Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Create leather goods collection
Create prototype and final leather products
Develop leather goods collection
Develop leather products collection
Fancy leather goods
Fancy leather goods and glove-making industry
Fancy leather work
Glove-making
Leather goods
Leather goods product developer
Leather goods product development coordinator
Leather goods product development manager
Leather goods product manager
Leather industry
Leather product
Leather product engineer
Leather production
Leather technologist
Leatherware engineer
Leatherware product development supervisor
Tanning industry

Vertaling van "leather goods product development coordinator " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
leather goods product development coordinator | leatherware product development supervisor | leather goods product development manager | leather goods product manager

manager preproductie lederwaren | productmanager lederwarenindustrie | hoofd productontwikkeling lederwaren | manager productontwikkeling lederwaren


create leather goods collection | create prototype and final leather products | develop leather goods collection | develop leather products collection

lederwarencollecties ontwikkelen


leather technologist | leatherware engineer | leather goods product developer | leather product engineer

productontwerper lederwaren | productontwikkelaar | productontwikkelaar lederwaren | tekenaar lederwaren


fancy leather goods and glove-making industry [ fancy leather goods | fancy leather work | glove-making | Leather product(STW) ]

lederwaren en handschoenen [ handschoenen | lederwaren | marokijnwerk ]


leather industry [ leather production | tanning industry | leather goods(UNBIS) ]

lederverwerkende industrie [ lederproducten | leerindustrie ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Within the Commission, an Inter-service Group on Urban Development coordinates the urban dimension in community policies[30] and other urban initiatives (such as the European network Cities for Local Integration Policy CLIP, coordinated by the European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions) have been set up to share good practice on a wide range of integration-related issues.

Binnen de Commissie wordt de stedelijke dimensie in communautair beleid gecoördineerd door een interdepartementale groep voor stadsontwikkeling[30], en ook zijn er andere initiatieven rond stedelijke vraagstukken ontplooid om goede praktijken op het gebied van uiteenlopende, met integratie samenhangende kwesties uit te wisselen. Een voorbeeld hiervan is het Europees stedennetwerk voor lokaal integratiebeleid (CLIP – Cities for Local Integration Policy), dat gecoördineerd wordt door de Europese Stichting tot verbetering van de levens- en arbeidsomstandigheden.


· Facilitate the use of intellectual property tools by small producers and farmers to help them maximise the economic value of their goods, through developing and protecting product identity and quality, using trade marks, geographical indications and designs[21].

· Bevordering van het gebruik van intellectuele-eigendomsinstrumenten door kleine producenten en landbouwers, zodat zij door de ontwikkeling en bescherming van de identiteit en kwaliteit van hun producten aan de hand van handelsmerken, geografische aanduidingen en tekeningen en modellen de economische waarde van hun goederen kunnen maximaliseren[21].


The objective of the IMP is to support the sustainable development of seas and oceans and to develop coordinated, coherent and transparent decision-making in relation to the Union’s sectoral policies affecting the oceans, seas, islands, coastal and outermost regions and maritime sectors, including through sea-basin strategies or macro-regional strategies, whilst achieving good environmental status as set out in Directive 2008/56/EC ...[+++]

Het GMB heeft ten doel de duurzame ontwikkeling van zeeën en oceanen te ondersteunen en te komen tot een gecoördineerde, coherente en transparante besluitvorming met betrekking tot het sectorale beleid van de Unie dat gevolgen heeft voor de oceanen, zeeën, eilanden, kustgebieden en ultraperifere gebieden en de maritieme sectoren, onder meer door middel van strategieën voor specifieke zeebekkens en macroregionale strategieën, waarbij tevens een goede milieutoestand zoals beschreven in Richtlijn 2008/56/EG moet worden bereikt.


The regulation proposed by the Commission concentrates, above all, on the suspension of duties in the textile and leather goods sectors – which represent 60% of Pakistani exports with a turnover of almost EUR 200 million for textiles and EUR 510 million for the leather industry, both of which are characterised by production located in neighbouring areas that are not clearly affected by the floods.

Het door de Commissie ingediende voorstel voor een verordening is vooral gericht op een vrijstelling van rechten voor de textiel- en de ledersector, die 60 procent van de Pakistaanse export voor hun rekening nemen, met een omzet van bijna 200 miljoen euro in de textielsector en bijna 510 miljoen euro in de ledersector.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
In such sensitive sectors as clothing, leather goods and furniture, creating the conditions for consumers to make an informed choice is a major issue for those companies that have taken the decision to maintain production in Europe, preserving European knowledge and European jobs.

