Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Educate on kindergarten class content
Educate on primary education class content
Explain kindergarten class content
Provide education in air traffic
Teach air traffic approaches
Teach air traffic content
Teach air traffic control
Teach kindergarten class content
Teach primary education class content
Teaches primary education class content
Teaching kindergarten class content
Teaching primary education class content

Vertaling van "teach primary education class content " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
educate on primary education class content | teaching primary education class content | teach primary education class content | teaches primary education class content

lagereschoolonderwerpen aanleren | lagereschoolonderwerpen onderwijzen


<b class=yellow3>educate on kindergarten class content | <b class=yellow3>teaching kindergarten class content | explain kindergarten class content | teach kindergarten class content

kleuterklasleerstof aanleren


provide education in air traffic | teach air traffic content | teach air traffic approaches | teach air traffic control

lesgeven over luchtverkeersleiding | luchtverkeersleiding onderrichten
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Over the last four years, most Member States have reformed their primary (and in some cases pre-primary) education in order to start teaching a foreign language earlier.

De laatste vier jaar hebben de lidstaten hun lager (en in sommige gevallen ook hun kleuter-) onderwijs hervormd om vroeger te kunnen beginnen met het onderwijzen van een vreemde taal.


There iclass=yellow1>s evidence that pre-primary educationclass=yellow1> improves children's average attainment, attention, and participation in class in primary school.

Er zijn aanwijzingen die erop duiden dat voorschools onderwijs het gemiddelde niveau alsook de aandacht en de deelname van kinderen in de klas verbetert.


The number of hours that they have to be actively engaged in teaching varies widely: the number is generally higher in pre-primary education and decreases at higher levels of education.

Er zijn grote verschillen in het aantal uren waarin zij effectief moeten lesgeven. Dit aantal ligt over het algemeen hoger in de kleuterschool en neemt af in de hogere onderwijsniveaus.


1) Teaching of foreign languages starts earlier but the time taught is limited in primary education

1) Vreemde talen worden op jongere leeftijd onderwezen, maar in het basisonderwijs is het aantal lesuren beperkt


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
- In 8 out of 15 EU Member States, ICT courses are coclass=yellow1>mpulsory in initial teacher training class=yellow1>for generaclass=yellow1>l class teachers in primary educationclass=yellow1>, 9 out of 15 in lower secondary education (1997/98) (source - Eurydice)

- In 8 van de 15 lidstaten van de EU zijn ICT-cursussen in de opleidingen voor leraren voor het basisonderwijs verplicht. In 9 van de 15 lidstaten zijn ze ook verplicht in de opleidingen voor leraren voor de eerste fase van het voortgezet onderwijs (1997/98) (Bron: Eurydice).


The uses of ICT for the most advanced teaching purposes are to be found in primary education.

Het meest geavanceerd gebruik van IT-technologie voor pedagogische doeleinden vinden we in het basisonderwijs.


If they are to integrate ICT in their teaching practices, teachers, trainers and managers need to have easy access to structured exchange and support services and to educational multimedia content both at school and at home.

Om de ICT in hun pedagogische praktijk op te nemen, moeten de leerkrachten, opleiders en administrateurs gemakkelijk tot de gestructureerde uitwisselings- en ondersteuningsdiensten kunnen toetreden, alsook tot de educatieve multimediale inhouden op school en thuis.


This is set to be the fundamental level at which certain instances and means of cooperation between the Member States will be carried out: - with regard to procedures, by establishing appropriate fora for discussing the issues, - with regard to funding, by respecting the individual Member States' choices and accepting that the Community can provide no further funding for the moment but recommending that education remain a priority, - with regard to responsibilities, by adhering strictly to the Maastricht principles on Member States' responsibility for the content of teaching ...[+++]

De Europese dimensie moet het uitgangspunt worden voor het optreden via een aantal voorbeelden en vormen van samenwerking tussen de Lid-Staten : - qua procedure : door passende instanties voor de bespreking van de voorgestelde onderwerpen vast te stellen ; - qua financiering : door de keuze van elk van de Staten te respecteren ; de Gemeenschap kan momenteel weliswaar geen nieuwe projecten financieren, maar in het Witboek wordt voorgesteld de prioriteiten op onderwijsgebied te handhaven ; - qua bevoegdheden : door strikt de hand te houden aan de beginselen van Maastricht wat betreft de verantwoordelijkheid van de Lid-Staten voor de inhoud en organis ...[+++]


2. Language trainiclass=yellow1>ng for non-language teachers To encourclass=yellow1>age the teaching of foreign languages beyond the strict confines of the language class, in particular in the bilingual classes referred to in A(2) and in technclass=yellow1>ical and vocational education, it wouldclass=yellow1> be desirable ...[+++]

2. Taalkundige vorming van niet-taaldocenten Ter bevordering van het onderricht in de levende talen buiten de specifieke taallessen, met name in de in punt A 2 genoemde klassen waar tweetalig onderwijs gegeven wordt en in het technisch en beroepsonderwijs, zou het wenselijk zijn dat niet-taaldocenten een passende opleiding krijgen, ook voor het hoger onderwijs.


Centred on schools (there are more than 300 000 pre-school, primary and secondary education establishments in the Community), which are one of the main places for exchanges and contacts between the various people involved in education, and implemented by means of projects and transnational cooperation networks, Community measures in the field of education could be based on the following points: - encouraging cooperation between edu ...[+++]

De communautaire actie zal hoofdzakelijk gericht zijn op de scholen (de Gemeenschap telt meer dan 300.000 instellingen voor kleuter-, basis- en voortgezet onderwijs), die zo belangrijk zijn voor de uitwisseling en het contact tussen de verschillende actoren in het onderwijs. De actie op het gebied van het onderwijs zal door middel van projecten en netwerken van projecten voor transnationale samenwerking ten uitvoer worden gebracht en kan worden gebaseerd op de volgende zwaartepunten: - bevordering van de samenwerking tussen onderwijsi ...[+++]


w