Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Accident caused by ignition of clothing from oil lamp
Bicarbonate loading test
Delayed ignition
Eccentric load
Eccentric loading
Excentric load
Excentric loading
Exposure to ignition of highly flammable material
Exposure to ignition or melting of nightwear
Ignition charge
Ignition composition
Ignition load
Ignition of gasoline
Kerosene
Late ignition
Load compensating reflex
Off-centre loading
Perform freight loading preparation
Petrol
Prepare loading activity resources
Prepare resources for loading activities
Ready loading activity resources
Retarded ignition

Vertaling van "ignition load " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
ignition charge | ignition composition | ignition load

ontvlammer in kontakt met de brugdraad


delayed ignition | late ignition | retarded ignition

naontsteking


eccentric load | eccentric loading | excentric load | excentric loading | off-centre loading

excentrische belading | excentrische belasting | excentrische Last


Exposure to ignition of highly flammable material

blootstelling aan ontbranding van licht-ontvlambaar materiaal


ignition of:gasoline | kerosene | petrol |

ontbranding van | benzine | ontbranding van | kerosine


Accident caused by ignition of clothing from oil lamp

ongeval veroorzaakt door ontbranden van kleding door olielamp


Exposure to ignition or melting of nightwear

blootstelling aan in-brand-vliegen of smelten van nachtkleding


perform freight loading preparation | ready loading activity resources | prepare loading activity resources | prepare resources for loading activities

middelen voor laadactiviteiten voorbereiden




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Intake depression at rated engine speed and at 100 % load (compression ignition engines only)

Inlaatonderdruk bij nominaal motortoerental en bij 100 % belasting (alleen voor motoren met compressieontsteking)


Maximum allowable exhaust back pressure at rated engine speed and at 100 % load (compression ignition engines only): . kPa

Maximaal toelaatbare uitlaattegendruk bij nominaal motortoerental en bij 100 % belasting (alleen voor motoren met compressieontsteking): . kPa


The net power test shall consist of a run at full throttle for positive-ignition engines and at fixed full load fuel-injection-pump setting for compression-ignition engines, the engine being equipped as specified in Table 1.

De nettovermogenstest wordt bij elektrischeontstekingsmotoren bij vol gas, en bij compressieontstekingsmotoren met het maximumdebiet van de inspuitpomp, uitgevoerd, terwijl de motor is uitgerust zoals in tabel 1 is aangegeven.


5.2.1. The net power test shall consist of a run at full throttle for positive ignition engines and at full-load for compression ignition engines and dual-fuel engines, the engine being equipped as specified in Table 1 of Annex 5 to this Regulation.

5.2.1. De nettovermogenstest wordt bij elektrischeontstekingsmotoren bij vol gas, en bij compressieontstekingsmotoren en dualfuelmotoren bij volle belasting, uitgevoerd, terwijl de motor is uitgerust zoals in tabel 1 van bijlage 5 is aangegeven.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Maximum allowable exhaust back pressure at rated engine speed and at 100 % load (compression ignition engines only): . kPa

Maximaal toelaatbare uitlaattegendruk bij nominaal motortoerental en bij 100 % belasting (alleen voor motoren met compressieontsteking): . kPa


Intake depression at rated engine speed and at 100 % load (compression ignition engines only)

Inlaatonderdruk bij nominaal motortoerental en bij 100 % belasting (alleen voor motoren met compressieontsteking)


9a. For compression‑ignition or gas engines that must comply with the limit values set out in section 6.2.1. of Annex I under the type‑approval system, the following shall apply: under all randomly selected load conditions, belonging to a definite control area and with the exception of specified engine operating conditions which are not subject to such a provision, the emissions sampled during a time duration as small as 30 seconds shall not exceed by more than 100 % the limit values in rows B1, B2 and C of the tables in section 6.2.1. of Annex I. The control area to which the percentage not to ...[+++]

9 bis. Voor motoren met compressie-ontsteking of gasmotoren die in het kader van de typegoedkeuring moeten voldoen aan de in punt 6.2.1.van bijlage I vermelde grenswaarden, geldt het volgende: In alle willekeurig gekozen belastingstoestanden die tot een bepaald controlegebied behoren, met uitzondering van specifieke bedrijfsomstandigheden die niet aan een dergelijke bepaling zijn onderworpen, mogen de emissiewaarden, die gedurende een periode van slechts 30 seconden worden gemeten, de grenswaarden in rij B1, rij B2 en rij C van de tabellen in punt 6.2.1. van bijlage I niet met meer dan 100% overschrijden. Het controlegebied waarvoor het ...[+++]


This method is not a preferred method and must be used only with fixed load curve shape dynamometers for determination of load setting at 80 km/h and cannot be used for vehicles with compression-ignition engines.

Deze methode wordt niet de beste geacht en mag alleen worden toegepast bij rollenbanken met een kromme voor een niet-regelbaar geabsorbeerd vermogen ter bepaling van de instelling van het geabsorbeerde vermogen bij 80 km/h en mag niet worden gebruikt bij motoren met compressieontsteking.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'ignition load' ->

Date index: 2021-10-02
w