Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Animal behaviour trainer
Animal trainer
Animal trainers
Canine trainer
Coach
Distance-learning trainer
FNPT II
FSTD
Flight and Navigation Procedures Trainer
Flight and Navigation Procedures Trainer - Type-II
Flight simulation training device
Flight simulator
Ground flying trainer
ICT
ICT instructor
ICT trainer
ICTR
ICTY
International Criminal Tribunal
International Criminal Tribunal for Rwanda
Link trainer
Personal trainer
Personal trainer & sport therapist
Personal trainer and sport therapist
STD
Synthetic flight trainer
Synthetic training device
System trainer
Trainer
Vocational trainer
Well-being personal trainer

Vertaling van "ICT trainer " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
distance-learning trainer | ICT instructor | ICT trainer | system trainer

software trainer | trainer computervaardigheden | ict trainer | ICT trainer


animal behaviour trainer | canine trainer | animal trainer | animal trainers

begeleider op een puppycursus | hondentrainer | dierentrainer | paardentrainer


personal trainer & sport therapist | personal trainer and sport therapist | personal trainer | well-being personal trainer

personal coach | persoonlijk fitnessbegeleidster | personal fitness trainer | personal trainer


flight simulation training device | ground flying trainer | synthetic flight trainer | synthetic training device | FSTD [Abbr.] | STD [Abbr.]

vluchtnabootsingsinstrument


Protocol on procedures governing the reclassification of specific models or versions of combat-capable trainer aircraft into unarmed trainer aircraft

Protocol inzake procedures betreffende de reclassificering van bepaalde modellen of versies van lesvliegtuigen met gevechtscapaciteit als onbewapende lesvliegtuigen


Flight and Navigation Procedures Trainer - Type-II | Flight and Navigation Procedures Trainer (type II) | FNPT II [Abbr.]

vlucht- en navigatieproceduretrainer - type II | FNPT II [Abbr.]




Flight simulator | Link trainer

Simulator | Vluchtnabooster | Vluchtsimulator




International Criminal Tribunal [ ICT | ICTR | ICTY | International Criminal Tribunal for Rwanda | International Criminal Tribunal for the former Yugoslavia ]

Internationaal Straftribunaal [ ICTY | Internationaal Straftribunaal voor Rwanda | Internationaal Straftribunaal voor voormalig Joegoslavië | Internationaal Tribunaal voor misdrijven in Voormalig Joegoslavië | Internationaal Tribunaal voor Rwanda | internationale strafrechtbank | ITR ]
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
ICT-related skills are also being tackled by other working groups established under the above process (ICT in education and training, teachers and trainers education).

Vaardigheden met betrekking tot ICT worden tevens behandeld door andere werkgroepen, die in het kader van het hierboven beschreven proces zijn opgericht (ICT in onderwijs en opleiding, vorming van docenten en opleiders).


This concerns mainly: a) young and in-career teachers and trainers in initial and adult education, in particular concerning open and flexible teaching methods and e-learning, the use of ICT, the renovation of curricula in initial education and continuing education courses and the availability multimedia; b) heads and administrative staff at all level to underpin the decentralisation of curricular and management issues; and c) staff providing customised guidance and counselling.

Dit heeft voornamelijk betrekking op: a) jonge onderwijsgevenden en opleiders en docenten en praktijkopleiders die reeds werkzaam zijn in het initieel en volwassenenonderwijs, met name in verband met open en flexibele onderwijsmethoden en e-leren, het gebruik van ICT, de vernieuwing van de curricula in het initieel onderwijs en cursussen voor bij- en nascholing en de toegang tot multimedia; b) administratief personeel op alle niveaus ter ondersteuning van de decentralisering van kwesties in verband met curricula en management; en c) personeel dat op maat gesneden begeleiding en advisering biedt.


8. Highlights the essential role of competent and supportive teachers and trainers in reducing early school leaving, especially in underdeveloped areas, and in improving the employability of young people; stresses that teachers need to be better supported by schools, training institutions, local communities and educational policies, e.g. through more efficient and up-to-date training in new skills, such as entrepreneurial and ICT skills, promotion of peer learning and exchange of best practices, and easier access to training opportunities and improved systems of continuous VET; stresses, in this regard, the importance of investing in l ...[+++]

8. benadrukt de essentiële rol van vakbekwame en ondersteunende leerkrachten en opleiders om het voortijdig verlaten van de school, met name in onderontwikkelde gebieden, tegen te gaan en de inzetbaarheid van jongeren te verbeteren; benadrukt dat leerkrachten beter door scholen, opleidingsinstituten, plaatselijke gemeenschappen en het onderwijsbeleid moeten worden ondersteund, o.a. door meer efficiënte en geactualiseerde opleiding in nieuwe vaardigheden, zoals ondernemers- en ICT‑vaardigheden, bevordering van peer learning en de uitwisseling van beste praktijken, en gemakkelijker toegang tot opleidingskansen en verbeterde systemen van p ...[+++]


28. Highlights the essential role of competent and supportive teachers and trainers in reducing early school leaving, especially in underdeveloped areas, and in improving the employability of young people; stresses that teachers need to be better supported by schools, training institutions, local communities and educational policies, e.g. through more efficient and up-to-date training in new skills, such as entrepreneurial and ICT skills, promotion of peer learning and exchange of best practices, and easier access to training opportunities and improved systems of continuous VET; stresses, in this regard, the importance of investing in ...[+++]

