Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Hourly traffic volume
Peak hour traffic
Peak hour traffic volume
Vehicular flow at the peak hour

Vertaling van "peak hour traffic volume " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
peak hour traffic volume | vehicular flow at the peak hour

spitsuurbelasting | spitsuurintensiteit | verkeersdrukte op het spitsuur




IN-CONTEXT TRANSLATIONS
(cb) support the open nature of the internet by ensuring that blocking of lawful services on telecommunications networks funded via this Regulation is prohibited, while allowing for reasonable traffic management at time of network congestion at peak hours, respecting the minimum quality of service requirements stipulated in Article 22(3) of Directive 2002/22/EC of the European Parliament and of the Council of 7 March 2002 on universal service and users' rights relating to electronic communicat ...[+++]

(c ter) het open karakter van het internet ondersteunen door ervoor te zorgen dat het blokkeren van rechtmatige diensten door telecommunicatienetwerken die krachtens deze verordening financieel zijn gesteund, wordt verboden en door redelijk beheer van dataverkeer toe te laten wanneer het netwerk tijdens spitsuren stagneert, met inachtneming van de minimumeisen betreffende de servicekwaliteit zoals vastgelegd in artikel 22, lid 3, van Richtlijn 2002/22/EG van het Europees Parlement en de Raad van 7 maart 2002 inzake de universele dienst en gebruikersrechten met betrekking tot elektronische-communicatienetwerken en -diensten (Universeledie ...[+++]


Operators required to supply (both public and contractual) information on the average speeds they actually provide to their customers during normal and peak times, data volume limitations, and on traffic management practices.

Exploitanten moeten (zowel openbare als contractuele) informatie verstrekken over de gemiddelde snelheden die zij daadwerkelijk verschaffen aan hun klanten tijdens normale en piekuren, over de beperkingen op datavolumes en over de praktijken voor verkeersbeheer.


At peak crossing times, checks can take around two hours. The overall trend is that border traffic is increasing while the average time to carry out checks at border crossing points is falling.

Op de drukste momenten kunnen de controles ongeveer twee uur duren. De algemene tendens is dat het grensverkeer toeneemt, maar de gemiddelde tijd voor de controles aan de grensdoorlaatposten daalt.


Flexibility helps reduce congestion during peak hours, while also reducing the majority of harmful emissions from traffic.

Flexibiliteit bevordert de vermindering van files tijdens de spits, terwijl ook het grootste deel van de schadelijke uitstoot van het verkeer wordt teruggebracht.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The classification of roads and the definition of time periods shall be based on objective criteria related to the level of exposure of the roads and their vicinities to congestion and pollution such as population density, the yearly number of pollution peaks measured in accordance with Directive 96/62/EC, the average daily and hourly traffic and the level of service (percentage of the day or the year when road usage is close to or above capacity, average delays and/or queues lengths).

De indeling van de wegen en de vaststelling van de tijdsperiodes gebeurt aan de hand van objectieve criteria die verband houden met het niveau van blootstelling van de wegen en de omgeving daarvan aan congestie en verontreiniging, zoals de bevolkingsdichtheid, het jaarlijks aantal verontreinigingspieken gemeten overeenkomstig Richtlijn 96/62/EG, de gemiddelde verkeersdichtheid per dag en per uur en het niveau van de dienst (percentage van de dag of het jaar dat het weggebruik dichtbij of boven de capaciteit van de weg ligt, gemiddelde vertragingen en/of lengte van de files).


The classification of roads and the definition of time periods shall be based on objective criteria related to the level of exposure of the roads and their vicinities to congestion and pollution such as population density, the yearly number of pollution peaks measured in accordance with Directive 96/62/EC, the average daily and hourly traffic and the level of service (percentage of the day or the year when road usage is close to or above capacity, average delays and/or queues lengths).

De indeling van de wegen en de vaststelling van de tijdsperiodes gebeurt aan de hand van objectieve criteria die verband houden met het niveau van blootstelling van de wegen en de omgeving daarvan aan congestie en verontreiniging, zoals de bevolkingsdichtheid, het jaarlijks aantal verontreinigingspieken gemeten overeenkomstig Richtlijn 96/62/EG, de gemiddelde verkeersdichtheid per dag en per uur en het niveau van de dienst (percentage van de dag of het jaar dat het weggebruik dichtbij of boven de capaciteit van de weg ligt, gemiddelde vertragingen en/of lengte van de files).


However, it would be possible to find capacity for up to 2.6 of the 3.7 million unaccommodated flights by accepting less ideal times (push traffic of the peak hours) and places (push traffic to secondary airports).

Het zou echter mogelijk zijn om voor ongeveer 2,6 van de 3,7 miljoen vluchten waarvoor geen accommodatie beschikbaar is, alsnog capaciteit te vinden indien men genoegen neemt met minder ideale tijden (het verplaatsen van vluchten naar minder drukke uren) en plaatsen (het verplaatsen van vluchten naar secundaire luchthavens).


Timetable of work Start : 1 January 1993 Completion : 31 December 1994. Findings of the economic analysis The analysis was based on the assumption that there has been no decline in current traffic flows (with reference to peak traffic times throughout the year) and that there will be none in the future (in view of the expected increase in the number of vehicles and hours of stop-go traffic).

Tijdschema Aanvang van de werkzaamheden : 1.1.1993 Beëindiging van de werkzaamheden : 31.12.1994 Resultaten van de economische analyse Bij de analyse is men er van uitgegaan dat het verkeer op deze weg thans niet wordt vertraagd (uitgaande van de piekuren over het gehele jaar) en dit, in de toekomst ook niet zal gebeuren (uitgaande van de verwachte toename van het verkeer en het aantal uren verkeersopstopping).




Anderen hebben gezocht naar : hourly traffic volume     peak hour traffic     peak hour traffic volume     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'peak hour traffic volume' ->

Date index: 2021-07-27
w