Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
External credit assessment
External rate limitation
External rating
Rate controlling step
Rate limiting step
Rate-determining step
SEC-ERBA
Securitisation External Ratings-Based Approach

Vertaling van "external rate limitation " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
external rate limitation

begrenzing van de aangroeisnelheid van verontreinigingen door uitwendige effecten


external credit assessment | external rating

externe rating


Rate controlling step | Rate-determining step | Rate limiting step

Snelheidsbepalende stap


Securitisation External Ratings-Based Approach | SEC-ERBA [Abbr.]

op externe ratings gebaseerde benadering | SEC-ERBA [Abbr.]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
31. Recalls that the Basel II Agreement, and its forthcoming revised version, is meant to be a global standard and urges the US speedily to implement Basel II; is therefore very much concerned that limitations laid down in various national laws adopted in response to the crisis (in particular in the US Wall Street Reform and Consumer Protection Act, limiting recognition of external ratings) would result in serious fragmentation in the application of this global standard; notes, further, that consistent global accounting rules are es ...[+++]

31. herinnert eraan dat de Bazel-II-overeenkomst en de komende herziening daarvan als wereldwijde norm bedoeld zijn, en dringt er bij de VS op aan Bazel II snel ten uitvoer te leggen; vindt het daarom uitermate zorgwekkend dat de beperkingen die in reactie op de crisis in verschillende nationale wetgevingen zijn vastgelegd (met name de Amerikaanse Wall Street Reform and Consumer Protection Act, die de erkenning van externe ratings beperkt) zouden kunnen leiden tot een ernstige versnippering van de toepassing van deze internationale n ...[+++]


30. Recalls that the Basel II Agreement, and its forthcoming revised version, is meant to be a global standard and urges the US speedily to implement Basel II; is therefore very much concerned that limitations laid down in various national laws adopted in response to the crisis (in particular in the US Wall Street Reform and Consumer Protection Act, limiting recognition of external ratings) would result in serious fragmentation in the application of this global standard; notes, further, that consistent global accounting rules are es ...[+++]

30. herinnert eraan dat de Bazel-II-overeenkomst en de komende herziening daarvan als wereldwijde norm bedoeld zijn, en dringt er bij de VS op aan Bazel II snel ten uitvoer te leggen; vindt het daarom uitermate zorgwekkend dat de beperkingen die in reactie op de crisis in verschillende nationale wetgevingen zijn vastgelegd (met name de Amerikaanse Wall Street Reform and Consumer Protection Act, die de erkenning van externe ratings beperkt) zouden kunnen leiden tot een ernstige versnippering van de toepassing van deze internationale n ...[+++]


11. Recalls that the Basel II Agreement, and its upcoming revision, is meant to be a global standard; is therefore very much concerned that limitations laid down in various national laws adopted in response to the crisis (in particular in the US Wall Street Reform and Consumer Protection Act, limiting recognition of external ratings) would result in a serious fragmentation of the application of this global standard; urges, therefore, the Basel Committee as well as the Commission to thoroughly assess and draw consequences of such leg ...[+++]

11. herinnert eraan dat Bazel II, en de aanstaande herziening daarvan, bedoeld is als een internationale norm; vindt het daarom uitermate zorgwekkend dat de beperkingen die in reactie op de crisis in verschillende nationale wetgevingen zijn vastgelegd (met name de Amerikaanse Wall Street Reform and Consumer Protection Act, die de erkenning van externe ratings beperkt) zouden kunnen leiden tot een ernstige versnippering van de toepassing van deze internationale norm; verzoekt daarom zowel het Comité van Bazel, als de Commissie dergel ...[+++]


Other difficulties concern the insufficient rate of reporting by operators to competent authorities and certain aspects of the legislation on external trade, such as inflexible time limits for pre-export notifications and lack of simplified authorisation procedures.

Andere problemen houden verband met de frequentie waarmee marktspelers verslag uitbrengen aan de bevoegde instanties en met bepaalde aspecten van de wetgeving inzake externe handel, zoals onvoldoende flexibele termijnen voor voorafgaande kennisgevingen van uitvoer en te omslachtige vergunningsprocedures.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Other difficulties concern the insufficient rate of reporting by operators to competent authorities and certain aspects of the legislation on external trade, such as inflexible time limits for pre-export notifications and lack of simplified authorisation procedures.

Andere problemen houden verband met de frequentie waarmee marktspelers verslag uitbrengen aan de bevoegde instanties en met bepaalde aspecten van de wetgeving inzake externe handel, zoals onvoldoende flexibele termijnen voor voorafgaande kennisgevingen van uitvoer en te omslachtige vergunningsprocedures.


