Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Category management
Category manager
Customer contact centre information clerk
Customer contact clerk
Customer helpdesk clerk
Customer representative
Deal with helpdesk problems
Environmental management
Environmental policy
European IPR Helpdesk
Handle a helpdesk problem
Handle helpdesk problems
Handling a helpdesk problem
Help desk
Helpdesk
ICT help desk manager
ICT help desk managers
ICT service desk manager
IPR Helpdesk
IT helpdesk manager
Intellectual Property Rights Helpdesk
National helpdesk
Product marketing management
Product marketing manager

Vertaling van "it helpdesk manager " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
ICT service desk manager | IT helpdesk manager | ICT help desk manager | ICT help desk managers

coördinator ict-helpdesk | software support manager | ict helpdesk manager | ICT service desk manager


handle a helpdesk problem | handling a helpdesk problem | deal with helpdesk problems | handle helpdesk problems

helpdeskproblemen afhandelen


Intellectual Property Rights Helpdesk | IPR Helpdesk

helpdesk betreffende intellectuele-eigendomsrechten | IPR-helpdesk


helpdesk (nom) | help desk (nom)

helpdesk (nom masculin) | hulpdienst (nom masculin)






customer contact clerk | customer helpdesk clerk | customer contact centre information clerk | customer representative

callcentermedewerkster | medewerker klantencontactcenter | callcentermedewerker | medewerker klantencontactcenter


environmental policy [ environmental management | Environmental management(ECLAS) | environmental management(GEMET) | Environmental management(STW) | environmental management(UNBIS) ]

milieubeleid [ milieubeheer ]


Category manager | Product marketing manager

Productmanager


Category management | Product marketing management

Productmanagement
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
— management support (building helpdesk),

— assistentie bij het beheer (building helpdesk);


The Agency should be entrusted with the management of the legacy of the actions already delegated to it as part of CIP under the Multiannual Financial Framework (2007-2013): ‘Intelligent Energy Europe (IEE II)’, the ‘Enterprise Europe Network’, ‘Your Europe Business Portal’, the ‘European IPR Helpdesk’, the ‘Eco-innovation initiative’ and the ‘IPorta Project’.

Het Agentschap moet worden belast met het beheer van de erfenis van acties die al als onderdeel van het CIP aan hem zijn gedelegeerd onder het meerjarige financiële kader (2007-2013): „Intelligente energie — Europa” (IEE II), het „Enterprise Europe Network”, de portal „Uw Europa — Bedrijfsleven”, de „Europese IER-helpdesk”, het „eco-innovatie-initiatief” en het project „IPorta”.


— management support (building helpdesk),

— assistentie bij het beheer (Building Helpdesk),


— management support (building helpdesk),

— assistentie bij het beheer (Building Helpdesk),


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In addition to this, the Commission has launched its China IPR SME Helpdesk. This provides SMEs with the business tools they need to develop their IP rights and manage related risks .

Bovendien heeft de Commissie een KMO-helpdesk voor IER-kwesties met betrekking tot China opgericht die KMO’s de nodige bedrijfsinstrumenten ter hand stelt voor de ontwikkeling van hun IER-rechten en voor het beheer van daarmee gepaarde gaande risico’s.


In addition to this, the Commission has launched its China IPR SME Helpdesk. This provides SMEs with the business tools they need to develop their IP rights and manage related risks.

Bovendien heeft de Commissie een KMO-helpdesk voor IER-kwesties met betrekking tot China opgericht die KMO’s de nodige bedrijfsinstrumenten ter hand stelt voor de ontwikkeling van hun IER-rechten en voor het beheer van daarmee gepaarde gaande risico’s.


We have also managed to retain the helpdesk service and to bring together the expertise available in all the Member States and among our partners outside the EU, drawing on it in a multidisciplinary think-tank with the aim of keeping it better in step with our political efforts.

Wij zijn er ook in geslaagd om de helpdesk te handhaven en de aanwezige kennis die in alle lidstaten en bij de partners buiten de EU-grenzen aanwezig is, te bundelen en in een multidisciplinaire denktank te laten vloeien om een betere verweving te bewerkstelligen met ons politieke werk.


This House, during the last stage of Daphne, managed to secure the establishment of a helpdesk, and we have had a very positive experience of this.

We hebben in het kader van Daphne zeer goede ervaringen opgedaan met een helpdesk, die wij als Parlement in de laatste fase van Daphne hebben helpen opzetten.


- Council Decision 1999/323/EC of 3 May 1999 on the establishment of a Financial Regulation governing the budgetary aspects of the management by the Secretary-General of the Council, of contracts concluded in his name, on behalf of certain Member States, relating to the installation and the functioning of the "Helpdesk Server" of the Management Unit and of the Sirene Network Phase II,

- Besluit 1999/323/EG van de Raad van 3 mei 1999 houdende vaststelling van een financieel reglement met betrekking tot de budgettaire aspecten van het beheer door de secretaris-generaal van de Raad van de contracten die deze sluit als vertegenwoordiger van bepaalde lidstaten met betrekking tot de installatie en de werking van de "Help Desk Server" van de Management Unit en van het Sirene-netwerk fase II,


In line with Article 27 of the Financial Regulation relating to the installation and operation of the Management Unit's Helpdesk Server and of SIRENE network Phase II following auditing of the accounts by the Court of Auditors - the Member States referred to in Article 21 of the abovementioned Regulation, gave a discharge to the Secretary-General in respect of implementation of the 1999 budget .

Overeenkomstig artikel 27 van het financieel reglement met betrekking tot de installatie en de werking van de "Help Desk Server" van de Management Unit en van het Sirene-netwerk fase II hebben de in artikel 21 van dat reglement genoemde lidstaten de secretaris-generaal kwijting verleend voor de uitvoering van de begroting 1999, nadat de rekeningen door de Rekenkamer zijn gecontroleerd.


w