Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Assistant pharmaceutical goods distribution manager
Graduate household goods distribution manager
Graduate pharmaceutical goods distribution manager
Graduate tobacco products distribution manager
Household goods distribution manager
Household goods distribution planner
Pharmaceutical goods distribution manager
Senior household goods distribution manager
Senior pharmaceutical goods distribution manager
Senior tobacco products distribution manager
Tobacco products distribution manager
Tobacco products supply chain planner

Vertaling van "senior tobacco products distribution manager " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
senior tobacco products distribution manager | tobacco products supply chain planner | graduate tobacco products distribution manager | tobacco products distribution manager

distributiechef tabaksproducten | supply chain manager tabaksproducten | distributiemanager tabaksproducten | supply chain planner tabaksproducten


assistant pharmaceutical goods distribution manager | senior pharmaceutical goods distribution manager | graduate pharmaceutical goods distribution manager | pharmaceutical goods distribution manager

logistiek planner farmaceutische producten | supply chain manager farmaceutische producten | distributiemanager farmaceutische producten | supply chain planner farmaceutische producten


graduate household goods distribution manager | household goods distribution planner | household goods distribution manager | senior household goods distribution manager

chef distributie consumentenartikelen | hoofd distributie consumentenartikelen | distributiemanager huishoudartikelen | logistiek manager consumentenartikelen
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
The ban extends to the free distribution of tobacco products.

Het verbod geldt ook voor de gratis verstrekking van tabaksproducten.


In order to attain the objectives set out in this Directive, the power to adopt acts in accordance with Article 290 TFEU should be delegated to the Commission in respect of product oversight and governance requirements for all products, and, in relation to the distribution of insurance-based investment products, the management of conflicts of interest, the conditions under which inducements can be paid or received, and assessment of suitability and appropriateness.

Teneinde de doelstellingen van deze richtlijn te verwezenlijken, moet aan de Commissie de bevoegdheid worden overgedragen om overeenkomstig artikel 290 VWEU handelingen vast te stellen ten aanzien van het toezicht op producten en governancevereisten voor alle producten, en, in verband met de distributie van verzekeringen met een beleggingscomponent, de omgang met belangenconflicten, de voorwaarden waaronder „inducements’ kunnen worden betaald of ontvangen, en de beoordeling van geschiktheid en adequaatheid.


(37)‘senior management’ means natural persons who exercise executive functions within an investment firm, a market operator or a data reporting services provider and who are responsible, and accountable to the management body, for the day-to-day management of the entity, including for the implementation of the policies concerning the distribution of services and products to clients by the firm and its personnel.

„directie” : natuurlijke personen die uitvoerende functies in een beleggingsonderneming, marktexploitant of dienstverlener op het gebied van datarapportage uitoefenen en die verantwoordelijk zijn, en verantwoording moeten afleggen aan het leidinggevend orgaan van de entiteit, voor het dagelijkse management van de entiteit, met inbegrip van de toepassing van de gedragslijnen voor de distributie door de onderneming en haar personeel van diensten en producten aan cliën ...[+++]


‘senior management’ means natural persons who exercise executive functions within an investment firm, a market operator or a data reporting services provider and who are responsible, and accountable to the management body, for the day-to-day management of the entity, including for the implementation of the policies concerning the distribution of services and products to clients by the firm and its personnel.

„directie”: natuurlijke personen die uitvoerende functies in een beleggingsonderneming, marktexploitant of dienstverlener op het gebied van datarapportage uitoefenen en die verantwoordelijk zijn, en verantwoording moeten afleggen aan het leidinggevend orgaan van de entiteit, voor het dagelijkse management van de entiteit, met inbegrip van de toepassing van de gedragslijnen voor de distributie door de onderneming en haar personeel van diensten en producten aan cliën ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The management body should assume clear responsibilities across the business cycle of the firm, in the areas of the identification and definition of the strategic objectives, risk strategy and internal governance of the firm, of the approval of its internal organisation, including criteria for selection and training of personnel, of effective oversight of senior management, of the definition of the overall policies governing the provision of services and activities, including the remuneration of sales staff and the approval of new ...[+++]

