diagnostische instrumenten en doelwitten, voor het dynamisch testen van kinetische energieprojectielen en -systemen.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Test target' ->

Date index: 2022-10-06
w