Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Action programme in the field of lifelong learning
Advocate education course
Advocate learning programmes
Advocate recreational programmes
Boost education programmes
Boost recreation activities
Endorse education programmes
LLP
Lifelong Learning Programme
Mutual Learning Programme
National Lifelong Learning Programme
Promote education course
Promote education programmes
Promote own education programme
Promote recreation activities
Promoting education course
Stimulate recreation activities

Vertaling van "Advocate learning programmes " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
advocate learning programmes | endorse education programmes | boost education programmes | promote education programmes

educatieve programma’s promoten | onderwijsprogramma’s promoten


action programme in the field of lifelong learning | Lifelong Learning Programme | LLP [Abbr.]

actieprogramma op het gebied van een leven lang leren


advocate recreational programmes | stimulate recreation activities | boost recreation activities | promote recreation activities

recreatieve activiteiten promoten




National Lifelong Learning Programme

Nationaal Programma 'Een leven lang leren'


advocate education course | promoting education course | promote education course | promote own education programme

cursussen promoten | opleidingen promoten
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Advocates a shift to conceiving mobility programmes in terms of qualitative outcomes that respond to priorities and serve established learning and training objectives; calls for the proper implementation of the proposals of the European Quality Charter for Mobility and for better use of all tools available to prepare students for the right type of mobility they would need; encourages Member States to fully exploit the potential of internationalisation at home in order to give students who prefer not to participa ...[+++]

pleit voor een omschakeling naar het opzetten van mobiliteitsprogramma's volgens kwalitatieve resultaten die overeenkomen met prioriteiten en die vastgestelde leer- en opleidingsdoelstellingen dienen; vraagt een behoorlijke tenuitvoerlegging van de voorstellen van het Europees handvest voor kwaliteit bij mobiliteit en een beter gebruik van alle beschikbare instrumenten om studenten voor te bereiden op de juiste soort van mobiliteit die zij nodig kunnen hebben; moedigt de lidstaten ertoe aan ten volle het potentieel te benutten van internationalisering in eigen land, om studenten die ervoor kiezen niet te participeren in mobiliteit naar het buitenland, een internationale dimens ...[+++]


101. Notes that RISE will require more and better access to training, lifelong learning, fit-for-the-future vocational training and university education, a strong emphasis on the science, technology, engineering and mathematics (STEM) fields, particularly for women, and entrepreneurship support; advocates the inclusion of such topics in school curricula; supports the development of work-linked training and apprenticeship schemes and an adequate social safety net together with a second-chance policy; believes, in this regard ...[+++]

101. merkt op dat de RISE-strategie vraagt om meer en betere toegang tot scholing, een leven lang leren, op de toekomst afgestemde beroepsopleidingen en universitair onderwijs, een sterke nadruk op de terreinen exacte wetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen en wiskunde, met name voor vrouwen, alsook steun voor ondernemerschap; pleit ervoor dergelijke vakken op te nemen in leerplannen in het onderwijs; spreekt zich uit voor de ontwikkeling van duale opleidingen en leerlingplaatsen en een passend sociaal vangnet in combinatie met beleid voor tweedekansonderwijs; meent in dit verband dat ...[+++]


101.Notes that RISE will require more and better access to training, lifelong learning, fit-for-the-future vocational training and university education, a strong emphasis on the science, technology, engineering and mathematics (STEM) fields, particularly for women, and entrepreneurship support; advocates the inclusion of such topics in school curricula; supports the development of work-linked training and apprenticeship schemes and an adequate social safety net together with a second-chance policy; believes, in this regard ...[+++]

101. merkt op dat de RISE-strategie vraagt om meer en betere toegang tot scholing, een leven lang leren, op de toekomst afgestemde beroepsopleidingen en universitair onderwijs, een sterke nadruk op de terreinen exacte wetenschappen, technologie, ingenieurswetenschappen en wiskunde, met name voor vrouwen, alsook steun voor ondernemerschap; pleit ervoor dergelijke vakken op te nemen in leerplannen in het onderwijs; spreekt zich uit voor de ontwikkeling van duale opleidingen en leerlingplaatsen en een passend sociaal vangnet in combinatie met beleid voor tweedekansonderwijs; meent in dit verband dat ...[+++]


26. Notes that all children have equal dignity from the point of view of learning and have the right to a basic education; stresses therefore that pupils’ personal situations, e.g. gender, family circumstances, minority or migrant background, a disability and their own learning difficulties (e.g. dyslexia, dysgraphia and dyscalculia) must be taken into account and that these pupils must be given targeted encouragement and educational assistance adapted to their specific needs from the outset, in order to avoid the reproduction of social exclusion and the risk of poverty by enhancing their chances for entering the labour market; stresse ...[+++]

26. merkt op dat alle kinderen een gelijke waardigheid hebben als het gaat om leren en dat alle kinderen recht hebben op basisonderwijs; benadrukt daarom dat rekening gehouden moet worden met persoonlijke omstandigheden van leerlingen zoals bijvoorbeeld het geslacht, de gezinssituatie, het behoren tot een minderheid of het hebben van een migrantenachtergrond, handicap of leerproblemen (dyslexie, dysgrafie of dyscalculie), en is van mening dat deze leerlingen van begin af aan gericht benaderd moeten worden en onderwijsbegeleiding op maat moeten krijgen om hun kansen op de arbeidsmarkt te vergroten, teneinde te voorkomen dat zij sociaal u ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
8. Is committed to doing its utmost to secure adequate financing for all activities and policies under sub-heading 1a which foster sustainable growth and job creation and deliver solutions to European citizens namely by providing greater energy security, increasing support for research and innovation, particularly on clean energy technologies, promoting small and medium-sized enterprises and reinforcing life-long learning; advocates the enrichment and further development of the Erasmus Programme in order to foster the promotion of first-job creation for young people; recalls the importance of optimising the implementation of ...[+++]

8. verbindt zich ertoe alles in het werk te stellen om adequate financiële middelen te garanderen voor alle activiteiten en beleidsmaatregelen in het kader van subrubriek 1a die duurzame groei en werkgelegenheid stimuleren en de Europese burgers oplossingen bieden, namelijk door het vergroten van de energiezekerheid, meer steun voor onderzoek en innovatie en met name schone energietechnologie, de bevordering van het midden- en kleinbedrijf en het ondersteunen van levenslang leren; pleit voor uitbreiding en verdere ontwikkeling van het Erasmus programma, om de sc ...[+++]


8. Is committed to doing its utmost to secure adequate financing for all activities and policies under sub-heading 1a which foster sustainable growth and job creation and deliver solutions to European citizens namely by providing greater energy security, increasing support for research and innovation, particularly on clean energy technologies, promoting small and medium-sized enterprises and reinforcing life-long learning; advocates the enrichment and further development of the Erasmus Programme in order to foster the promotion of first-job creation for young people; recalls the importance of optimising the implementation of ...[+++]

8. verbindt zich ertoe alles in het werk te stellen om adequate financiële middelen te garanderen voor alle activiteiten en beleidsmaatregelen in het kader van subrubriek 1a die duurzame groei en werkgelegenheid stimuleren en de Europese burgers oplossingen bieden, namelijk door het vergroten van de energiezekerheid, meer steun voor onderzoek en innovatie en met name schone energietechnologie, de bevordering van het midden- en kleinbedrijf en het ondersteunen van levenslang leren; pleit voor uitbreiding en verdere ontwikkeling van het Erasmus programma, om de sc ...[+++]


w