Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Instruct staff in beer knowledge
Teach staff in beer knowledge
Train staff in beer knowledge
Train staff in knowledge of beer

Vertaling van "teach staff in beer knowledge " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
teach staff in beer knowledge | train staff in knowledge of beer | instruct staff in beer knowledge | train staff in beer knowledge

personeel trainen in bierkennis | personeel opleiden over bier | personeel opleiden over bierkennis
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
3. Is aware of the role the Bologna Process has in the creation of a Europe of Knowledge; highlights that the dissemination of knowledge, education and research is a key element of the Europe 2020 strategy and contributes to fostering European citizenship; also highlights, however, the need for consultation within the higher education community (teachers, students and non‑teaching staff) in order ...[+++]

3. is zich bewust van de belangrijke rol die het Bologna-proces speelt bij de totstandbrenging van een op kennis gebaseerd Europa; benadrukt dat de verspreiding van kennis, onderwijs en onderzoek een wezenlijk onderdeel vormt van de Europa 2020-strategie en bijdraagt aan de bevordering van het Europees burgerschap; wijst echter ook op de behoefte aan overleg binnen het hoger onderwijs (docenten, studenten en niet-onderwijzend personeel) om de weerstand tegen hervormingen in het kader van het Bologna-proces te kunnen begrijpen, alsmede de noodzaak om openbaar onderwijs te garanderen dat gratis en toegankelijk is voor iedereen en tegemoe ...[+++]


3. Is aware of the role the Bologna Process has in the creation of a Europe of Knowledge; highlights that the dissemination of knowledge, education and research is a key element of the Europe 2020 strategy and contributes to fostering European citizenship; also highlights, however, the need for consultation within the higher education community (teachers, students and non-teaching staff) in order ...[+++]

3. is zich bewust van de belangrijke rol die het Bologna-proces speelt bij de totstandbrenging van een op kennis gebaseerd Europa; benadrukt dat de verspreiding van kennis, onderwijs en onderzoek een wezenlijk onderdeel vormt van de Europa 2020-strategie en bijdraagt aan de bevordering van het Europees burgerschap; wijst echter ook op de behoefte aan overleg binnen het hoger onderwijs (docenten, studenten en niet-onderwijzend personeel) om de weerstand tegen hervormingen in het kader van het Bologna-proces te kunnen begrijpen, alsmede de noodzaak om openbaar onderwijs te garanderen dat gratis en toegankelijk is voor iedereen en tegemoe ...[+++]


[30] See Staff Working Document, chapter 1.1. A “U-Multirank“ tool would enable users to profile institutions based on data on the quality of teaching (e.g. employability outcomes), research performance, the capacity for knowledge transfer and for supporting regional development and the degree of internationalisation.

[30] Zie werkdocument van de diensten van de Commissie, punt Een U-Multirank-tool zou gebruikers in staat stellen instellingen te profileren op basis van gegevens over onderwijskwaliteit (bv. werkgelegenheidsresultaten), onderzoekprestatie, capaciteit voor kennisoverdracht en ondersteuning van regionale ontwikkeling en de mate van internationalisering.


teacher education institutions also have a key contribution to make in providing teaching staff with the knowledge and competences required for change, such as the skills needed to promote learner-centred approaches, collaborative working methods and the use of modern learning tools, particularly those based on ICT.

instellingen voor leerkrachtenopleiding leveren ook een cruciale bijdrage waar het erom gaat het onderwijzend personeel toe te rusten met de voor verandering benodigde kennis en competenties, zoals de vaardigheden die nodig zijn ter bevordering van leerdergerichte benaderingen, op samenwerking berustende werkmethodes en het gebruik van moderne en meer bepaald op ICT gebaseerde leerinstrumenten.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
21. Suggests to the Member States that they examine the possibility of exchanges of teaching staff at different educational levels, with the aim of teaching different school subjects in different languages, and believes that this possibility could be exploited, in particular, in border regions and thus improve worker mobility and citizens' knowledge of languages;

21. stelt de lidstaten voor te onderzoeken of het mogelijk is om onderwijspersoneel van verschillende onderwijsniveaus uit te wisselen, met de bedoeling verschillende schoolvakken in verschillende talen te onderwijzen, en is van opvatting dat deze mogelijkheid met name kan worden benut in grensregio's, waardoor de mobiliteit van de beroepsbevolking en de talenkennis van burgers zouden worden verbeterd;


21. Suggests to the Member States that they examine the possibility of exchanges of teaching staff at different educational levels, with the aim of teaching different school subjects in different languages, and believes that this possibility could be exploited, in particular, in border regions and thus improve worker mobility and citizens' knowledge of languages;

21. stelt de lidstaten voor te onderzoeken of het mogelijk is om onderwijspersoneel van verschillende onderwijsniveaus uit te wisselen, met de bedoeling verschillende schoolvakken in verschillende talen te onderwijzen, en is van opvatting dat deze mogelijkheid met name kan worden benut in grensregio's, waardoor de mobiliteit van de beroepsbevolking en de talenkennis van burgers zouden worden verbeterd;


23. Suggests to the Member States that they examine the possibility of exchanges of teaching staff at different educational levels, with the aim of teaching different school subjects in different languages, and believes that this possibility could be exploited, in particular, in border regions and thus improve worker mobility and citizens' knowledge of languages;

23. stelt de lidstaten voor te onderzoeken of het mogelijk is om onderwijspersoneel van verschillende onderwijsniveaus uit te wisselen, met de bedoeling verschillende schoolvakken in verschillende talen te onderwijzen, en is van opvatting dat deze mogelijkheid met name kan worden benut in grensregio’s, waardoor de mobiliteit van de beroepsbevolking en de talenkennis van burgers zouden worden verbeterd;


The European Council, meeting in Brussels in March 2008, agreed on the objective of removing barriers to the free movement of knowledge by creating a ‘fifth freedom’ which, inter alia, would involve increased cross-border mobility of researchers, as well as students, scientists and university teaching staff.

de Europese Raad van maart 2008 in Brussel heeft de doelstelling geformuleerd om de belemmeringen voor het vrije verkeer van kennis weg te nemen door een „vijfde vrijheid” te creëren die onder meer een hoger niveau van grensoverschrijdende mobiliteit van onderzoekers, studenten, wetenschappers en universitaire docenten zou inhouden.


[30] See Staff Working Document, chapter 1.1. A “U-Multirank“ tool would enable users to profile institutions based on data on the quality of teaching (e.g. employability outcomes), research performance, the capacity for knowledge transfer and for supporting regional development and the degree of internationalisation.

[30] Zie werkdocument van de diensten van de Commissie, punt Een U-Multirank-tool zou gebruikers in staat stellen instellingen te profileren op basis van gegevens over onderwijskwaliteit (bv. werkgelegenheidsresultaten), onderzoekprestatie, capaciteit voor kennisoverdracht en ondersteuning van regionale ontwikkeling en de mate van internationalisering.


9. Teacher education institutions also have a key contribution to make in providing teaching staff with the knowledge and competences required for change, such as the skills needed to promote learner-centred approaches, collaborative working methods and the use of modern learning tools, particularly those based on ICT.

9. Instellingen voor leerkrachtenopleiding leveren ook een cruciale bijdrage waar het erom gaat het onderwijzend personeel toe te rusten met de voor verandering benodigde kennis en competenties, zoals de vaardigheden die nodig zijn ter bevordering van leerdergerichte benaderingen, op samenwerking berustende werkmethodes en het gebruik van moderne en meer bepaald op ICT gebaseerde leerinstrumenten.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'teach staff in beer knowledge' ->

Date index: 2021-03-29
w