Boost Your Productivity!Translate documents (Ms-Word, Ms-Excel, ...) faster and better thanks to artificial intelligence!
https://pro.wordscope.com
https://blog. wordscope .com
LCV
Light commercial vehicle

Vertaling van "LCV " (Engels → Nederlands) :

TERMINOLOGIE
light commercial vehicle | LCV [Abbr.]

licht bedrijfsvoertuig
IN-CONTEXT TRANSLATIONS
Otherwise, Russia will be expected to remove its anti-dumping duties on LCVs from the EU.

Gebeurt dit niet, dan wordt van Rusland verwacht dat het zijn antidumpingrechten op lichte bedrijfsvoertuigen uit de EU opheft.


While assessing the effects of the alleged dumping, the authorities disregarded another factor: the overcapacity in the Russian LCV sector, which stood at that time at seven times what is actually sold on the Russian market.

Bij de beoordeling van de gevolgen van de beweerde dumping zijn de autoriteiten bovendien voorbijgegaan aan de overcapaciteit in de Russische sector van lichte bedrijfsvoertuigen, die toen zeven maal zoveel voertuigen produceerde als hij op de Russische markt verkocht.


A World Trade Organisation (WTO) panel today declared as illegal the Russian anti-dumping duties that hinder exports of Italian and German light commercial vehicles (LCVs).

De Russische antidumpingrechten die de uitvoer van lichte bedrijfsvoertuigen uit Italië en Duitsland belemmeren, zijn vandaag door een panel van de Wereldhandelsorganisatie (WTO) illegaal verklaard.


The Commission has interpreted this as including advertising in its recommendation 2003/217/EC.The scope of Directive 1999/94/EC should therefore be extended to Light Commercial Vehicles (LCV), so that advertisement for any LCV be required to provide end-users with the official CO2 emission data and fuel consumption of the vehicle where energy or price related information is disclosed.

De Commissie heeft dit in die zin geïnterpreteerd dat zij reclame in haar aanbeveling 2003/217/EG heeft opgenomen. Het toepassingsgebied van Richtlijn 1999/94/EG moet bijgevolg worden uitgebreid tot lichte bedrijfsvoertuigen, zodat de eindverbruikers in reclamemateriaal voor lichte bedrijfsvoertuigen niet alleen over energie en prijs, maar ook over de officiële CO2-uitstoot en het officiële brandstofverbruik van het voertuig worden geïnformeerd.


For more results, go to https://pro.wordscope.com to translate your documents with Wordscope Pro!
Taking into account that the small manufacturers' total share on the LCV market is only 5%, the Rapporteur suggests extending the limit of 22,000 vehicles registered (1% of total EU LCV sales) to 25,000 (approx. 1.4%).

Daar het marktaandeel van de kleine fabrikanten van kleine bedrijfsvoertuigen slechts 5% is, stelt de rapporteur voor om het maximumaantal van 22 000 ingeschreven voertuigen (1% van de totale verkoop van lichte bedrijfsvoertuigen in de EU) te verhogen tot 25 000 (circa 1,4%).


Given the higher costs of reducing CO2 in LCVs compared to cars and the longer development and production cycles needed, my personal belief is that this provides a good balance between ensuring improved environmental standards, on the one hand, and giving a realistic and achievable target for the LCV manufacturing sector, on the other.

Aangezien het duurder is om CO2 bij LBV's te verminderen dan bij personenauto's en er langere ontwikkelings- en productiecycli nodig zijn, geloof ik persoonlijk dat hier een goede balans is bereikt tussen enerzijds het streven naar betere milieunormen en anderzijds het bieden van een realistisch en haalbaar doel voor de LBV-fabrikanten.


The super-credits to manufacturers producing LCVs with emissions of CO2 of less than 50g CO2/km will be limited with a threshold of 25 000 LCVs per manufacturer;

De superkredieten voor fabrikanten die lichte bedrijfsvoertuigen produceren met een CO2-emissie van minder dan 50 g CO2/km worden beperkt met een drempelwaarde van 25 000 lichte bedrijfsvoertuigen per fabrikant.


– (RO) I think that this draft regulation is based upon the premise that lowering the fuel consumption of light commercial vehicles (LCVs) will reduce the overall level of CO2 emissions from transport, thereby mitigating climate change and setting CO2 emission limits for new LCVs in the European Union.

− (RO) Ik ben van mening dat dit voorstel voor een verordening gebaseerd is op de veronderstelling dat een verlaging van het brandstofverbruik van lichte bedrijfsvoertuigen de totale CO2-uitstoot door het verkeer zal verminderen en zo de klimaatverandering zal tegengaan, en dat daarom maximale CO2-emissiewaarden voor nieuwe lichte bedrijfsvoertuigen in de EU worden vastgesteld.


The Environment Council conclusions of 10 October 2000 requested the Commission to study emission reduction measures on Light Commercial Vehicles (LCV, in technical terms equal to category N1 vehicles[15]) and mobile air conditioning systems used in passenger cars[16].

In zijn conclusies heeft de Raad Milieu van 10 oktober 2000 de Commissie verzocht, maatregelen ter vermindering van de uitstoot te bestuderen met betrekking tot lichte bedrijfsvoertuigen (wat technisch gesproken overeenkomt met voertuigen van de categorie N1[15]) en klimaatregelingsapparatuur in personenauto’s[16].


With regard to LCV, Council and Parliament adopted Directive 2004/3/EC amending Council Directives 70/156/EEC and 80/1268/EEC as regards the measurement of carbon dioxide emissions and fuel consumption of N1 vehicles[17].

Wat lichte bedrijfsvoertuigen betreft, hebben de Raad en het Parlement Richtlijn 2004/3/EG tot wijziging van de Richtlijnen 70/156/EEG en 80/1268/EEG van de Raad wat betreft de meting van de emissie van kooldioxide en het brandstofverbruik van voertuigen van categorie N1[17] vastgesteld.




Anderen hebben gezocht naar : light commercial vehicle     LCV     


datacenter (1): www.wordscope.nl (v4.0.br)

'LCV' ->

Date index: 2023-12-01
w