Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Docente di lettere nella scuola secondaria
Docente di storia nella scuola secondaria
Docente di teatro nella scuola secondaria
Professore di lettere nella scuola secondaria
Professore di recitazione nella scuola secondaria
Professore di storia nella scuola secondaria
Professoressa di lettere nella scuola secondaria
Professoressa di recitazione nella scuola secondaria
Professoressa di storia nella scuola secondaria

Vertaling van "Professoressa di lettere nella scuola secondaria " (Italiaans → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
professore di lettere nella scuola secondaria | docente di lettere nella scuola secondaria | professoressa di lettere nella scuola secondaria

docente literatuur voortgezet onderwijs | leerkracht letterkunde secundair onderwijs | leerkracht letterkunde voortgezet onderwijs | onderwijsgevende letterkunde voortgezet onderwijs


professore di storia nella scuola secondaria | docente di storia nella scuola secondaria | professoressa di storia nella scuola secondaria

docent geschiedenis secundair onderwijs | onderwijsgevende geschiedenis voortgezet onderwijs | leerkracht geschiedenis secundair onderwijs | leerkracht geschiedenis voortgezet onderwijs


professoressa di recitazione nella scuola secondaria | docente di teatro nella scuola secondaria | professore di recitazione nella scuola secondaria

docent algemene verbale vorming voortgezet onderwijs | onderwijsgevende drama secundair onderwijs | docente drama voortgezet onderwijs | leerkracht drama voortgezet onderwijs
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
C. considerando che, a due anni dal termine del 2015 per il conseguimento degli OSM, a livello globale le donne continuano ad essere più povere degli uomini; che, sebbene un numero maggiore di bambine frequenti la scuola primaria, vi sono ancora consistenti divari di genere nella scuola secondaria; che, nonostante le donne rappresentino il 20% dei parlamentari nel mondo, al ritmo attuale serviranno più di 40 anni per raggiungere ...[+++]

C. overwegende dat twee jaar voor het jaar 2015, de uiterste termijn voor de verwezenlijking van de MDO’s, vrouwen wereldwijd nog steeds armer zijn dan mannen; overwegende dat, hoewel er meer meisjes naar het basisonderwijs gaan, er in het vervolgonderwijs nog steeds sprake is van een aanzienlijke kloof tussen mannen en vrouwen; overwegende dat, ofschoon wereldwijd 20% van de parlementariërs vrouw is, het in het huidige tempo 40 jaar zal duren voordat er een gelijke vertegenwoordiging zal zijn;


Tra il 15% e il 20% degli studenti che partecipano a un programma di mini-impresa nella scuola secondaria avvierà poi una propria impresa, cifra questa che corrisponde a tre - cinque volte quella valida per la popolazione generale.

15 tot 20 % van de studenten die in het secundair onderwijs deelnemen aan een minibedrijfsprogramma zal later een eigen bedrijf oprichten. Dat is drie tot vijf keer meer dan bij de algemene bevolking.


Nella scuola secondaria di primo grado ed in quella di secondo grado di formazione generale, la percentuale di studenti che studiano l'inglese supera il 90%. Solo una piccola quota di studenti (0-5% a seconda del paese) apprende lingue diverse dall'inglese, il francese, lo spagnolo, il tedesco e il russo.

In het lager middelbaar onderwijs en het algemeen hoger middelbaar onderwijs leert meer dan 90% van de leerlingen Engels. Slechts een klein percentage leerlingen (0 à 5% afhankelijk van het land) leert een andere vreemde taal dan Engels, Frans, Spaans, Duits of Russisch.


2. Abilità e competenze nei curricula di matematica e/o altri documenti d’orientamento relativi alle scienze matematiche, nella scuola primaria e secondaria inferiore (ISCED 1 e 2), 2010/2011

2. Vaardigheden en competenties in de leerplannen of andere stuurdocumenten voor wiskunde, basisonderwijs en lager middelbaar onderwijs (ISCED 1 en 2), 2010/11


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
28. constata le notevoli disparità esistenti in materia di formazione imprenditoriale e di sviluppo dello spirito imprenditoriale nella scuola; riconosce la necessità che lo sviluppo delle capacità imprenditoriali costituisca l'obiettivo dei programmi nazionali d'istruzione secondaria di tutti gli Stati membri; riconosce l'importanza della prima linea d'azione della Carta, concernente l'istruzione e la formazione per lo sviluppo dello spirito imprenditoriale, che sottolinea la necessità di sostenere l'innovazion ...[+++]

28. stelt de verschillen vast die gelden met betrekking tot de opleiding in ondernemerschap en de cultivering van de ondernemingszin op school; erkent dat de ontwikkeling van bedrijfsvaardigheden een doelstelling zou moeten zijn van de nationale programma's in het secundair onderwijs in alle lidstaten; onderkent het belang van de eerste actielijn van het Handvest aangaande "onderwijs en opleiding in ondernemerschap", die de noodzaak beklemtoont om bedrijfsinnovatie en opleiding van werknemers te steunen, om vanaf jonge leeftijd onde ...[+++]


