Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
Distance-learning trainer
E-learning system
ICT instructor
ICT trainer
IDL system
Internet-based distance learning system
System trainer

Vertaling van "Internet-based distance learning system " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
e-learning system | IDL system | internet-based distance learning system

IDL-systeem | op internet gebaseerd systeem voor geavanceerd afstandsonderwijs


distance-learning trainer | ICT instructor | ICT trainer | system trainer

software trainer | trainer computervaardigheden | ict trainer | ICT trainer
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Italy is developing centres of excellence for teaching and research, including the Euro-Mediterranean university distance-learning system, and promoting mobility of teachers and students throughout the Mediterranean region.

Italië ontwikkelt expertisecentra voor onderzoek en onderwijs, waaronder het Euro-mediterrane systeem voor universitair onderwijs op afstand, en stimuleert de mobiliteit van docenten en studenten in het hele Middellandse-Zeegebied.


It is based on the education material developed or being developed under Leonardo da Vinci and Socrates (open and distance learning, Minerva).

Het maakt ook gebruik van de leermiddelen die zijn of worden ontwikkeld in het kader van Leonardo da Vinci en Socrates (open en afstandsonderwijs, Minerva).


There is a built-in component of local evaluation capacity-building based on learning-by-doing supported by training workshops and a distance-learning package.

Er is een onderdeel ingebouwd voor lokale capaciteitsopbouw inzake evaluatie op basis van het beginsel "al doende leren" en met ondersteuning van opleidingsworkshops en een pakket afstandsonderwijs.


(a) develop and implement Union-wide evidence-based bench learning systems among public employment services based on the use of quantitative and qualitative indicators to assess PES performances and to gather evidence from all Member States with a view to establishing an appropriate mutual learning vehicle.

(a) Ontwikkelen en ten uitvoer leggen van Europa-brede, op wetenschappelijk bewijs gestoelde benchlearningsystemen tussen openbare diensten voor arbeidsvoorziening op basis van het gebruik van kwantitatieve en kwalitatieve indicatoren voor de beoordeling van de prestaties van ODA's en voor het verzamelen van informatie uit alle lidstaten met het oog op de ontwikkeling van een geschikt mechanisme voor wederzijds leren.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
To support the objectives of lifelong learning, access to training and geographical mobility, Member States should introduce new forms of internet-based distance learning and e-learning to complement traditional forms of training.

De lidstaten dienen de EU-middelen volledig in te zetten om deze doelstellingen te ondersteunen. Om de doelstellingen van een leven lang leren, toegang tot opleiding en geografische mobiliteit te ondersteunen dienen de lidstaten de traditionele opleidingswegen aan te vullen met nieuwe vormen van op internet gebaseerd leren op afstand en leren met behulp van elektronische middelen ("e-learning").


The European Credit Transfer and Accumulation System (ECTS) established in 1989 within the framework of the Erasmus programme awards credits for formal learning based on learning outcomes and student workload, and also facilitates the award by higher education institutions of credits based on learning outcomes for non-formal and informal learning experiences.

Het Europees systeem voor het verzamelen en overdragen van studiepunten (European Credit Transfer and Accumulation System — ECTS), dat in 1989 is ingevoerd in het kader van het Erasmus-programma, verleent kredieten voor het formele onderwijs op basis van leerresultaten en werklast voor studenten, en vergemakkelijkt ook de toekenning door hogeronderwijsinstellingen van kredieten op basis van leerresultaten voor niet-formele en informele leerervaringen.


13. Emphasises the need for improved use of new technologies and observes, in this respect, that the development of Internet access and of digital-inclusion programmes designed to prevent a digital divide should be promoted and that new sources of knowledge and ways of learning, such as distance learning programmes and the provision of learning places,, should be encouraged and access made possible for all;

13. benadrukt het belang van een beter gebruik van nieuwe technologieën en constateert in dat verband dat de ontwikkeling van internettoegang en van e-insluitingsprogramma's ter overbrugging van de digitale kloof moet worden bevorderd en dat nieuwe kennisbronnen en leermethoden, zoals leerprogramma's op afstand en het inrichten van leerhoeken moeten worden aangemoedigd, en dat deze toegang voor iedereen mogelijk moet worden gemaakt;


Knowledge, cognitive and learning systems: semantic systems; capturing and exploiting knowledge embedded in web and multimedia content; bio-inspired artificial systems that perceive, understand, learn and evolve, and act autonomously; learning by convivial machines and humans based on a better understanding of human cognition.

Kennissystemen, cognitieve systemen en leersystemen: semantische systemen; verwerving en benutting van in web- en multimedia-inhoud verwerkte kennis; op biologische systemen geïnspireerde artificiële systemen die in staat zijn tot perceptie, begrijpen, adaptief leren en evolueren, en tot autonoom handelen; leren door gebruiksvriendelijke machines en mensen op basis van een beter inzicht in de menselijke cognitie.


It is also suggested that the presence of universities in the media be increased as well as the promotion of distance-learning universities – they have asked us for this – and at the same time that a 'centre for universities' be created, as a centre for the universities to meet so that their relations are not maintained via the Internet and at a cool distance, but that there may be a place in Europe for debate on universities.

Voorts wordt in het verslag gepleit voor een grotere aanwezigheid van de universiteiten in de media en voor meer “open universiteit” – daar vragen ze zelf om. Ook dient er een “zetel van de universiteiten” te komen, een ontmoetingscentrum waar mensen elkaar kunnen treffen zodat niet slechts kille internetrelaties ontstaan en Europa over een ruimte beschikt waar een universitair debat kan plaatsvinden.


It is also suggested that the presence of universities in the media be increased as well as the promotion of distance-learning universities – they have asked us for this – and at the same time that a 'centre for universities' be created, as a centre for the universities to meet so that their relations are not maintained via the Internet and at a cool distance, but that there may be a place in Europe for debate on universities.

Voorts wordt in het verslag gepleit voor een grotere aanwezigheid van de universiteiten in de media en voor meer “open universiteit” – daar vragen ze zelf om. Ook dient er een “zetel van de universiteiten” te komen, een ontmoetingscentrum waar mensen elkaar kunnen treffen zodat niet slechts kille internetrelaties ontstaan en Europa over een ruimte beschikt waar een universitair debat kan plaatsvinden.




datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'Internet-based distance learning system' ->

Date index: 2024-04-17
w