Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Advise on curriculum implementation
Advise on syllabus implementation
Assure curriculum compliance
Curricula objectives
Curriculum
Curriculum objective
Curriculum objectives
Curriculum subject
Curriculum targets
Educational curriculum
Ensure curriculum adherence
Establish curriculum adherence
Monitor curriculum implementation
School curriculum
School subjects
Secure curriculum adherence
Subjects taught
Supervise curriculum implementation
Teaching curriculum
Teaching programmes
Training curriculum
Training programmes

Vertaling van "curriculum " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
teaching curriculum [ educational curriculum | school curriculum | school subjects | subjects taught | training curriculum | Teaching programmes(ECLAS) | Training programmes(ECLAS) ]

onderwijsprogramma [ leerstof | leervak | opleidingsprogramma | schoolprogramma ]






establish curriculum adherence | secure curriculum adherence | assure curriculum compliance | ensure curriculum adherence

naleving van curricula verzekeren | naleving van leerplannen verzekeren | ervoor zorgen dat de leerplannen worden gevolgd | naleving van leerplannen garanderen


educational curriculum | school curriculum | school subjects | subjects taught | teaching curriculum | training curriculum

leerstof | leervak | onderwijsprogramma | opleidingsprogramma | schoolprogramma


curricula objectives | curriculum objective | curriculum objectives | curriculum targets

curriculumdoelstellingen | leerdoelstellingen


advise on curriculum implementation | advise on syllabus implementation | monitor curriculum implementation | supervise curriculum implementation

toezicht houden op de implementatie van curricula | toezicht houden op de implementatie van lesplannen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
6. Curriculum development and reforms leading to the acquisition by staff and students of skills and qualifications necessary for the transition process and for the new socio-economic reality (curriculum development and employability)

6. Leerplanontwikkeling en hervormingen waardoor docenten en studenten vaardigheden en kwalificaties hebben verworven die noodzakelijk zijn voor het overgangsproces en voor de nieuwe sociaal-economische realiteit (leerplanontwikkeling en inzetbaarheid).


an up-to-date CV, created using the ‘Europass curriculum vitae’ template and specifying exact dates (max. three pages)

een actueel curriculum vitae, dat is opgesteld aan de hand van het model „curriculum vitae Europass” en exacte data bevat (max. drie pagina’s)


Candidates are asked to send, by email only, a personal statement in pdf format (marked ‘For the attention of the Secretary-General of the European Parliament, Recruitment Notice PE/214/S’) and a curriculum vitae (in Europass format ), quoting the reference number for the procedure (PE/214/S) in the subject line, to:

Kandidaten wordt verzocht uitsluitend per e-mail, in PDF-formaat, een motivatiebrief (ter attentie van de secretaris-generaal van het Europees Parlement, aankondiging van aanwerving nr. PE/214/S), vergezeld van een curriculum vitae in het Europass-formaat , met vermelding van het referentienummer van de aankondiging (PE/214/S) in het „subject”-veld, te richten aan:


Candidates are asked to send, by email only, a personal statement in pdf format (marked ‘For the attention of the Secretary-General of the European Parliament, Recruitment Notice PE/203/S’) and a curriculum vitae (in Europass format ), quoting the reference number for the procedure (PE/203/S) in the subject line, to:

Kandidaten wordt verzocht uitsluitend per e-mail, in pdf-formaat, een motivatiebrief (ter attentie van de secretaris-generaal van het Europees Parlement, aankondiging van aanwerving nr. PE/203/S), vergezeld van een curriculum vitae in het Europass-formaat , met vermelding van het referentienummer van de aankondiging (PE/203/S) in het „subject”-veld, te richten aan:


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
As the EESC has already pointed out, entrepreneurship education across Europe, across the curriculum and as part of life-long learning still requires real commitment on the part of decision-makers.

Zoals het EESC al heeft beklemtoond, wacht het onderwijs in ondernemerschap in heel Europa, in alle onderdelen van het lespakket en in het kader van een leven lang leren, nog steeds op werkelijke inzet van de beleidsmakers.