28. constata le notevoli disparità esistenti in materia di formazione imprenditoriale e di sviluppo dello spirito imprenditoriale nella scuola; riconosce la necessità che lo sviluppo delle capacità imprenditoriali costituisca l'obiettivo dei programmi nazionali d'istruzione secondaria di tutti gli Stati membri; riconosce l'importanza della prima linea d'azione della Carta, concernente l'istruzione e la formazione per lo sviluppo dello spirito imprenditoriale, che sottolinea la necessità di sostenere l'innovazion ...[+++]

28. stelt de verschillen vast die gelden met betrekking tot de opleiding in ondernemerschap en de cultivering van de ondernemingszin op school; erkent dat de ontwikkeling van bedrijfsvaardigheden een doelstelling zou moeten zijn van de nationale programma's in het secundair onderwijs in alle lidstaten; onderkent het belang van de eerste actielijn van het Handvest aangaande "onderwijs en opleiding in ondernemerschap", die de noodzaak beklemtoont om bedrijfsinnovatie en opleiding van werknemers te steunen, om vanaf jonge leeftijd onde ...[+++]


28. constata le notevoli disparità esistenti in materia di formazione imprenditoriale e di sviluppo dello spirito imprenditoriale nella scuola; riconosce la necessità che lo sviluppo delle capacità imprenditoriali costituisca l'obiettivo dei programmi nazionali d'istruzione secondaria di tutti gli Stati membri; riconosce l'importanza del primo punto della Carta, concernente l'istruzione e la formazione per lo sviluppo dello spirito imprenditoriale, che sottolinea la necessità di sostenere l'innovazione imprendit ...[+++]

28. stelt de verschillen vast die gelden met betrekking tot de opleiding in ondernemerschap en de cultivering van de ondernemingszin op school; erkent dat de ontwikkeling van bedrijfsvaardigheden een doelstelling zou moeten zijn van de nationale programma’s in het secundair onderwijs in alle lidstaten; onderkent het belang van het eerste punt van het Handvest aangaande "Onderwijs in ondernemerschap", beklemtoont de noodzaak om bedrijfsinnovatie en opleiding van werknemers te steunen, om vanaf jonge leeftijd ondernemerszin te ontwikk ...[+++]


6. riconosce l'importanza del primo punto della Carta, concernente l'istruzione e la formazione per lo sviluppo dello spirito imprenditoriale e sottolinea la necessità di sostenere l'innovazione imprenditoriale e la formazione dei lavoratori, di sviluppare l'imprenditorialità fin dalla giovane età con lezioni e corsi di formazione dedicati alle aziende nella scuola secondaria, nell'università e nella formazione tecnologica, per promuovere una stretta cooperazione con i centri di ricerca, promuovere gli aiuti pubblici ai giovani imprenditori e stabilire collegamenti fra i vari ...[+++]

6. onderkent het belang van het eerste punt van het Handvest aangaande "Onderwijs in ondernemerschap", beklemtoont de noodzaak om bedrijfsinnovatie en opleiding van werknemers te steunen, om vanaf jonge leeftijd ondernemerszin te ontwikkelen tijdens handelslessen en -cursussen in het secundair onderwijs, op de universiteit en bij technologische opleidingen, om nauwe samenwerking met onderzoekscentra te bevorderen, om overheidssteun voor jonge ondernemers te bevorderen en om contacten te leggen tussen de diverse sectoren van het openbaar be ...[+++]


Per il 2005, l'acquisizione precoce di competenze linguistiche dovrebbe iniziare nella scuola materna e nella scuola elementare (almeno a partire dall'età di 8 anni), ed essere rafforzata nella scuola secondaria.

Tegen 2005 moet het vroegtijdig verwerven van taalvaardigheden in de kleuter- en lagere school (ten laatste vanaf de leeftijd van 8 jaar) van start gaan, en in het secundair onderwijs worden voortgezet.


Le realizzazioni più interessanti saranno scelte da una giuria di specialisti, insegnanti e giornalisti (in particolare verrà assegnato il Premio della Stampa) Il seminario "Gli insegnanti europei e lo Spazio" : circa 140 insegnanti dibatteranno con gli specialisti le possibilità e i modi per integrare le scienze dello spazio e le applicazioni della telerivelazione nella scuola secondaria.

Een jury van deskundigen, opvoedkundigen en journalisten (er wordt ook een persprijs toegekend) zal de interessantste bijdragen selecteren; . een seminar "Het Europa van de leraren en de ruimte": ongeveer 140 leraren discussiëren met specialisten over mogelijkheden en manieren om ruimtewetenschappen en toepassingen van teledetectie op te nemen in het leerprogramma van het middelbaar onderwijs.




Anderen hebben gezocht naar : Professoressa di lettere nella scuola secondaria     


datacenter (19): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Professoressa di lettere nella scuola secondaria' ->

Date index: 2024-02-19
w