Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Achieve advertising measures for the vehicles
Administer advertisement samples
Advertisement
Advertising
Advertising campaign
Advertising malpractice
Advertising medium
Advertising support
Advertising vehicle
Association advertising
Buyer - advertising space
Collective advertising
Cooperative advertising
Corporate advertising
Deceptive advertising
Ensure advertising furniture maintenance
Ensure maintenance of the advertising furniture
Ensuring maintenance of the advertising furniture
Execute advertising measure for vehicles
Execute advertising measures for a vehicle
Execute advertising measures for the vehicles
False advertising
Furnish advertisement samples
Group advertising
Image advertising
Institutional advertising
Joint advertising
Junk e-mail
Keep up advertising furniture
Misleading advertising
Provide advertisement samples
Spam
Subliminal advertising
Unfair advertising
Unsolicited commercial communication
Unsolicited e-mail advertising
Unsolicited electronic advertising

Vertaling van "corporate advertising " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
corporate advertising | image advertising | institutional advertising

corporate advertising | institutionele reclame


advertising [ advertisement | advertising campaign ]

reclame [ advertentie | commerciële reclame | publiciteit | reclameactie | reclamecampagne ]


advertising malpractice [ deceptive advertising | false advertising | misleading advertising | subliminal advertising | unfair advertising ]

misleidende reclame [ ongeoorloofde reclame | sluikreclame ]


association advertising | collective advertising | cooperative advertising | group advertising | joint advertising

collectieve reclame


administer advertisement samples | furnish advertisement samples | provide advertisement samples | provide advertisement samples

reclamestalen aanbieden


execute advertising measure for vehicles | execute advertising measures for a vehicle | achieve advertising measures for the vehicles | execute advertising measures for the vehicles

promotieacties voor voertuigen uitvoeren | reclameacties voor voertuigen uitvoeren


ensure advertising furniture maintenance | keep up advertising furniture | ensure maintenance of the advertising furniture | ensuring maintenance of the advertising furniture

onderhoud van reclamepanelen garanderen | onderhoud van reclamepanelen uitvoeren | zorgen voor onderhoud van reclamepanelen


unsolicited electronic advertising [ junk e-mail | spam | unsolicited commercial communication | unsolicited e-mail advertising ]

ongevraagde elektronische reclame [ junkmail | ongevraagde elektronische communicatie | ongevraagde reclamemail | spam ]


advertising medium | advertising support | advertising vehicle

reclamemiddel


IN-CONTEXT TRANSLATIONS
[16] For example: the Retail Forum for Sustainability; the EU Platform for Diet, Physical Activity and Health; the Business and Biodiversity Campaign; the process on corporate responsibility in the pharmaceutical industry; the European Food and Sustainable Production Round Table; the University-Business Forum; the Advertising Round Table; and the European Pact for Mental Health and Well-being.

[16] Bijvoorbeeld het Retail Forum for Sustainability; het EU Platform for Diet, Physical Activity and Health; de Business and Biodiversity Campaign; het proces inzake maatschappelijk verantwoord ondernemen in de farmaceutische industrie; de European Food and Sustainable Production Round Table; het University-Business Forum; de Advertising Round Table; en het Europees pact voor geestelijke gezondheid en welzijn.


13. Underlines the societal responsibility that comes with the impact and reach of widespread and pervasive advertising, and emphasises the role of advertising companies in cultivating a culture of corporate awareness and responsibility;

13. onderstreept de maatschappelijke verantwoordelijkheid die integrerend onderdeel uitmaakt van de impact en de reikwijdte van grootschalige en zeer zichtbare reclameboodschappen, en beklemtoont de rol die reclamebureaus spelen bij het ontwikkelen van een cultuur van bewust ondernemerschap en verantwoordelijkheid;


13. Underlines the societal responsibility that comes with the impact and reach of widespread and pervasive advertising, and emphasises the role of advertising companies in cultivating a culture of corporate awareness and responsibility;

13. onderstreept de maatschappelijke verantwoordelijkheid die integrerend onderdeel uitmaakt van de impact en de reikwijdte van grootschalige en zeer zichtbare reclameboodschappen, en beklemtoont de rol die reclamebureaus spelen bij het ontwikkelen van een cultuur van bewust ondernemerschap en verantwoordelijkheid;


The Commission considers that the licence fee revenue, the transfers from the TV2 Fund (including advertising revenue for 1995 and 1996) and the Radio Fund, the exemption from corporate tax, the interest- and repayment-free loans, and the State guarantee for operating loans, together with access to a nationwide frequency on favourable terms, gave TV2 an economic and financial advantage, relieving it of operating costs that it would normally have had to bear through its budget.