In gevoelige sectoren – kleding, lederen artikelen en meubilair – is het voor al die ondernemingen die besloten hebben de productie in Europa voort te zetten en zo Europese banen en knowhow te behouden van cruciaal belang dat consumenten in staat gesteld worden een geïnformeerde keuze te maken.


In such sensitive sectors as clothing, leather goods and furniture, creating the conditions for consumers to make an informed choice is a major issue for those companies that have taken the decision to maintain production in Europe, preserving European knowledge and European jobs.

In gevoelige sectoren – kleding, lederen artikelen en meubilair – is het voor al die ondernemingen die besloten hebben de productie in Europa voort te zetten en zo Europese banen en knowhow te behouden van cruciaal belang dat consumenten in staat gesteld worden een geïnformeerde keuze te maken.


The existence of such diverse provisions may further discourage consumers from buying products not made from seals, but which may not be easily distinguishable from similar goods made from seals, or products which may include elements or ingredients obtained from seals without this being clearly recognisable, such as furs, Omega-3 capsules and oils and leather goods.

Doordat zulke verschillende bepalingen bestaan is het mogelijk dat de consument nog verder wordt ontmoedigd producten te kopen die niet van zeehonden zijn gemaakt, maar die wellicht niet gemakkelijk te onderscheiden zijn van soortgelijke goederen die van zeehonden zijn gemaakt, of producten die bestanddelen of ingrediënten kunnen bevatten die uit zeehonden zijn verkregen zonder dat zulks duidelijk herkenbaar is, zoals bont, Omega-3-capsules en oliën en lederen goederen.


11. Requests the Commission to encourage and assist manufacturers in establishing a surveillance and information network to identify and eliminate the sources of counterfeit products; considers that such an activity could also be a joint activity with other sectors, notably ceramics, glassware and leather goods;

11. verzoekt de Commissie producenten aan te moedigen en te ondersteunen bij de oprichting van een controle- en informatienetwerk om de oorsprong van illegaal gereproduceerde of nagemaakte producten te achterhalen, teneinde deze producten uit de markt te verwijderen; is van oordeel dat de acties op dit gebied dienen te worden gecoördineerd met de maatregelen die ten uitvoer worden gelegd in andere sectoren, zoals keramiek, glaswerk en lederwaren;


9. Requests the Commission to encourage and assist manufacturers in establishing a surveillance and information network to identify and eliminate the sources of counterfeit products; considers that such an activity could also be a joint activity with other sectors, notably ceramics, glassware and leather goods;

9. verzoekt de Commissie producenten aan te moedigen en te ondersteunen bij de oprichting van een controle- en informatienetwerk om de oorsprong van illegaal gereproduceerde of nagemaakte producten te achterhalen, teneinde deze producten uit de markt te verwijderen; is van oordeel dat de acties op dit gebied dienen te worden gecoördineerd met de maatregelen die ten uitvoer worden gelegd in andere sectoren, zoals keramiek, glaswerk en lederwaren;


(21) The scope of the coordinated field is without prejudice to future Community harmonisation relating to information society services and to future legislation adopted at national level in accordance with Community law; the coordinated field covers only requirements relating to on-line activities such as on-line information, on-line advertising, on-line shopping, on-line contracting and does not concern Member States' legal requirements relating to goods such as safety standards, labelling obligations, or liability for goods, or Me ...[+++]

(21) In verband met de reikwijdte van het gecoördineerde gebied wordt niet vooruitgelopen op toekomstige communautaire harmonisatie met betrekking tot diensten van de informatiemaatschappij noch op toekomstige nationale wetgeving die overeenkomstig het Gemeenschapsrecht wordt aangenomen. Het gecoördineerde gebied heeft alleen betrekking op vereisten voor on-lineactiviteiten zoals on-line-informatie, on-linereclame, on-linewinkelen en on-linecontracten, en niet op wettelijke vereisten van de lidstaten voor goederen, zoals veiligheidsnormen, etiketteringsvoorschriften of aansprakelijkheid van goederen, dan wel de vereisten van de lidstaten ...[+++]


w