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education;

S. overwegende dat het formele leerprogramma het culturele en sociale perspectief van elke lidstaat weerspiegelt en van invloed is op de identiteitsvorming van jongens en meisjes; overwegende dat het informele leerprogramma het formele leerprogramma aanvult en het verborgen leerprogramma verweven zit in alle situationele definities van het leerprogramma; overwegende dat deze verschillende typen leerprogramma's allemaal belangrijk zijn voor de vorming van de identiteit van jongens en meisjes en dat plaatselijke overheden, doordat zij dicht bij de onderwijsinstellingen staan, een essentiële rol moeten spelen binnen het informele onderwi ...[+++]


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education;

S. overwegende dat het formele leerprogramma het culturele en sociale perspectief van elke lidstaat weerspiegelt en van invloed is op de identiteitsvorming van jongens en meisjes; overwegende dat het informele leerprogramma het formele leerprogramma aanvult en het verborgen leerprogramma verweven zit in alle situationele definities van het leerprogramma; overwegende dat deze verschillende typen leerprogramma's allemaal belangrijk zijn voor de vorming van de identiteit van jongens en meisjes en dat plaatselijke overheden, doordat zij dicht bij de onderwijsinstellingen staan, een essentiële rol moeten spelen binnen het informele onderwi ...[+++]


S. whereas the formal curriculum reflects the cultural and social perspective of each Member State and influences the construction of girls’ and boys’ identity; whereas the informal curriculum complements the formal curriculum while the hidden curriculum is common to all situational definitions of the curriculum; whereas all these types of curricula are important in the construction of girls’ and boys’ identity, and local authorities, through their proximity to educational institutions, have a key role to play in informal education;

S. overwegende dat het formele leerprogramma het culturele en sociale perspectief van elke lidstaat weerspiegelt en van invloed is op de identiteitsvorming van jongens en meisjes; overwegende dat het informele leerprogramma het formele leerprogramma aanvult en het verborgen leerprogramma verweven zit in alle situationele definities van het leerprogramma; overwegende dat deze verschillende typen leerprogramma's allemaal belangrijk zijn voor de vorming van de identiteit van jongens en meisjes en dat plaatselijke overheden, doordat zij dicht bij de onderwijsinstellingen staan, een essentiële rol moeten spelen binnen het informele onderwij ...[+++]


15. Notes that the curriculum vitae of management staff, members of the scientific committee have been made available on the Agency's website; notes further that the declarations of interest of the members of the scientific committee have also been made available; underlines that contrary to the Agency's statement in letter of 15 June 2012 none of the curriculum vitae of the Management Board members is currently available on its website and observes that only a link to their organisation is provided; calls on the Agency, in an effort to promote greater transparency in terms of preventing and combating conflict of interests, to publish ...[+++]

15. stelt vast dat de curricula vitae van de directieleden en de leden van het wetenschappelijk comité gepubliceerd zijn op de website van het Agentschap; stelt verder vast dat de belangenverklaringen van de leden van het wetenschappelijk comité eveneens gepubliceerd zijn; benadrukt dat in tegenstelling tot de verklaring van het Agentschap in de brief van 15 juni 2012 geen enkel curriculum vitae van de leden van het raad van bestuur op de website is geplaatst en dat uitsluitend een link naar hun respectieve organisaties wordt verstrekt; verzoekt het Agentschap ten behoeve van een grotere transparantie en ter bestrijding van belangenve ...[+++]


14. Notes that the curriculum vitae of the management staff and of the members of the scientific committee have been made available on the Agency's website; notes, moreover, that the declarations of interest of the members of the scientific committee have also been made available; underlines that, contrary to the Agency's statement by letter of 15 June 2012, none of the curriculum vitae of the Management Board members is currently available on its website and observes that only a link to their organisation is provided; calls on the Agency, in an effort to promote greater transparency in terms of preventing and combating conflict of in ...[+++]

14. stelt vast dat de curricula vitae van de directieleden en de leden van het wetenschappelijk comité gepubliceerd zijn op de website van het Agentschap; stelt verder vast dat de belangenverklaringen van de leden van het wetenschappelijk comité eveneens gepubliceerd zijn; benadrukt dat in tegenstelling tot de verklaring van het Agentschap in de brief van 15 juni 2012 geen enkel curriculum vitae van de leden van het raad van bestuur op de website is geplaatst en dat uitsluitend een link naar hun respectieve organisaties wordt verstrekt; verzoekt het Agentschap ten behoeve van een grotere transparantie en ter bestrijding van belangenve ...[+++]


w