De Commissie is van mening dat de inkomsten uit omroepbijdragen, de overdrachten uit het TV2-fonds (met inbegrip van de reclame-inkomsten in 1995 en 1996) en het Radiofonds, de vrijstelling van vennootschapsbelasting, de rente- en aflossingsvrije leningen, de staatsgarantie voor exploitatieleningen en de toegang tot een landelijke uitzendfrequentie onder gunstige voorwaarden voor TV2 economische en financiële voordelen opleveren die de maatschappij exploitatiekosten besparen, die zij normaal zelf zou moeten dragen.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
[16] For example: the Retail Forum for Sustainability; the EU Platform for Diet, Physical Activity and Health; the Business and Biodiversity Campaign; the process on corporate responsibility in the pharmaceutical industry; the European Food and Sustainable Production Round Table; the University-Business Forum; the Advertising Round Table; and the European Pact for Mental Health and Well-being.

[16] Bijvoorbeeld het Retail Forum for Sustainability; het EU Platform for Diet, Physical Activity and Health; de Business and Biodiversity Campaign; het proces inzake maatschappelijk verantwoord ondernemen in de farmaceutische industrie; de European Food and Sustainable Production Round Table; het University-Business Forum; de Advertising Round Table; en het Europees pact voor geestelijke gezondheid en welzijn.


Commissioners, allow me to express the view that the possibilities of voluntary application of corporate social responsibility, not as a means of advertising or competition, should be planned in the multi-stakeholder forum, which is a forum for discussion between all the social partners, and we hope that there will be significant female participation in it.

Geachte commissarissen, staat u mij toe te zeggen dat het multilaterale forum moet voorzien in mogelijkheden voor een vrijwillige toepassing van maatschappelijk verantwoord ondernemen, maar niet als instrument voor reclame of concurrentie. Het forum is een plaats voor dialoog tussen alle sociale gesprekspartners. Laten we hopen op een aanzienlijke vrouwelijke bijdrage.


Corporate and market-oriented advertisements — limited in scope.

op het bedrijfsleven en de markt gerichte advertenties: in beperkte mate.


33. Calls on the Commission to enforce strong consumer protection measures to uphold the credibility of corporate information in relation to environmentally and socially responsible business practice, in particular applying provisions regarding misleading advertising;

33. verzoekt de Commissie strenge maatregelen op het gebied van de consumentenbescherming te handhaven teneinde de geloofwaardigheid van de informatie van ondernemingen met betrekking tot ecologisch en sociaal verantwoorde bedrijfspraktijken in stand te houden, met name door bepalingen toe te passen met betrekking tot misleidende reclame;


37. Calls on the Commission to enforce strong consumer protection measures to uphold the credibility of corporate information in relation to environmentally and socially responsible business practice, in particular applying provisions regarding misleading advertising;

37. verzoekt de Commissie strenge maatregelen op het gebied van de consumentenbescherming te handhaven teneinde de geloofwaardigheid van de informatie van ondernemingen met betrekking tot ecologisch en sociaal verantwoorde bedrijfspraktijken in stand te houden, met name door bepalingen toe te passen met betrekking tot misleidende reclame;


(g) Sponsoring by corporations if those payments cannot be regarded as purchases of advertising or other services (for instance, transfers for a good cause, or scholarships).

g) sponsoring door ondernemingen, indien dergelijke betalingen niet kunnen worden beschouwd als verwerving van publicitaire of andere diensten (b.v. overdrachten voor een goed doel, studiebeurzen);


w