Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Business manager
Chief executive officer
Front office manager
General manager
Manage front operations
Manage front-office operations
Manage the front operations
Operations manager
Organising reception operations
Reception manager
Rooms and reservations manager
Rooms division manager

Vertaling van "manage front-office operations " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
manage front-office operations | manage the front operations | manage front operations | organising reception operations

bij de klantenservice werken | de receptie aansturen | reserveringen beheren


front office manager | reception manager | rooms and reservations manager | rooms division manager

directeur kamers | hoofdreceptionist | office manager | reserveringsmanager


chief executive officer | operations manager | business manager | general manager

projectmanager | manager bedrijfseenheid | teammanager
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Organisation and management structure and processes; teams involved in the project (including project management officer, operational and technical team, crisis management officer, support teams such as human resources and finance); project site(s); and organisational mission and objectives in relation to the EU Aid Volunteers initiative.

organisatie- en managementstructuur en -processen, de teams die bij het project betrokken zijn (met inbegrip van projectbeheerder, operationele en technische teams, crisisbeheerder, ondersteunende teams zoals personeelsdienst en financiën); projectlocatie(s) alsmede opdracht van de organisatie en doelstellingen in verband met het EU-vrijwilligersinitiatief voor humanitaire hulp.


The change towards an organisation according to the concept that the user is at the centre (customer orientation), which was already at the heart of the New Public Management approach, is reinforced by eGovernment and made visible at the front-office in personalised online services, a one-stop approach and a life- (or business-) event orientation.

De verandering in de richting van een organisatie waar de gebruiker centraal staat (klantgerichtheid), die al de kern vormde van de "New Public Management"-aanpak, wordt door eGovernment nog versterkt en aan het "loket" zichtbaar gemaakt door gepersonaliseerde online diensten, een "one-stop-shop"-benadering en een oriëntatie op levens- (of bedrijfs)gebeurtenissen.


Organisation and management structure and processes; teams involved in the project (including project management officer, operational and technical team, crisis management officer, support teams such as human resources and finance); project site(s); and organisational mission and objectives in relation to the EU Aid Volunteers initiative;

organisatie- en managementstructuur en -processen, de teams die bij het project betrokken zijn (met inbegrip van projectbeheerder, operationele en technische teams, crisisbeheerder, ondersteunende teams zoals personeelsdienst en financiën); projectlocatie(s) alsmede opdracht van de organisatie en doelstellingen in verband met het EU-vrijwilligersinitiatief voor humanitaire hulp;


The most relevant Union agencies and bodies in relation to this Multiannual Framework are the European Asylum Support Office (EASO) established by Regulation (EU) No 439/2010 of the European Parliament and of the Council , the European Agency for the Management of Operational Cooperation at the External Borders (Frontex) established by Council Regulation (EC) No 2007/2004 , the European Migration Network established by Council Decision 2008/381/EC , the European Institute for Gender Equality (EIGE) established by Regulation (EC) No 1922/2006 of the European Parliament and of the Council , the European Data Protection Supervisor (EDPS) es ...[+++]

De meest relevante agentschappen en organen van de Unie in verband met dit meerjarenkader zijn het Europees Ondersteuningsbureau voor asielzaken (EASO), opgericht bij Verordening (EU) nr. 439/2010 van het Europees Parlement en de Raad ; het Europees Agentschap voor het beheer van de operationele samenwerking aan de buitengrenzen van de lidstaten van de Europese Unie (Frontex), opgericht bij Verordening (EG) nr. 2007/2004 van de Raad , het Europese migratienetwerk, opgezet bij Beschikking 2008/381/EG van de Raad , het Europees Instituut voor gendergelijkheid (EIGE), opgericht bij Verordening (EG) nr. 1922/2006 van het Europees Parlement ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
1. The Director of the Office shall propose to the Management Committee, by no later than 31 March of each year, a draft annual management report under the conditions provided for in Article 7(1)(c) of the Decision on the organisation and operation of the Publications Office.

1. De directeur van het Bureau legt het Directiecomité uiterlijk op 31 maart van elk jaar het ontwerp van het jaarlijkse verslag over de werkzaamheden voor, overeenkomstig artikel 7, lid 1, onder c), van het Besluit betreffende de organisatie en de werking van het Bureau voor publicaties.


1. The Management Committee shall comprise full members, one of whom shall be appointed by each of the institutions defined in Article 2(7) of Decision 2009/496/EC, Euratom which have signed the Decision on the organisation and operation of the Publications Office (hereinafter referred to as ‘the institutions’).

1. Het Directiecomité bestaat uit gewone leden; elk van de in artikel 2, lid 7, van Besluit 2009/496/EG, Euratom bedoelde instellingen, organen en instanties die het Besluit betreffende de organisatie en de werking van het Bureau voor publicaties van de Europese Unie hebben ondertekend (hierna „de instellingen” genoemd), benoemt een van deze leden.


Each year, Heads of Union Delegations shall provide to the Commission's authorising officer by delegation assurance on the internal management and control systems put in place in their Delegation, as well as on the management of operations subdelegated to them, and the results thereof, in order to allow the authorising officer to make the statement of assurance provided for in Article 66(9).

De hoofden van de delegaties van de Unie verstrekken jaarlijks aan de gedelegeerd ordonnateur van de Commissie de betrouwbaarheidsverklaring over de in hun delegatie ingestelde interne beheer- en controlesystemen, alsook over het beheer van de verrichtingen die aan hen zijn subgedelegeerd en de resultaten daarvan, om de ordonnateur in staat te stellen de verklaring van zekerheid als bedoeld in artikel 66, lid 9, af te leggen.


1. All staff and contractors involved in developing, managing or operating VIS shall be required to note and report any observed or suspected security weaknesses in the operation of VIS to the System Security Officer or the Local Security Officer for the central VIS or the Local Security Officer for the communication infrastructure, as appropriate.

1. Alle personeelsleden en contractanten die betrokken zijn bij de ontwikkeling, het beheer en de werking van het VIS zijn verplicht alle geconstateerde of vermoede beveiligingslacunes bij de werking van het VIS te melden aan de systeembeveiligingsfunctionaris of aan de plaatselijke beveiligingsfunctionaris voor het centrale VIS dan wel de communicatie-infrastructuur.


The change towards an organisation according to the concept that the user is at the centre (customer orientation), which was already at the heart of the New Public Management approach, is reinforced by eGovernment and made visible at the front-office in personalised online services, a one-stop approach and a life- (or business-) event orientation.

De verandering in de richting van een organisatie waar de gebruiker centraal staat (klantgerichtheid), die al de kern vormde van de "New Public Management"-aanpak, wordt door eGovernment nog versterkt en aan het "loket" zichtbaar gemaakt door gepersonaliseerde online diensten, een "one-stop-shop"-benadering en een oriëntatie op levens- (of bedrijfs)gebeurtenissen.


3. The Agency shall evaluate the results of the joint operations and pilot projects and transmit the detailed evaluation reports within 60 days following the end of those operations and projects to the Management Board, together with the observations of the Fundamental Rights Officer referred to in Article 26a.

3. Het agentschap evalueert de resultaten van de gezamenlijke operaties en proefprojecten en geeft de gedetailleerde evaluatieverslagen binnen 60 dagen na het einde van deze operaties en projecten door aan de raad van bestuur, vergezeld van de opmerkingen van de in artikel 26 bis bedoelde grondrechtenfunctionaris.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'manage front-office operations' ->

Date index: 2022-01-11
w