Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising goal
Advertising malpractice
Analyse goal progress
Association advertising
Backchaining
Backward chaining
Backward reasoning
Buyer - advertising space
Collective advertising
Cooperative advertising
Deceptive advertising
False advertising
Fix sales goals
Goal directed reasoning
Goal-directed searching
Group advertising
Identify with the company's goals
Identify with the company's mission
Identify with the company's vision and goals
Joint advertising
Junk e-mail
Misleading advertising
Promotion goal
Publicity purpose
Reasoning backward
Scrutinise goal progress
Scrutinise organisational objective progress
Set sales goals
Setting sales gols
Settle sales goals
Spam
Subliminal advertising
Test goal progress
Understand and pursue the company's goals
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising

Vertaling van "advertising goal " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advertising goal | promotion goal | publicity purpose

doel van de reclame-activiteiten


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]


setting sales gols | settle sales goals | fix sales goals | set sales goals

verkoopdoelen stellen | verkoopdoelstelling bepalen


scrutinise organisational objective progress | test goal progress | analyse goal progress | scrutinise goal progress

vooruitgang naar streefdoelen analyseren


identify with the company's mission | understand and pursue the company's goals | identify with the company's goals | identify with the company's vision and goals

zich identificeren met de doelstellingen van het bedrijf


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

collectieve reclame


backchaining | backward chaining | backward reasoning | goal directed reasoning | goal-directed searching | reasoning backward

achterwaarts ketenen | achterwaarts redeneren | doel-gericht zoeken | terugredeneren


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

ongevraagde elektronische reclame [ junkmail | ongevraagde elektronische communicatie | ongevraagde reclamemail | spam ]


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
For advertisers to achieve their campaign goals, they have to buy a certain quota of rating points exclusively from TV2.

Om hun campagnedoelstellingen te halen, moeten adverteerders een bepaald deel van de rating points specifiek bij TV2 kopen.


10. Acknowledges the important role of the private sector, and particularly of financial institutions, in providing consumers with information on financial services; emphasises, however, that financial education should be offered in a fair, unbiased and transparent manner, so as to serve the interests of the consumer, and that it must be clearly distinguished from commercial advice or advertising; in order to achieve this goal, encourages financial institutions to develop codes of conduct for their staff;

10. is zich bewust van de belangrijke rol die de particuliere sector en met name financiële instellingen kunnen spelen bij het verstrekken van informatie aan de consument over financiële diensten; benadrukt evenwel dat financiële educatie neutraal, eerlijk en transparant moet zijn, opdat de belangen van de consument worden behartigd, en duidelijk moet worden onderscheiden van commercieel advies of reclame; spoort financiële instellingen aan gedragscodes voor hun medewerkers op te stellen ten einde dit doel te bereiken;


10. Acknowledges the important role of the private sector, and particularly of financial institutions, in providing consumers with information on financial services; emphasises, however, that financial education should be offered in a fair, unbiased and transparent manner, so as to serve the interests of the consumer, and that it must be clearly distinguished from commercial advice or advertising; in order to achieve this goal, encourages financial institutions to develop codes of conduct for their staff;

10. is zich bewust van de belangrijke rol die de particuliere sector en met name financiële instellingen kunnen spelen bij het verstrekken van informatie aan de consument over financiële diensten; benadrukt evenwel dat financiële educatie neutraal, eerlijk en transparant moet zijn, opdat de belangen van de consument worden behartigd, en duidelijk moet worden onderscheiden van commercieel advies of reclame; spoort financiële instellingen aan gedragscodes voor hun medewerkers op te stellen ten einde dit doel te bereiken;


8. Requests the Commission to conduct impact assessments on relevant policy proposals to determine their impact on public health, obesity and nutrition goals; recommends that this 'health or obesity check' should take place in particular on the CAP research programmes, energy policy, advertising and food policy;

8. verzoekt de Commissie effectbeoordelingen met betrekking tot relevante beleidsvoorstellen uit te voeren teneinde de gevolgen daarvan vast te stellen op de doelstellingen op het gebied van volksgezondheid, obesitas en voeding; doet de aanbeveling dat deze "gezondheids- of obesitascheck" met name plaatsvindt met betrekking tot de onderzoekprogramma's van het GLB, energiebeleid, reclame- en voedselbeleid;


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Requests the Commission to conduct impact assessments on relevant policy proposals to determine their impact on public health, obesity and nutrition goals; recommends that this `health or obesity check´ should take place in particular on the Common Agricultural Policy, research programmes, energy policy, advertising and food policy;

8. verzoekt de Commissie effectbeoordelingen met betrekking tot relevante beleidsvoorstellen uit te voeren teneinde de gevolgen daarvan vast te stellen met betrekking tot de verwezenlijking van doelstellingen op het gebied van volksgezondheid, obesitas en voeding; doet de aanbeveling dat deze "gezondheids- of obesitascheck" met name plaatsvindt met betrekking tot het gemeenschappelijk landbouwbeleid, onderzoekprogramma's, energiebeleid, reclame en voedselbeleid;


In so far as the prohibition on mail order trade and related advertising concerns medicines that have been authorised or do not require authorisation, the principle of proportionality will be infringed if the health-protection goals pursued by the country of import can be secured by other means.

Voorzover het verbod op de postorderhandel en op de reclame daarvoor ook geldt voor toegelaten of niet aan toelating onderworpen geneesmiddelen, is het evenredigheidsbeginsel geschonden in zoverre de door het land van invoer nagestreefde bescherming van de gezondheid ook op andere wijze kan worden verzekerd.


3. Believes that the ultimate goal must be to achieve a situation where all cross-border investment services are subject only to the conduct of business and advertising rules of the country of origin, which means that the competent Member State authorities enforce their conduct of business regime and advertising rules with respect to outgoing services offered by firms established on their territory as well as branches of foreign firms established on their territory; this approach has the merit of being consistent with the abovementio ...[+++]

3. is van mening dat het uiteindelijke doel moet zijn om tot een situatie te komen waarbij alle grensoverschrijdende beleggingsdiensten alleen zijn onderworpen aan de gedragsregels en reclamevoorschriften van het land van oorsprong, wat betekent dat de nationale ter zake bevoegde autoriteiten een systeem van gedragsregels en reclamevoorschriften toepassen op uitgaande diensten die door op hun grondgebied gevestigde ondernemingen en door filialen van buitenlandse, op hun grondgebied gevestigde ondernemingen worden aangeboden; meent dat deze benadering bovendien de verdienste heeft dat zij strookt met bovengenoemde Richtlijn 2000/31/EG en ...[+++]


w