Between 1994 and 1997 OA may not act as price leader on the scheduled routes Athens-Stockholm and Athens-London. 2. Furthermore, throughout the period of validity of the plan, the number of seats offered by OA on scheduled flights within the European Economic Area, apart from flights between the Greek mainland and the islands, shall not exceed that offered by it on the same market in 1993 (3 427 500 seats), although account will be taken of a possible increase proportional to the growth of the market in question.
In de periode 1994-1997 mag OA zich niet als goedkoopste maatschappij ("price leader") gedragen op de vaste verbindingen Athene-Stockholm en Athene-Londen. 2. Voor de volledige duur van het plan mag het stoelenaanbod van OA op de geregelde vluchten binnen de Europese Economische Ruimte, de verbindingen tussen het Griekse vasteland en de eilanden buiten beschouwing gelaten, niet groter zijn dan het stoelenaanbod van OA op de EER-markt in 1993 (3.427.500 stoelen), waarbij wel ruimte wordt gelaten voor een eventuele stijging die evenredig is aan de groei van de betreffende markt.