Het leidinggevend orgaan dient over de gehele activiteitscyclus van de onderneming duidelijke verantwoordelijkheden op zich te nemen op de volgende terreinen: de vaststelling en omschrijving van de strategische doelstellingen, de risicostrategie en de interne governance van de onderneming, de goedkeuring van de interne organisatie van de onderneming (met inbegrip van criteria voor de selectie en opleiding van het personeel), doeltreffend toezicht op de directie en de vaststelling van het algemene beleid op het gebied van het verlenen van diensten en het verrichten van activiteiten (met inbegrip van de beloning van verkooppersoneel en de goedkeuring van nieuwe producten voor dist ...[+++]


It also calls on the Member States to ensure that certain forms of advertising and promotion are not targeted at children and adolescents (use of tobacco brand names on goods, clothing or services other than tobacco products; distribution of promotional items; use of outdoor billboards and posters; advertising in cinemas) and to require tobacco manufacturers to declare the expenditure they devote to advertising, marketing, sponsorship and promotion campaigns, to provide suitable protection against passive smoking in workplaces, enc ...[+++]

Voorts verzoekt de Commissie de lidstaten het nodige te doen om te voorkomen dat kinderen en jongeren de doelgroep worden van bepaalde vormen van reclame en promotie voor tabaksproducten (gebruik van merknamen van tabak voor andere producten dan tabak of voor kleding of diensten; uitdelen van promotieartikelen; gebruik van reclameborden en affiches, bioscoopreclame) en om de tabaksproducenten te verplichten hun uitgaven voor reclame, marketing, sponsoring en promotiecampagnes bekend te maken, te zorgen voor passende bescherming tegen passief roken op het werk, in gesloten openbare ruimtes en in het openbaar vervoer, alsook de programma ...[+++]


Free distribution of tobacco products is prohibited, as are the distribution of articles having a connection to tobacco products to children or adolescents or the distribution of advertising-articles destined for children.

Gratis uitreiking van tabaksproducten is verboden, evenals de uitreiking van artikelen die door kinderen of adolescenten met tabaksproducten kunnen worden geassocieerd, of de distributie van reclameartikelen voor kinderen.


The Tobacco Advertising and Promotion Bill bans advertising and promotion whose purpose or effect is to promote a tobacco product; it includes advertising in press or electronic media, free distribution, brand sharing and sponsorship (if the purpose or the effect is to promote a tobacco product).

De Tabaksreclamewet verbiedt reclame en promotieactiviteiten die ten doel of tot gevolg hebben een tabaksproduct te bevorderen; hieronder valt ook reclame in de pers of via elektronische media, gratis uitreiking, brandsharing en sponsoring (indien het doel of gevolg is een tabaksproduct te promoten).


It also regulates to the extent necessary for the completion of the Internal Market the rules concerning tobacco advertising using information society services, and free distribution of tobacco products likely to undermine these provisions.

Het behelst ook, in zoverre dat voor de voltooiing van de interne markt nodig is, voorschriften inzake tabaksreclame die gebruik maakt van de diensten van de informatiemaatschappij, en de gratis uitreiking van tabaksproducten, die deze bepalingen kunnen ondermijnen.


Annex List of individual studies Impact on Manufacturing Food, drink tobacco processing machinery Pharmaceutical products Textiles Clothing Construction site equipment Chemicals Motor Vehicles Processed Foodstuffs Telecommunications equipment Impact on Services Insurance Air Transport Credit Institutions and Banking Distribution Road Freight Transport Telecommunications liberalised services Advertising services Audio-visual service ...[+++]

Bijlage Lijst van afzonderlijke onderzoeken Impact op de industrie Uitrusting voor levensmiddelen-, drank- en tabakproduktie Farmaceutische produkten Textiel en kleding Uitrusting voor bouwplaatsen Chemische produkten Motorvoertuigen Voedingsindustrie Telecommunicatie-uitrusting Impact op diensten Verzekeringen Luchtvervoer Kredietinstellingen en banken Distributie Wegvervoer Geliberaliseerde telecommunicatiediensten Reclamediensten Audiovisuele diensten en produktie Interne informatiemarkt Interne energiemarkt Transportnetwerken Ophe ...[+++]


w