28. benadrukt de essentiële rol van vakbekwame en ondersteunende leerkrachten en opleiders om het voortijdig verlaten van de school, met name in onderontwikkelde gebieden, tegen te gaan en de inzetbaarheid van jongeren te verbeteren; benadrukt dat leerkrachten beter door scholen, opleidingsinstituten, plaatselijke gemeenschappen en het onderwijsbeleid moeten worden ondersteund, o.a. door meer efficiënte en geactualiseerde opleiding in nieuwe vaardigheden, zoals ondernemers- en ICT-vaardigheden, bevordering van peer learning en de uitwisseling van beste praktijken, en gemakkelijker toegang tot opleidingskansen en verbeterde systemen van ...[+++]


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
The latter could include peer-to-peer exchanges and training for trainers, as well as, for example, the development of ICT tools providing information concerning the organisations/projects funded by the programme.

Dit kan uitwisselingen tussen vakgenoten en opleidingen voor opleiders omvatten, alsmede bijvoorbeeld de ontwikkeling van ICT-instrumenten die informatie verstrekken over organisaties en projecten die door het programma worden gefinancierd.


Current working conditions in this sector are more complex and more demanding: classrooms are more heterogeneous from the social and cultural point of view, teaching concentrates on individual learning, teachers have gone from being ex-cathedra trainers to being classroom managers; there is a requirement to have a good knowledge of foreign languages and information and communications technologies (known as ICT), not only as a means of transmitting knowledge but to be able to use them as a teaching tool.

De arbeidsvoorwaarden die op dit moment in deze sector van kracht zijn, zijn zeer complex en kennen een groot aantal uitdagingen: de klassen zijn heterogener vanuit sociaal en cultureel oogpunt, het lesgeven is meer gericht op individueel leren, waarbij de leerkrachten niet meer alleen frontaal lesgeven, maar ook managers van de klas zijn geworden, en leerkrachten moeten buitenlandse talen beheersen en met informatie- en communicatietechnologieën kunnen werken – de zogeheten ICT –, niet alleen als middel om kennis over te dragen, maar ook als nieuwe instrumenten bij het lesgeven zelf.


e-twinning of schools in Europe and promotion of teachers' training: Actions in this area will support and further develop networking in schools, to make it possible for all schools in Europe to build pedagogical partnerships with schools elsewhere in Europe, to promote innovative cooperation methods and transfer quality educational approaches and reinforce language learning and intercultural dialogue; Actions in this area will also address the updating of teachers' and trainers' professional skills in the pedagogical and collaborative use of ICT through an exchange and dissemination of good practices and the setting up of transnational ...[+++]

e-twinning van scholen in Europa en bevordering van de opleiding van onderwijzenden: de acties op dit terrein zullen de vorming van netwerken tussen scholen versterken en verder ontwikkelen om alle scholen in Europa de mogelijkheid te bieden om onderwijspartnerschappen met andere scholen in Europa aan te gaan, innoverende samenwerkingsmethoden te stimuleren en de overdracht van onderwijsmethoden van hoge kwaliteit en zo het leren van talen en de interculturele dialoog versterken. De acties op dit gebied zullen tevens gericht zijn op de bijscholing van onderwijsgevenden en praktijkopleiders in het gebruik van ICT door de uitwisseling en v ...[+++]


(iv) to continue their efforts in the initial and in-service training of teachers and trainers in the pedagogical use of ICT, given the need to develop the digital culture as one essential element in the teacher's basic skills and to motivate teachers and trainers to make the best pedagogical use of ICT in their own teaching.

iv) te blijven streven naar initiële en vervolgopleiding van onderwijsgevenden en opleiders inzake het pedagogisch gebruik van ICT, aangezien de digitale cultuur als een essentieel element in de basisvaardigheden van de leraar ontwikkeld moet worden, en onderwijsgevenden en opleiders te motiveren om in hun eigen lessen optimaal pedagogisch gebruik te maken van ICT.


(xi) to support and stimulate virtual meeting places for cooperation and exchange of information, experience and good practice, which will take into account new pedagogic approaches and new forms of cooperation between learners, and between teachers or trainers and to stimulate European networking at all levels in the field of educational multimedia, educational use of Internet, ICT-mediated collaboration and learning, and other uses of ICT in education and training.

xi) virtuele ontmoetingsplaatsen voor samenwerking en uitwisseling van informatie, ervaring en goede praktijken te steunen en te stimuleren, rekening houdend met nieuwe pedagogische benaderingen en nieuwe vormen van samenwerking tussen lerenden, en tussen onderwijsgevenden of opleiders, alsmede Europese netwerken op alle niveaus op het gebied van educatieve multimedia, gebruik van internet in het onderwijs, samenwerking en leren op basis van ICT-media en andere toepassingen van ICT in het onderwijs en in opleidingen te stimuleren.


The measure consists of the promotion of training in the ICT-sector, networking between training centres and enterprises and projects to train trainers.

Deze maatregel betreft stimulansen voor opleidingen in de ICT-sector, netwerkvorming tussen opleidingscentra en bedrijven, en opleidingsprojecten voor docenten.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'ICT trainer' ->

Date index: 2022-02-20
w