12. Observes that since it will never be possible for all banks to use internal ratings, an alternative modified standardised approach is necessary, and that the Commission proposes to use the assessments of external rating agencies to refine the standardised approach; takes the view that since external ratings are comparatively unusual for non-financial companies in Europe, and can be costly for SMEs, their use should be as limited as possible; ...[+++]

12. stelt vast dat aangezien het nooit voor alle banken mogelijk zal zijn interne ratings toe te passen er behoefte zal zijn aan een alternatieve gewijzigde standaardbenadering, en dat de Commissie voorstelt gebruik te maken van beoordelingen door externe bureaus om de standaardbenadering te verfijnen; staat op het standpunt dat aangezien externe ratings relatief ongebruikelijk zijn voor bedrijven buiten de financiële sector in Europa en kostbaar kunnen zijn voor met name het MKB, het gebruik ervan zo beperkt mogelijk moet worden geh ...[+++]


14. Believes that the range of risk buckets in a standardised approach needs to be extended, and cautiously accepts the limited role for external ratings proposed by the Commission; however, in view of the concerns regarding external ratings, urges the Commission, the Basel Committee and the banking industry to explore alternative additional ways in which a more graduated system of risk buckets can be developed for this standardised approach; this general framework should be dynamic and flex ...[+++]

14. is van mening dat het aantal risicocategorieën in een standaardbenadering moet worden uitgebreid, en aanvaardt onder voorbehoud de beperkte rol voor externe ratings die de Commissie voorstelt; verzoekt de Commissie, het Bazelse Comité en de banksector echter, met het oog op de problemen met betrekking tot externe ratings, onderzoek te doen naar alternatieve aanvullende methoden om een systeem van risicocategorieën met meer gradaties te ontwikkelen voor deze standaardbenadering; het algemene kader dient dynamisch en flexibel te zijn en met name rekening te houden met alle aanvullende garanties die de KMO die krediet aanvragen kunnen ...[+++]


Other difficulties concern the insufficient rate of reporting by operators to competent authorities and certain aspects of the legislation on external trade, such as inflexible time limits for pre-export notifications and lack of simplified authorisation procedures.

Andere problemen houden verband met de frequentie waarmee marktspelers verslag uitbrengen aan de bevoegde instanties en met bepaalde aspecten van de wetgeving inzake externe handel, zoals onvoldoende flexibele termijnen voor voorafgaande kennisgevingen van uitvoer en te omslachtige vergunningsprocedures.


7. Whilst it acknowledges the difficulty, when evaluating economic performance, of determining what proportion is due to reforms and their implementation and what proportion is due to external factors, the Council, in the light of the general evaluation work carried out by many multilateral and bilateral donors, makes a tempered assessment of the effects of structural adjustment and notes that: - countries which have adopted adjustment policies have - as a result of a combination of increased flows of aid, liberalization of ...[+++]

7. De Raad erkent dat het, bij het evalueren van economische prestaties, moeilijk is om te beoordelen welk aandeel de hervormingen en de tenuitvoerlegging daarvan innemen en welk aandeel de exogene factoren voor hun rekening nemen. In het licht van het algemene evaluatiewerk van talrijke multilaterale en bilaterale donors heeft hij zich evenwel een genuanceerd oordeel gevormd over de gevolgen van de structurele aanpassing en constateert hij het volgende : - de landen met een aanpassingsbeleid hebben - dank zij een combinatie van de toegenomen hulpstromen, de liberalisering van de wisselkoersen en de deregulering van de externe handel- gemiddeld e ...[+++]


2. Specific tax measures to assist SMEs The White Paper (Chapter 9) suggests that several types of tax measure could assist SMEs: - administrative tasks could be simplified: the setting-up, for all statutory charges, of a single department with which to correspond would be an improvement; - SMEs that were not limited companies could opt for taxation at the relevant rate of corporation tax and not, as now, in accordance within cometax scales; - external financing could be promoted by eliminating double ta ...[+++]

2. Specifieke fiscale maatregelen ten behoeve van het MKB In het Witboek (hoofdstuk 9) worden verschillende soorten fiscale maatregelen ten behoeve van het MKB voorgesteld: - vereenvoudiging van de administratieve verplichtingen: de invoering van een uniform formulier voor alle fiscale en sociale heffingen zou een verbetering zijn; - kleine en middelgrote bedrijven die niet de rechtsvorm van een vennootschap hebben, de mogelijkheid geven belast te worden volgens het tarief van de vennootschapsbelasting in plaats van volgens dat van de inkomstenbelasting; - het stimuleren van de financiering met vreemd vermogen door de dubbele belastingheffing op venture-capitalondernemingen af te schaffen; - het verzekeren van de continuiteit van kleine ...[+++]




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'external rate limitation' ->

Date index: 2021-02-06
w